First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

ما فائدة ستين حرف كاملين في الفاصيل [ تمت إجابته ]

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب متحمس (921 نقاط)  
+8 تصويتات
154 مشاهدات
انا اشتكيت كتير جدا من أن السؤال لا يقبل الا اذا ادخلت اكثر من ستين حرف مع أن فيه اسئلة مش محتاجة الكمية دي كلها لذا انا واثق أن فيه حكمة من كدا لان المستر اكيد عارف هو بيعمل ايه

فاين هي الحكمة اذا

اتمنى تجاوبوني
تم إغلاقه بملاحظة: تمت الاجابه

4 إجابة

بواسطة طالب جديد (72 نقاط)  
+2 تصويتات

السؤال بيقبل اقل عدد احرف لكن الشرح هو الذي لا يقبل اقل من 60 حرف لان انت المفروض بتشرح وجهة نظرك من من السؤال اللي بتسأله يعني بتكتب تفاصيل اكتر علشان اللي يقرأه يفهم انت تقصد ايه بالظبط بحيث يقدر يفيدك... لو كان عدد الأحرف اقل ماكنتش هتكتب معلومات اكتر عن مشكلتك او سؤالك وبالتالي اللي هيجاوب ممكن مايجاوبش ع اللي انت عايزه بالظبط.....

بواسطة طالب متحمس (921 نقاط)  
انت مش فاهم انا اقصد اسال سؤال مثل معنى رمز صيني فرق بين كلمتين يعني حاجات مش محتاجة رغي وكان هيكون دا كويس لو كان مسموح عدم كتابة التفاصيل بس
بواسطة طالب جديد (92 نقاط)  
+2 تصويتات
هي نفس المشكلة يعني
بواسطة طالب متميز (1.8ألف نقاط)  
+1 تصويت

مرحبا أهلا بك.

عدد الأحرف، يكون في شرح السؤال و الغرض منه هو إعطاء تفاصيل أكثر عن السؤال حتى يكون أكثر وضوحا، و بالتالي تحصل على إجابات أدق لسؤالك.. بالتوفيق.

بواسطة طالب مبتدئ (338 نقاط)  
+1 تصويت
من وجهة نظرى أن عدد الأحرف مرتبط بخروج الفكره عن مابداخلك وتوصيلها للمنتدى بأبسط لغه يفهمونها لأن ليس كل مافي المنتدى يتحدث اللغه العربيه العاميه فطول الشرح يوضح أكثر عن مفهومك

والله أعلم
116 Online Users
0 Guest 116 Member
Today Visits : 58512
Yesterday Visits : 67398
Total Visits : 46244903

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...