First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

استفسار بخصوص Courses [ تمت إجابته ]

في تصنيف اقترحات واستفسارات للمنتدي
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
+9 تصويتات
886 مشاهدات

السلام عليكم 

بخصوص courses هي حاليا في دروس فكل لغه غير اول درس بس ولا في دروس تانيه محفوظه لاني مثلا الانجليزي مفيش غير درس الي هو المقدمه والالماني مفيش غير درس الحروف هل سيتم اضافتها فالمستقبل ولا هي موجوده بالفعل وانا الي مش عارفه اوصلها .... وجزاكم الله كل خير ❤️

تمت إجابته

4 إجابة

بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
عُدل بواسطة
+3 تصويتات

أفضل إجابة

مرحبا عبير ....

في ال courses توجد الدروس التي أخذنها جميعا في اليوتيوب للغات الموجودة 

بتدخلي علي courses مثلا هتختاري English بتطغطي عليه توجد كلمة Navigation تحتها كلمة 

A 1 English بتضغطي عليها ايضا وستظهر لك خطوتك الاولى English بتطغطي عليها ستظهر لك جميع الدروس اختاري ما تشائي

اما بالنسبة للأختبارات لم يتم اضافة شئ بعد بس انتظري وان شاء الله سيكون هناك اختبارات ....

بالتوفيق ....

اه تمام شكرااا جزيلااا لكِ رومانيك لقد وجدتها بالتوفيق يارب وجزاكي الله كل خير
بواسطة طالب متميز (2.3ألف نقاط)  
+1 تصويت
بصراحه يا عبير ما فهمت

ممكن توضحي
يعني عايزه اعرف علي الموقع هنا نزل بالفعل دروس لكل اللغات زي الي نزله علي اليوتيوب بالاختبارات عليها ولا حاليا لسه منضفش غير اول درس من كل لغه والباقي هينزل فالمستقبل لاني لما بدخل مش بلاقي غير درس واحد بس لكل لغه ومعلهوش اختبار .. اتمني تكوني فهمتيني .
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
+1 تصويت
لا ممكن يكتفوا بالمقدمة لان المتاح حاليا ام الاضافة فهيكون صعب ممكن يضيفوا في المستقبل
عُدل بواسطة
لا لقد وجدتها شرحتها لي اختي رومانتيك ... هتلاقيني مختارها كافضل اجابه لهذا الاستفسار .... ممكن تلقي نظره علي التعليق. وبالتوفيق يارب
بواسطة طالب مبتدئ (444 نقاط)  
+1 تصويت
اعتقد بانك تتحدث عن التطبيق ل ايفون

متاح لك دراسة درسين كل يوم بحد اقصى

اما عن عدد الفيديوهات المحملة على التطبيق فلا اعلم
لا لم اقصد الايفون انا كنت اقصد الفديوهات المتواجده هنا علي الموقع ... شكرا جزيلا لك
136 Online Users
1 Guest 135 Member
Online Members
Today Visits : 66208
Yesterday Visits : 71463
Total Visits : 45863599

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...