First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

شات طليق [ تمت إجابته ]

في تصنيف اقترحات واستفسارات للمنتدي
بواسطة طالب محترف (4.0ألف نقاط)  
+7 تصويتات
339 مشاهدات
انا عايز اعرف الشات هنا شغال ازاي مش عارف ابعت حاجه على الشات ولا حتى شغال وهل لازم ادخل من الكمبيوتر لاني بدخل من الموبايل ؟
تمت إجابته

3 إجابة

بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+3 تصويتات

أفضل إجابة

بص اول ما تدخل الشات هيظهرلك تحت الترجمه عربي ا انجليزي اختار انجليزي بعد كده في مربع تحت اضغط عليه عشان الكييورد يظهر وبعد كده اكتب رسالتك طبيعي وترسلها من خلال السهم الي موجود عندك فالكيبورد الي من خلاله بتنزل لسطر جديد ... هو ده الي بيرسل الرساله وفي فوق هتلاقي مثلث مقلوب اصغط عليه هيظهرلك 3 مربعات في واحد فيهم في كلمه public من اضغط علي القايمه دي هتقدر تختار اي قسم انت حبه انجليزي او فرنساوي او اسباني او غيره ... ولو في حاجه وقفت قصادك قولي عليها وهحاول اساعدك .... وبالتوفيق يارب 

وهي بتشتغل من تليفون عادي مش شرط كمبيوتر 

جزاك الله كل خير
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
جزانا الله واياكم اخي بالتوفيق يارب
بواسطة طالب مبتدئ (202 نقاط)  
+2 تصويتات
الشات شغال بالفعل ستدخل للشات من الثلاث شرطات الي عا الجنب فوق وهتفتح شات طليق بتكتب الرساله في المستطيل الي تحت وبعديها بتضغط عل زر موافق بالنسبه الك في الكيبورد بتتبعت الرساله وعادي بتقرأ رسائل باقي الطلاب.

اتمنى اكون وضحت لو في حاجه مش وضحه قول في اي نقطه بالظبط

وشكرا
فين موافق دي لازم من الكمبيوتر ؟
بواسطة طالب مبتدئ (202 نقاط)  
لا الي من خلالها تقدر تنتقل لسطر جديد
بواسطة طالب جديد (109 نقاط)  
+1 تصويت
انا بدخل علي الشات من علي الموبايل عادي ما لازم كمبيوتر

بس احيانا يكون معلق وياخذ وقت لحد ما يفتح الرسائل
172 Online Users
0 Guest 172 Member
Today Visits : 34310
Yesterday Visits : 55702
Total Visits : 44260128

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...