First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

جماعه زاي حد يصوت بالسالب ؟ [ تمت إجابته ]

في تصنيف اقترحات واستفسارات للمنتدي
بواسطة طالب جديد (46 نقاط)  
+4 تصويتات
248 مشاهدات
انا مكتوب في بروفايلي اني اعطيت صوت بالسالب و 0 بالموجب مع اني كل الي عملته ان عجبني تصميم فضغط vote و بس ازاي كدا بالسالب ؟ و ازاي اصلا حد يصوت بالسالب
تمت إجابته

2 إجابة

بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+2 تصويتات

أفضل إجابة

انت تمتلك اقل من 50 نقطه .. متى قمت بالتصويت ؟؟؟ .. لأنه فى حد علمى من يمتلكون اقل من 50 نقطه لا يستطيعون التصويت لا بالموجب او السالب 

بالنسبه للتصويت بالموجب تضغط على السهم الذى يشير لفوق 

وبالنسبه للتصويت باسالب تضغط على السهم الذى يشير لأسفل 

انا مكتوب لي تحت الصور كلمه vote و كمان في سهم فوق اخضر يشير للاسفل بس كدا مع العلم اني ايوه تحت الخمسين نقطه تب كدا في مشاكل؟ و كمان في حاجه تانيه و هي ان مكتوب في بروفايلي عندي 12 تصويت بالموجب و مع ذلك انا لسه 0 %
ممكن سؤال .. هل انتى تقصدين اى تصويت فى المسابقه للتصميمات ام التصويت للاعضاء على اسئلتهم واجاباتهم ؟؟؟؟؟؟؟
انتى كده خلطتى بين التصويت فى المنتدى والتصويت للمسابقه كل شئ منفصل عن الآخر وضحيلى أكتر انتى تقصدى ايه وانا اشرحلك الى انتى عايزاه بالتفصييييل .. اتفقنا
تصويت المسابقه و معلش لغبط بس انا لسه جديده يدوب كل اسألتي عن تصميمي بس
لا ولا هيمك عادى اسءلى براحتك يا اختى وانا هجاوبك
بالنسبه للمسابقه فيمكنك التصوييت حتى اذا كنتى لا تمتلكين اى نقطعه
بحد ينفع التصويت يعني مش شرط خمسين ؟ بس ازاي انا كنت فاكره ان مستر ابراهيم عمل كدا عشان محدش يجيب اصدقاءه كلهم يصوتو و كدا ظلم ف الافضل الي بيستخدمو البرنامج او حتي فاهمين المسابقه و كدا و بعدين معلش سؤال طلاما الي مكتوب في بروفايلي من تصويت ده بيكون للمنتدي تب اعرف ازاي مين صوتلي ؟ مع العلم اني دخلت علي لينك المسابقه و ملقتش حاجه غير 0% بس
بصى يا حبيبتى انا هشرحلك كل حاجه ::
التصويت للمسابقه ينفع عادى حتى لو مش معاكى ولا نقطه اهم حاجه يكون ليمى صفحه على المنتدى وممكن عادى تدعى اصحابك انهم يصوتولك بس بردو قبل ما يصوتو لازم يكون عندهم حساب على الموقع .. وفى النهايه الاداره هى الى هتختار التصميم الافضل من وجهه نظرها ما بين التصميمات الحاصله على نقاط مرتفعه
اما بالنسبه للمنتدى هنا ::
فلا يمكنكِ التصويت سواء بالموجب او السالب اذا كان لديكِ اقل من ٥٠ نقطه لانه يوجد بعض الاشخاص يستعملون حسابات مزوره لتزويد نقاطهم حيث النقاط سيكون لها فائده كبيره فى المستقل
وعندما دخلت للبروفايل الخاص بكِ ::
وجدت انك اعطيتِ تصويت بالسالب لشخص ... هذا التصويت قمتِ بإعطائه قبل عمل الاداره للقانون الجديد تبع ان الاشخاص الذين يمتلكون اقل من ٥٠ لا يستطيعون ...
فى اى حاجه تانى مش واضحه .. قولى لى وانا هشرحلك..
بواسطة طالب جديد (3 نقاط)  
thanks manal
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
+4 تصويتات
هو المفروض متقدريش تصوتي لا بالموجب ولا بالسالب لانك تحت الخمسين نقطة بس يمكن في مشكلة
124 Online Users
0 Guest 124 Member
Today Visits : 34788
Yesterday Visits : 71463
Total Visits : 45832214

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...