First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

مساعده لتطبيق طليق [ تمت إجابته ]

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب جديد (50 نقاط)  
+11 تصويتات
662 مشاهدات

انا كان عندى مشكلة ان قائمة المستويات مش ظاهره مع ان الايميل اتوثق بس الحمدلله دلوقتى عرفت السبب وقولت اساعد اللى لسه فى المشكله دى 

الايميل اللى اتسجل خلاص مش هيشتغل يا اما تعملوا  ايميل جديد او ادخلوا عن طريق التسجيل بالايفون انا عملت تسجيل بالايفون واشتغل ده حل لحد لو عملوا خاصية حذف حساب نقدر نحذف الحساب ونسجل بيه تانى ولو عايزين  لغه تانيه اعملوا ايميل جديد يبقى واحد بالإيميل الجديد و واحد عن طريق الايفون ده الحل الوحيد دلوقتى اهم حاجه امشوا على  نفس الخطوات اللى مستر ابراهيم قال عليها فى الفيديو علشان ميحصلش غلط تانى هو تقريبًا شال الخطوه الاولى بتاعت اختر لغة التطبيق علشان دى اللى عملت الازمه كلها احنا اختارنا انجليزى لغة التطبيق والمفروض نختار لغة التطبيق عربى علشان كدا المستر شالها هو كتب من شويه ان احنا نختار  اللغه اللى هنتعلمها على طول يعنى انجليزى اسبانى كدا يعنى مش هتلاقى قائمة لغة التطبيق ايه اهم حاجه تقرؤا قبل الاختيار برضو وتتاكدوا ده الحل دلوقتى 
الفيديو بتاع مستر ابراهيم على اليوتيوب هتلاقوا اول كومنت هو كاتب اقرؤا كلامه او ادخلوا من التطبيق ودوسوا على العجله اللى فوق واختاروا اخر اختيار وشوفوا السؤال قبل الاخير علشان تفهموا اكتر

انا قولت احكى عن السبب اللى عرفتوا عن المشكله دى علشان فى ناس كتير زيى ومش عارفه توصل لحل ولو فى اى حاجه غلط ياريت الادمن يصححها 

شكرا مستر ابراهيم على مجهودك معانا وكل المسئولين مع حضرتك ويجعله فى ميزان حسناتكم 

تم إغلاقه بملاحظة: تمت إجابته

11 إجابة

بواسطة طالب محترف (3.1ألف نقاط)  
+5 تصويتات

مبارك حل المشكلة، وشكرا لمساعدة غيرك، جزاك الله خيرا

جزانا وإياكم
بواسطة طالب متميز (2.0ألف نقاط)  
+3 تصويتات
جزاك الله خيراً
جزانا وإياكم
بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
+3 تصويتات
سعيدة لان مشكلتك مع التطبيق قد حلت.
الحمدلله لان فعلا كنت محتاجه التطبيق وحبيت اساعد اللى عنده نفس المشكله وشكرًا على مجهوتكوا ربنا يوفقكم
بواسطة طالب جديد (32 نقاط)  
+2 تصويتات
شكرا جزيلا جربت الطريقة و بالفعل اشتغلت

نرجو من الفريق ان تضاف خاصية حذف الايمايل او تغير اللغة الاولى لنتمكن من استعمال الايمايل الاول مع لغة اخرى
الحمدلله أنها اشتغلت فعلا اتمنى خاصية الحذف تتفعل علشان نقدر نستخدم الايميل تانى
بواسطة طالب جديد (32 نقاط)  
نرجو ذلك
بواسطة طالب جديد (62 نقاط)  
ايييي لازم
بواسطة طالب جديد (5 نقاط)  
+2 تصويتات
طيب فعلا عملت كل ده  وعملت كل اللي قال عليع استاذ ابراهيم وحملت التطبيق من جديد واستخدمت جيميل غير الي كنت مستخدمه ف الاول وفعلا مظهرليش لفه التطبيق الي كانت بتظهر قبل اختيار اللغه واخترت اللغه الي حبب اتعملها مباشره بعد مادخلت بالجميل...

لكن لما دخلت للتطبيق لقيت أن الفديوهات مش بتفتح وأما بدخل ع الاختبار فعلا مفيش اساله وبجتاز الاختبار بدون اساله وبيفتح الدرس الي بعده وبردو نفس المشكله الي حكيت عنها .
بصراحه المشكله دى ما وجهتهاش بس ممكن تعرضها كسؤال لو حصلت مع حد اكيد هيفيدك وممكن مستر ابراهيم نفسه يرد عليك ان شاء الله تتحل المشكله
بواسطة طالب عالمي (6.9ألف نقاط)  
+1 تصويت

اشكرك رغم اني مش غيفون علي هذا القلب الطيب 

بالتوفيق لك زميلي

ربنا يوفقنا جميعًا كلنا هنا بنساعد بعض ربنا يكرمنا إن شاء الله
حاجه تانيه انا بنت
بواسطة طالب متميز (2.1ألف نقاط)  
+1 تصويت
شكرا جزيلا على المشاركة
ربنا يقدرنا على مساعدة بعض
بواسطة طالب محترف (4.0ألف نقاط)  
+1 تصويت
شكراً لكِ اختي زمزم على الإفادة،  جزاك الله خير.
جزانا وإياكم
بواسطة طالب جديد (144 نقاط)  
+1 تصويت
جزاك الله خيرا على هذه المعلومات القيمة
جزانا وإياكم
بواسطة طالب جديد (53 نقاط)  
+1 تصويت
يعني على كلامك احتاج إيميل ورقم للجوال اخر حتى استطيع افتح الوحدات ؟!
بالظبط كدا
بواسطة طالب جديد (62 نقاط)  
+1 تصويت
للأسف جربت متل ما قلت و للآن القائمة لا تطهر ابداً
عملتى جيميل جديد و رقم تليفون جديد واختارتى اللغه اللى انتى عيزاها مش العربى لان الخطوه دى اتلغت اختار لغة التعلم على طول او دخلتى بالايفون على طول
120 Online Users
0 Guest 120 Member
Today Visits : 41735
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44211879

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...