First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

سؤال او ستفسار لادارة طليق ممكن اعرف ليه تم الخصم من نقاطى [ تمت إجابته ]

في تصنيف اقترحات واستفسارات للمنتدي
بواسطة طالب جديد (92 نقاط)  
+3 تصويتات
264 مشاهدات
نقاطى وصلت اكتر من 126دلوقتى تم خصم 40 نقطة و اصبحت 86 ممكن اعرف ليه هل صدر منى شىء يستدعى الخصم ده كمان تصنيفى كطالب مرة يبقى طالب جديد و مرة طالب متحمس و مرة طالب مبتدىء و رجع تانى زى الاول طالب جديد على اى اساس هذا التصنيف و ليه بيرجع يقل تانى  .. و شكرا
تم إغلاقه بملاحظة: تمت إجابته.

4 إجابة

بواسطة طالب عالمي (5.7ألف نقاط)  
+2 تصويتات
لا فقط تم خصم النقاط من كل الاعضاء لان نظام النقاط قد تغير انا شخصيا تم الخصم مني 2000 نقطة لا تيأس ابدا

...اختيار اجابتك افضل اجابه 5

الحصول علي تقييم ايجابي علي اجابتك 1

اختيار افضل اجابه لسؤالك 1

تصويت ايجابي لسؤالك 1
ميرسى على اخبارى بتفاصيل النقاط و الله يكون فى عونك خصم 2000 نقطة مش شوية ده انا زعلانة على 40 ربنا يصبرك بقى
بواسطة طالب عالمي (5.7ألف نقاط)  
بالتأكيد قد حزنت ولكن نحن هنا لمساعدة بعضنا ......لا لتجميع النقاط فقط ✨♥️ وبإذن الله سنستعيد النقاط مرة أخري بالتوفيق لك عزيزتي ❤️
بواسطة طالب متحمس (739 نقاط)  
+1 تصويت
بسبب التحديثات الجديدة للموقع راجعي نظام التنقيط الجديد
التحديثات جايا علينا بخسارة الله يكون فى العون
بواسطة طالب عالمي (5.9ألف نقاط)  
–1 تصويت

لقد تم تعديل نظام النقاط 

ولقد تم الخصم مني حوالي ألف نقطة فلا تحزنيlaughbroken heart

ده انا تم خصم 40نقطة و زعلت و قولت انا عملت ايه يستدعى الخصم مبالك انت تم خصم ألف نقطة فعلا شيء يزعل المفروض يدونا نقط علشان يشجعونا مش يخصموا ده الواحد بيحصل على النقطة بالعافية يا طولت البال
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
عُدل بواسطة
–1 تصويت

لا تحذني الامر مش ليكي لوحدك او عملتي حاجه لسمح الله ..... الكل اتخصم منه انا اتخصم مني حوالي 1000 نقطه يلااا ان شاء الله نعوضهم مره تانيه .... بالتوفيق يارب 

ان شاء الله كله بيتعوض .. و جميلة اوى النبذة اللى كتباها فى صفحتك الشخصية بتدى امل و ان شاء الله تحققى حلمك و كل اللى بتتمنيه يا دكتورة بإذن الله ❤️
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
شكرااا جزيلااا لكِ .... ان شاء الله هيتعوضوا مره تانيه ...+ اللهم امين ان شاء الله كل حد يحقق حلمه وهدفه يارب العالمين
168 Online Users
1 Guest 167 Member
Online Members
Today Visits : 47951
Yesterday Visits : 60675
Total Visits : 45773978

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...