First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

استفسار بسيط >>> يا كثر استفساراتي ههههههه [ تمت إجابته ]

في تصنيف اللغه الانجليزيه
بواسطة طالب جديد (117 نقاط)  
+4 تصويتات
166 مشاهدات
عندي استفسار بسيط و خفيف

اللحين اللي يكتبون هنا انجليزي

هل تعلمتوا الكتابة من الأستاذ إبراهيم عادل

او كنتوا تستطيعون الكتابة من قبل ..؟؟
تم إغلاقه بملاحظة: تمت الأجابة

6 إجابة

بواسطة طالب متميز (1.7ألف نقاط)  
+1 تصويت
انا تعلمت من الأستاذ إبراهيم عادل أكرمه الله
بواسطة طالب عالمي (5.6ألف نقاط)  
+1 تصويت
انا تعلمت من الاستاذ ابراهيم ربنا يوفقه ويكرمه
بواسطة طالب متحمس (1.5ألف نقاط)  
0 تصويتات

سؤالك غير واضح ولكن لو تقصدين بقواعد صحيحة وكلمات مرتبة إلخ... نعم, بفضل من الله ثم الأستاذ.

بواسطة طالب مبتدئ (202 نقاط)  
0 تصويتات
انا عن نفسي انا في المرحله الاعداديه في المدارس بيعلمونا كتابة البراچرافات والايميلات كويس ماڜي بس المقررين في المنهچ يعني شبه الحفظ وانا من الطلاب الي پعرف اكتب جمل من دماغي وهيك زياده في البراچرأف وانا احب ألتفكير لكن لم يعلمونا حتى الان الكتابه بالمستوى العام يعني لو موضوع خارج المنهچ مبنعرفڜ نكتب فيه كتير الا طبعا معظم الطلاب يعني الي بخترعو چمل لكن مع دكتور عادل انا في ألمستوى التاني عن نفسي في ألمستوى الاول كان سهل بالنسبألي نظرا بردو الا ان المواضيع گانت سهله ولكن تعلمت الاتفكير فئ كتابة مواضيع مو عرفه عنها حاچه وأسس ألكتابه يعني مثلا علأمات الترقيم وانشاء الچمل من تفكيرك وحاچات تانيه في المستوى التاني تحسنت گتير في الكتابه وبدأت اكتب مواضيع كبيره مش عارفه عنها حاچه.

خلاصة الموضوع في المستوى الاول استفدت في قوانين الگتابه في المستوى ألتاني فرق معي وتعلمت فيه الكتابه

ادري ان طولت ولكن عشان مخفيش عليكي حاچه

ارچو تكوني قدرتي تفهمي ما اعنيه

ووفقك الله❤
بواسطة طالب متميز (1.9ألف نقاط)  
0 تصويتات
من استاذ ابراهيم، مش بس من كورس الكتابة  من كل الكورسات لان مش بندرس كلمات مستقلة كنا بندرس جمل، وطبعا مع قراءة مقالات و كتب.. المهم ما تقارني نفسك، ان شاء الله بالمذاكرة هتكوني افضل

حلو عنوان مشاركتك مضحك واسألي براحتك
بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
0 تصويتات
سؤال عام هتلاقي ناس كانت بتعرف و ناس اتعلمت اكيد يعني

بس الاغلبيه اتعلموا من مستر ابراهيم عسان لز كانوا بيعرفوا ايه الي هيجبهم هنا فهمتي قصدي
129 Online Users
1 Guest 128 Member
Online Members
Today Visits : 12584
Yesterday Visits : 58106
Total Visits : 45494062

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...