First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

ليه مش بينزل فيديوهات اكتر على الموقع ده زى الابلكيشن؟ [ تمت إجابته ]

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب جديد (3 نقاط)  
+3 تصويتات
164 مشاهدات
مش المفروض الموقع ده يبقى كامل ايه المشكلة انه ينزل فيديوهات اكتر عليه بالتزامن مع الابلكيشن؟
تم إغلاقه بملاحظة: تمت الاجابه

2 إجابة

بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
+3 تصويتات

يسعد مساك ::

ما فيش مشكلة أن شاء الله .. ولكن الموقع شئ والتطبيق شئ أخر كل منهم له مميزات بعيدة عن الأخري .

فضلا من مستر ابراهيم اضاف هنا قسم Courses ليسهل علي الجميع مشاهدة الدروس حتي من غير أعلانات .. بس الدروس اللي موجودة باليوتيوب فقط ... ولو كان ينفع يكون متزامن مع التطبيق مستر مش هيتأخر أبدا علينا في أي شئ بصالحنا ....

هانت ان شاء الله تطبيق أندرويد ينزل وشاهد براحتك .. بالتوفيق .

بواسطة طالب متحمس (1.1ألف نقاط)  
اذيك استاذه رومانتيك ❤️❤️ .... هي فين ال courses دي هو في فديوهات هنا علي الموقع اصلاا
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
اهلا وسهلا يا جميلة
اه يا حببتي موجود ... بصي من فوق الشاشة هتلاقي كلمة courses افتحيها هتلاقي جميع اللغات اللي موجودة هنا
مثلا هتختاري انجلش افتحيه هتلاقي كلمة Navigation وتحتها كلمة  A 1 English اضغطي عليها هتظهر كلمة خطوتك الاولى English منها اختاري اي درس ..... بالتوفيق يا سكر
بواسطة طالب متحمس (1.1ألف نقاط)  
اه فهمتها استاذه رومانتيك شكراا ليكي ❤️❤️ بس انا هسمع علي اليوتيوب عشان اشوف الاعلانات وافيد المستر ❤️❤️
بواسطة طالب متحمس (805 نقاط)  
0 تصويتات
لان هدف هذا الموقع المناقشات وليس الدروس اما هدف البرنامج الدروس فقط لو غير هذا كنا استغنينا عن  التطبيق ودرسنا هنا كل شيئ منظم ولكل شيئ عمله

شكرا اخي / اختي
127 Online Users
0 Guest 127 Member
Today Visits : 6233
Yesterday Visits : 77211
Total Visits : 45880813

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...