First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

Amal Ali [ تمت إجابته ]

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب جديد (9 نقاط)  
+5 تصويتات
362 مشاهدات

دلوقتي انا مش عارفة أشوف الشعار بتاعك و مش عايز يظهر بقاله كزا يوم، و عايزة أكون شفت كل الصور عشان مكونش سيبت حاجة ممكن كانت هتعجبني أكتر من الباقيين و أنا بصوت. ينفع توريهولي في رد على السؤال ده؟؟ frown

تم إغلاقه بملاحظة: تم الرد

2 إجابة

بواسطة طالب مبتدئ (275 نقاط)  
+3 تصويتات
استني شوية بحيث يكون الكل أرسل تصاميمه

بالنسبة لي أرسلته و أنتظر قبول الادارة

دعواتك
بواسطة طالب اسطوري (11.7ألف نقاط)  
السلام عليكم
بالتوفيق أختي آية ....
دمتِ بخير .
بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
+1 تصويت
الصوره بتاعه Amal Ali موجوده مرتين مره الصوره مش ظاهره ... ولكن لو نزلتى تحت شويه هتلاقى فى صوره تانيه بأسمها بردو Amal Ali  والشعار ظاهر عادى ومفيش مشاكل ... هى فعلا كان عندها مشكله زتواصلت مع الاستاذه رومانتك والمشكله الحمد لله اتحلت والصوره بتقيت موجوده ... انزلى بس تحت شويه وهتلاقيها
السلام عليكم منال , إن شاء الله تكونين بخير
شكرا على المعلومة ...
بالتوفيق .
بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
انا بخير الحمد لله يا خديجه ... من مده ما اتكلمت معك صديقتى انا زعلانه .... يا رب تكونى بأفض حال يا صديقتى ❤❤❤❤
اللهم  آمين أختي منال
و أنا بخير الحمد لله , وإن شاء الله توفقين في الامتحانات وبعدها بإذن الله نتمكن بالحديث على  راحتنا
سعدت بالتحدث معك عزيزتي منال
دمتِ بخير...
139 Online Users
0 Guest 139 Member
Today Visits : 66011
Yesterday Visits : 71463
Total Visits : 45863402

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...