First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

قصص وعبر!!! [ تمت إجابته ]

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب متحمس (1.3ألف نقاط)  
+4 تصويتات
369 مشاهدات

السلام عليكم اليوم ساكتب قصة بالانجليزية لكن لن اترجمها ارجو ان تعجبكم ::

حياة رجل عجوز في القرية.

An old man used to live in the village, he was one of the saddest and most ainful peopel in the world, the whole village did not prefer working with him, he was always depressed, always complaining and always in bed shape, the longer he continued his life, the more miserable he became and his words poisoned people avoided him because his grief became contagious, It was unnatural to be hilarious with him, It creates a feeling of unhappiness, in others, but one day, when he turned 80, something unbelivable happened Immediately all peopel began to heer rumor, this old man became happy one day, he did not complain about anything, always smiling and even his face was funny, the people of the whole village met. they asked the old man: what happened to you? Nothing is different. Eighty years I have been chasing happiness away fromme, and it was useless to me. then I decided  to live without this questto keep it away frome me and enjoy life, that is why I am happy now

ان شاء الله تستفادو بالتوفيق لكمheart.

تم إغلاقه بملاحظة: تمت الأجابة

3 إجابة

بواسطة طالب عالمي (7.3ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+3 تصويتات

أفضل إجابة

بارك الله فيكي يا فاطمة heart

وشكرا لكي على القصة جميلة 

بالتوفيق لكي وللجميع 

شكرا جزيلا لك اختي نجلا على مرورك الرائع ............. وانا سعيدة جدا لا نها اعجبتك.
بالتوفيق لك.
بواسطة طالب متحمس (539 نقاط)  
+3 تصويتات

قصة جميلة... استمري في كتابة القصص heart​​​​

شكرا جزيلا لك على التحفيز. بالتوفيق لك.
بواسطة طالب متميز (1.9ألف نقاط)  
+2 تصويتات
سبحان الله كل واحد حياته بإيده، يقدر يسعد نفسه او يحزنها، الأهم من السعادة هو الرضا لان الرضا بيخليك مطمئن حتى ف الأوقات الصعبة والابتلاءات وضغوط الحياة..شكرا يا فاطمة قصتك رائعة
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
فين سؤالك يا جميلة انا منتظرة
رومانتيك خلاص اتقبل
بس اتأخر كتير وبعت رد بعده واتقبل عادي فإعتقدت انه لن يقبل، هبعت كمان دلوقتي
رومانتيك عايزه رأيك
كنت عايزه اكتب مشاركة عن اختبار الإبداع عباره عن 30 جملة بتقيس الإبداع، بعد كده كل واحد يحسب عدد النقاط ويطلع نسبة الإبداع عنده، الجملة هتكون بالإنجليزية وشرحها بالعربي، بس المشكلة هتكون طويلة، مش عارفه مناسبة اني اشاركها ولا لأ
اقولك سر انا قيست الإبداع طلعت مبدعة بنسبة 92 %
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
اه جميل جدا .. طب ايه رأيك تقسميها علي 10 جمل .. ونزليهم علي مراحل
حتي يسهل علي الباقي القراءة ..
تمام فكرة حلوة
139 Online Users
0 Guest 139 Member
Today Visits : 5000
Yesterday Visits : 77211
Total Visits : 45879580

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...