First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

مسابقة مبدع طليق [ تمت إجابته ]

في تصنيف اقترحات واستفسارات للمنتدي
بواسطة طالب متحمس (739 نقاط)  
+7 تصويتات
365 مشاهدات
  • في صور معروضة في المسابقة مكررة لنفس العضو وأعتقد ان ده هيعمل مشكلة ف مجموع التصويت للعضو
  • اقترح ان نوقف التصويتات لبعد انتهاء رفع الصور لكل الاعضاء المشاركين عشان الكل ياخد نفس فرص التصويت يعني اللي نزل صورة ف اول المسابقة بتكون فرصته اكبر ف التصويت اكتر من اللي مشاركته اخر المدة فلو التصويتات بدات بعد فترة التقديم الكل بياخد نفس الفرصة خصوصاً المسموح انك تصوت مرة بلا تراجع فده هيظلم ناس ممكن ينزله حاجة احلى بعد ماانت تكون صوتت مش هتعرف تلغي تصويتك وتصوت تاني لحاجة عجبتك اكتر فتأجيل التصويتات لبعد التقديم هتدي الكل نفس الفرصة انه يختار الصورة الاكثر اعجاباً من وجهة نظره
  • الصور المرفوضة اتمنى ان صاحبها يعرف انها اترفضت لان شخصياً لما لقيت اعضاء منزلين اكتر من صورة شاركت بصورة تانية من 4او5 ايام ولسه منزلتش
  • الصور المكررة بتكون بسبب ان العضو بيحملها اكتر من مرة اعتقاداً منه انها متحملتش او اياً كان سبب المشكلة اللي قابلته وقت التحميل فياريت يكون في مراجعة اخيرة بحيث تلغي الصور المكررة

دي اقتراحات طبعاً مقصدش التعديل وشكراً لمجهودكم وتعبكم

تم إغلاقه بملاحظة: تم الرد

7 إجابة

بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
+3 تصويتات
وانا معك اقتراحك جيد عشان ما ينظلم حد

كمان ياريت يكون في امكانية لتعديل التصويت مرة تانية لانو انا عن نفسي كنت راح اصوت لتصميم عجبني لكن بالغلط صوتت لتصميم اخر وما بينفع انو ارجع تاني اعدل واختر التصميم الي كنت بدي اختره

اتمنى الموضوع يصل لمشرفين على المسابقة

تمنياتي للجميع بالفوز والنجاح

تحياتي لكي
بواسطة طالب متحمس (739 نقاط)  
فعلاً مشكلة عدم التراجع كتير اشتكوا منها
بواسطة طالب جديد (128 نقاط)  
+3 تصويتات
فعلًا خصوصا ان في تصاميم مظلومة
بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
+3 تصويتات
في احد المحررين قال اننا نقدر دلوقتي نغير التصويت
بواسطة طالب متميز (2.2ألف نقاط)  
+2 تصويتات

أوافقك الرأي ... ياريت نقدر نحذف الصور المكررة ( أنا عن نفسي حملت صورتي عادي و بعدما نزلت لقيت منها نسختين ) ، اقتراحات جميلة أحسنتِ .heartyes

بواسطة طالب متميز (2.0ألف نقاط)  
+1 تصويت

كلام سليم جداً yes

بواسطة طالب جديد (14 نقاط)  
0 تصويتات
كده افضل عشان ما حد ينظلم
بواسطة طالب جديد (128 نقاط)  
0 تصويتات
متفق معاك
191 Online Users
0 Guest 191 Member
Today Visits : 36535
Yesterday Visits : 55702
Total Visits : 44262352

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...