First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

نصائح بطريقة مستر ابرهيم [ تمت إجابته ]

في تصنيف اقترحات واستفسارات للمنتدي
بواسطة طالب مبتدئ (187 نقاط)  
+1 تصويت
341 مشاهدات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

فى زا امريكان انجلش مستر إبراهيم كان بيعمل فيديوهات نصائح لمتعلمى اللغة الانجليزية زى طريقة تنظيم الوقت وتحديد الهدف والتخلص من الملل اثناء المذاكرة وطبعا زى ما متعودين من مستر إبراهيم أن كل فيديوهاته غير تقليدية وبطريقة مميإن جدا والهدف الأول منها هو استفادة المشاهد ولكن للأسف مستر إبراهيم بطل ينزل هذه النوعية من الفيديوهات  انا كنت اتمنى ان مستر ابراهيم ينزل فيديوهات زى دى تانى وانتوا ايه رأيكم؟!

تم إغلاقه بملاحظة: تمت إجابته.

7 إجابة

بواسطة طالب محترف (3.5ألف نقاط)  
+2 تصويتات
انا حتى اتمنى يرجع ينزل فيديوهات من هذا النوع

بس الاستاذ مشغول حاليا ولازم مانضغط عليه

بالتوفيق
بواسطة طالب عالمي (5.9ألف نقاط)  
+1 تصويت
صحيح كانت جميلة فعلا وفريدة من نوعها
بواسطة طالب مبتدئ (255 نقاط)  
+1 تصويت

هناك فيديوهات تحفيزية اخرى على اليوتيوب تستطيعين متابعتها في ظل غياب نصائح الاستاذ ابراهيم بسبب الضغوط التي يواجهها 

بواسطة طالب جديد (14 نقاط)  
+1 تصويت
نصائح موجود في قناة  Zamerican English
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
+1 تصويت

جميعنا نتمني وخصوصا مثل هذا الڤيديو ️️ ❤️  

الي انا ليه يمعاه اول امبارح ولما دخلت عشان اجيب الرابط ده سمعته مره تانيه قبل ماكمل تعليقي

بس الميتر مسغول حاليااا جزاه الله كل خير وربنا يوفقه حاليا شغال فكورس انجليزي علي القناتين والصيني وكمان مشروعه البرمجه الي بدا فعمله بالفعل ربنا يعينه يارب ❤️❤️

بواسطة طالب مبتدئ (306 نقاط)  
+1 تصويت
اه فعلا والله نتمنى بس هو مشغول لذلك
بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
+1 تصويت

اه طبعا انا اضم صوتي لصوتك لانو فعلا الكل كان بيستفيد من النوعية هاي من الفيديوهات وياريت كمان نصائح عن تعلم اللغات في طليق وطريقة التنظيم وكل ما يتعلق باللغات 

وشكرا heart

140 Online Users
0 Guest 140 Member
Today Visits : 5260
Yesterday Visits : 77211
Total Visits : 45879840

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...