First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

دلوقتى فى مشكلة عملت log out بدون قصد انى اطلع من التطبيق ومش عارفة ادخل بالايميل بتاعى تانى [ تمت إجابته ]

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب جديد (4 نقاط)  
+1 تصويت
212 مشاهدات
عملت log out وطلع خالص من البرنامج ومش عارفة ادخل بالايميل بتاعى تانى بيظهرلى ان الباسورد مش صحيح. اعمل ايه؟
تمت إجابته

4 إجابة

بواسطة طالب محترف (4.0ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+1 تصويت

أفضل إجابة
إذا كان إيميلك غير وهمي، اضغطي على [نسيت كلمة المرور] و اتبعي الخطوات لأسترجاع حسابك.

بالتوفيق.
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
+1 تصويت
طيب يا اخي اعتقد بتظهر خانه مكتوب فيها ....«نسيت كلمه المرور» ذي فذا اميركن كده يمكنك الضغط عليها وتغير كلمه السر
بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
+1 تصويت
الكل قال طريقة لاكن في طريقة ثانية ادخلي علي حسابات جوجل وادخلي علي حسابك وغيري كلمة المرور

الطريقة الثانية :اطغطي علي نسيت كلمة المرور وممكن يرسلك رسالة علي التليفون بالرقم اللي هتدخية في الموقع اكتب الرمز ولما يدخلك علي التطبيق غيري كلمة المرور
بواسطة طالب جديد (12 نقاط)  
حصلت معاي نفس المشكلة،وهذا يعني انك عملتي تسجيل ب حسابك في قوقل مباشرة ثم ادخلني الايميل والباسورد ،ولم تقومي بالتسجيل اليدوي من أسفل وذلك بإدخال بياناتك بما فيهم الايميل.فقط قومي بالدخول عبر حساب قوقل وليس عبر log in
بواسطة طالب جديد (2 نقاط)  
مرحبا لدي نفس المشكلة ممكن تساعدني
أنا أريد ادخال الحساب في هاتف آخر لذالك لا يفلح الدخول بحساب غوغل مباشره
بواسطة طالب متحمس (834 نقاط)  
0 تصويتات
اضغطي على نسيت كلمة المرور وتحل مشكلتك ان شاء الله
144 Online Users
0 Guest 144 Member
Today Visits : 33505
Yesterday Visits : 43190
Total Visits : 46009767

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...