First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

للمستخدمين اللذين ادمنوا موقع طليق أثبتوا وجودكم [ تمت إجابته ]

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب متحمس (1.0ألف نقاط)  
+10 تصويتات
475 مشاهدات

موقع طليق موقع جميل جدا ممكن تقعد عليه بالساعات ولا تمل منه smiley⭐ موقع جميل جدا زي ده قد يؤدى إلى إدمانه ولاكن لا تقلق إنه ادمان صحي laughwink

تمت إجابته

2 إجابة

بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+3 تصويتات

أفضل إجابة

انت:  المستخدمين الذين ادمنوا موقع طليق

انا:  نعم نعم نعم انا موجوده هنااا .... laugh.... اجمل موقع شوفته يستحق انك تقعد فيه اكتر من الساعات كمان ♥️♥️

اتضح انى مش لوحدى اللى ادمن الموقع ⭐❤️♥️♥️
لا متخافش معاك جيش كامل متكامل ... لو في حرب مستعدين ليهااا هههههههههه ....بالتوفيق يارب
بواسطة طالب متحمس (805 نقاط)  
صراحه وانا ادمنته وصرت استخدم الكروم لساعات اكثر واكثر ولم اعد اتركه ولاكن شكرا لانكم طمنتموني انه ادمان صيحي ههههه غلى فكره انا علقت هنا لانني لم استطع الاجابه على السوال الفعلي لا ادري لماذا اعذريني على اقتحام تعليقك ههههه
جيش الاستاذ ابراهيم إلى الحرب ....لأجل التفوق ....لأجل رد الجميل ...لأجل المستقبل الباهر ...لأجل إثبات أن الاستاذ ابراهيم عادل افضل معُلم فى العالم ⭐
ابراهيم __ لا يهمك يا باشا التعليق تعليقك .... متخافش ادمان صحي هههههه بالتوفيق يارب
عبد الله محمد __ ان شاء الله هنثبت للكل كده والي مقتنع ان اليوتيوب العربي معلهوش محتوي فانشاء الله هنغير رايهم تمام عن الحكايه دي
بالتوفيق ليكم جميعااا
بواسطة طالب متحمس (805 نقاط)  
شكرا اختي اتمنا تكوني بخير وصحه وساخفف من الادمان ولاكن ساتواجد فقط وقت الحاجه لاننى لم اعد اقدر وهاتفي بداأ يشتكي من كثرة استخدامه هههههه
انت من متقومش !! اوعي تسيبني أنا لحد تاني عمره ما كان يحلم بیا عشان شوية لحظات كسل و ضعف وخوف و احباط .. انا واثق فيك واثق انك تقدر وواثق انك هتوصل لو تعبت فعلا عشاني حتي لو بداية من دلوقتي ! انا قريب اوي منك فبلاش تبعد انت ..
رأيت الطب بحراً...... فثقبت سفينتي وغرقت حُباا
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
اللهم اعطنا ما نتمني ✍✍
انتى من اكتر المستخدمين المميزين ايه الكلام الجميل ده
انا برضوا بحلم التحق بكلية الطب
شكراااا ليك جداا اخي عبد الله ... ربنا يوفقك يارب وتدخل طب اللهم امين انت وانا وكل حد ليه هدف حبه وعايز يساعد بيه غير يارب حققهوله .... بالتوفيق يارب ✨⭐⭐
آمين يا رب
بواسطة طالب محترف (3.1ألف نقاط)  
انا معاكم وجبت السلاح معايا، بس سبت الفيل على ناصية الشارع عشان زلومته كبيرة...
هههههههه وانا هجيب اسلحه وحلل من المطبخ وهحصلكم هههههههه
يا ترى إيه أخبار الأحلام
بس لازم الحلل تكون مليانة محشي ولحمة عشان نعرف نحارب
الاحلام زي العسل يا اخى ناصر +كنت بموت امبارح وانا بقرأ النكت بتاعتك وبتاعت اختى عبير
هي هي هههههه  بس الحمد لله المنبه وجب معايا وصحيت المرادي من الحلم وهو ليه فبدايته فالمعاد الي بصحي فيه الساعه سته ونص كده عشان اصلي الفجر بس كده من عنيا عايزين نوع المحشي اي او هشكله كوسه ورق عنب  وكل حاجه هههههههه
هههههههه بعد الشر يا باشا .....  المهم انك ضحكت اخي عبد الله ههههه ربنا يوفقك يارب يا دكتور
ههههههههههههههههه تدوم الضحكة ،ورق عنب انا بحب ورق العنب هههههههه شكرا ⭐
بس كده حاضر هذود ورق عنب عشان تحربوا بكل شجاعه هههههههههه
ربنا يوفقك يا طبيبة المستقبل يا دكتورة عبير
ههههههههههههههههه
الله، جوعتيني أنا جعان محشي هههههه
يدوم الضحك أخي عبدالله ويجعل أحلامك كلها عسل
ههههه لو كان في هنا استيكرز كنت بعتلك واحده عشان تجوع اكتر ههههههه: ) بهزر بس ههه
ربنا يوفقنا اجمع يارب وكل واحد لي حلم يحققه .وانت يا عبد الله ان شاء الله اشوفك اكبر دكتور .... صح اخي ناصر انت خلصت دراستك ولا لسه
الله يخليكم عائلة طليق اجمل عائلة ❤️♥️⭐
بواسطة طالب عالمي (5.9ألف نقاط)  
+1 تصويت

معك حق بالفعلyesheartlaugh

87 Online Users
0 Guest 87 Member
Today Visits : 34501
Yesterday Visits : 58106
Total Visits : 45515968

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...