First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

هل تأخر رفع تطبيق طليق على متجر ابل سوف يؤثر على مدة رفعه على الاندرويد؟ [ تمت إجابته ]

في تصنيف اقترحات واستفسارات للمنتدي
بواسطة طالب جديد (52 نقاط)  
+6 تصويتات
654 مشاهدات
نتمنى الا يؤثر تأخير متجر ابل على مدة رفع تطبيق طليق على الاندرويد في اواخر شهر فبراير.
تم إغلاقه بملاحظة: انتهي

7 إجابة

بواسطة طالب محترف (3.1ألف نقاط)  
+7 تصويتات

السلام عليكم

لا تقلق يا صديقي لا يوجد أي تأثير وإن شاء الله سوف يتم رفع التطبيق على أندرويد في وقته المحدد، 

أما بالنسبة لآبل المشكلة تتعلق بالمتجر، ربما بسبب الأعياد

دمت بخير.... 

بواسطة طالب محترف (4.9ألف نقاط)  
+3 تصويتات

أكيد ما رح يأثر لأن التأخير من ابل، فأكيد يعطيهم العافيه الان شغالين على الاندرويد.. 

ربنا يبارك بجهود فريق طليق جميعا.. 

هلا براء، بََشرَّكِ الله بالخير كلامك صحيح، الأندرويد ليس له علاقة بالآيفون،
دمتي في حفظ الله....
بواسطة طالب محترف (4.9ألف نقاط)  
بشرنا الله بالخير جميعاً
يسعدك أستاذ ناصر..
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
+1 تصويت

ده فعلاا الي خايفه منه لان المفروض التطبيق ينزل علي ايفون وبعدين تتم مراجعته ولو المستر لقاه تمام هيبدا يعمل عليه للاندرويد  .... بس ان شاء الله مش هيحصل تاخير ولا حاجه .. 

هلا د عبير، لا تقلقي جاري العمل على نسخة الأندرويد وهذه ليست لها علاقة بتلك،
أبشر ي فلا نرضى لكِ الخوف أو القلق، تمنياتي لكِ بالخيرِ حيث كان، دمتي في حفظ الرحمن...
شكرااا لكَ اخي ناصر .... كنت قلقه بعض الشئ ان تاخيره علي الايفون يسبب له تاخير علي الاندرويد ..... ان شاء الله ينزل فاقرب وقت ممكن سواء كان لاخواتنا اصحاب الايفون او لينا كاندرويد .... بالتوفيق يارب وربنا يقويكم جميعااا ...... استفسار بسيط اذا سمحت ويمكنك عدم الرد هل قابلت مستر ابراهيم قبل كده .... ؟
لم أراه وجها لوجه ولكن حظيت بشرف مكالمته هو شخص رائع ومتواضع وخفيف الظل، ومرح، شعرت أثناء المكالمة أنني اتكلم مع أخي الشقيق، أسأل الله أن يحفظه ويبارك في عمره وصحته ويرزقه الخير حيث كان ولكِ أيضا عبير،
دمتي في حفظ الله...
سيامهم علي وجوههم يا اخي ناصر ....كل الصفات دي واكتر باينه فمستر ابراهيم من غير ماتكلم معاه ربنا يديله الصحه يارب ويوفقه ويسعده اينما كان ولك ايضاا اخ ناصر ... بس ممكن اطلب منك طلب ممكن لو كلمته مره تانيه تقوله عبير بتسلم عليك واسمها علي اليوتيوب «قبل 17 سنه » عشان يعرفني انا دايما متواجده علي اليوتيوب والله بتمني ده يحصل وهكون ممنونالك جدااا جدااا جدااا
حاضر عبير، ان شاء الله في المرة القادمة اوصل له سلامك، واسأل الله ان لا انسى، واتمنى ان تكون المرة القادمة قريبة، ولا تنسي ان تدعي له واطلبي من والدتك الدعاء له ايضا، ربنا يحفظه وينصره،
تمنياتي لك بتحقيق كل ما تتمنين...
ان شاء الله مش هتنسي ..... بدعيله والله وبقولها تدعيله وفكل صلاه بدعيله ومره كنت ماشيه فالشارع والدنيا قعدت تشتي وكانت بتشتي جامد قعدت ادعيله فالشتاء الجميل ده طول ما انا ماشيه عماله ادعيله .... انا تقريبا كل يوم بتكلم معاهم فاابيت عن مستر ابراهيم صحابي واحده واحده دخلتلها وعرفتها مين مستر ابراهيم وخليتهم يتبعوه عشان يستفادوا ... وايضاا مدرسي هو صديق ابي فعرفاه عنده ابنه  8 سنين ربنا يخليهوله قعدت اقوله علي مستر ابراهيم وانه يخلي ابنه يستغل وقته وهو صغير ويتعلم ويتاسس صح ... وحاليا مدرسي وابنه بيتابعوا مستر ابراهيم هههه ربنا يخليهولنا يارب ويباركلنا فعمره لانه بجد اثر فيا اه معرفتهوش من وقت طويل وده للاسف للاسف جداا كمان بس لما عرفته حسيت ان ربنا ارشدني لحاجه مهمه جدااا ولازم نعرف بعض بيها لان بجد حياتي اتغيرت للافضل وبقيت بحب اللغات والثقافه واني اتعلم حجات كتيره تفدني فالمستقبل واستغل وقتي صح ومهما كانت الظروف اقدر اوصل للي عيزاه ان شاء الله ونصائح تانيه كتيير جدا ...ربنا يباركله .... وشكرااا لك اخي ناصر ... شكراا جزيلاا
إن شاء الله مش هنسى، وفعلاً في شبه كبير بيني وبينك، أنا لما عرفت مستر إبراهيم، كلمت كل اصحابي واحد واحد وكل ماروح مكان أتكلم عنه واعرف الناس بيه وحتى في شغلي كل ما اشوف حد اكلمه عليه، ودايما ادعيله وامي كمان دايماً تدعيلوه وتدعي لأمه وأبيه بالرحمة ومش بس كدة أمي بتعمله دعاية في كل مكان تروحه حتى السوق، حطت لينكات ذا امريكان انجليش وطليق عندها ع الواتس والماسنجر وكل ما تشوف حد أو تتعرف على حد تبعتلو الروابط
ربنا يتقبل منك عبير ومن والدتك بس انا برضو طمعان في دعوه حلوة منك ومن ست الكل ربنا يحفظها ويبارك في صحتها وعمرها
ربنا يحفظك عبير ويحفظ كل الناس إللي إنتي بتحبيها
وإن شاء الله تحققي حلمك واشوفك أفضل وأحسن دكتورة في مصر،
وأنا دايما في خدمتك لو عايزة أي حاجة وانا اقدر عليها مش هتأخر عليكي لحظة،
في رعاية الله وحفظه..
ربنا يخليهالك ويحفظالك يارب ❤️ .... مستر ابراهيم فعلاا محدش شافه ومحبهوش ربنا يخليه ويحفظه يارب ويحبب فيه خلقه اكتر واكتر ❤️... انا حاطه صورته بروفيل واتس فصديقتي فبدايه الامر اول ما كنت حطتها بتسالني مين ده ياعبير حب استفسار يعني لانها معايا من تقريبا 12 سنه وكمان جيران فتقريبا عارفه كل قريبي فقولتلها ده مستر ابراهيم قالتلي مين مستر ابراهيم ... قولتلها ثانيه هقولك قعدت تقريبا ساعه اكتبلها ....كتبتلها رساله طوييييله قالتي عبير انا هقرا كل ده. ! قولتلها ماليش دعوه انا كتبت يبقي لازم تقراي ههههه وحاليا هي ماشيه تعرف كل الي تعرفهم بيه ❤️
ربنا يتقبل منا واياكم اللهم امين يارب .... حاضر طبعااا انا اكيد بدعيلك وهقلها تدعيلك اخي ناصر  .... اصلااا بخليها تدعي لفريق العمل واحد واحد هي مش عارفه اسمائم الا الي طلعوا مع المستر فحلقه 6 مليون بس هي وانا بندعي لكل حد شارك مع مستر ابراهيم فالعمل الجميل ده حتي لو باقل حاجه وهي بتدعيلنا كلنا ان احنا نستفيد من ده وان ربنا يوفقنا ويصلح حالنا وينفعنا بده ان شاء الله وان كل حد شاف طليق او ذا اميركن ينشره ويعرفه للي يعرفهم ....
اللهم امين يارب شكرااا ليك يا اخي ناصر ان شاء الله باذن الله دعواتك بس وخلي مامتك تدعيلي ادخل طب اللهم امين ❤️ .... حضرتك دايما معانا ومقصرتش فحاجه ربنا يحفظك يارب ⭐⭐
آمين على كل الدعوات الحلوة دي، وانا إن شاء الله هقول لامي تدعيلك، وإن شاء الله تدخلي طب وتكوني أفضل دكتورة في الدنيآ كلها، ويكون ليكي شأن عظيم،
، رينا ييسرلك أمرك يا ست البنات، وإن شاء تحققي كل إللي نفسك فيه..
شكرااا ليك اخي ناصر سلماتي لست الكل ❤️
اللهم امين يارب .... ان شاء الله ربنا مجيب الدعاء حاليا في 2 ث ان شاء الله فاضل سنه ويبقي بيني وبينه ورق التقديم ان شاء الله
على فكرة أنا قولت لامي تدعيلك، وامي دعتلك بالفعل وقالتلي، إن شاء الله عبير هتدخل كلية الطب،
إن شاء الله تدخلي طب وتتخرجي وتفتحي عيادة ونجيلك فيها، بس شدي حيلك شويه وإن شاء الله تحققي حلمك..
شكرااااااااا ليك يا اخي ناصر وصل سلاماتي لست الكل من فضلك .......ان شاء الله تكون المجيه زياره ربنا يديكم الصحه يارب .... + ادخلها بس ان شاء الله وطبعاا لي الشرف انكم تيجوا ⭐⭐⭐... ان شاء الله ،،، بعمل الي الي ربنا بيقدرني عليه والله .
بواسطة طالب متحمس (805 نقاط)  
+1 تصويت
امين يارب

لان بصراحه انا مستنيه كثير ع احر من الجمر مشان ابلش دراسه لغات اخرى الى جانب الانكليزيه

شكرا اخي معك ابراهيم من سوريا ❤️❤️
بواسطة طالب عالمي (6.9ألف نقاط)  
0 تصويتات

نعن نتمني ذلك 

بالتوفيق لابل

بواسطة طالب متميز (2.3ألف نقاط)  
0 تصويتات
لا اعتقد هذا
بواسطة طالب عالمي (5.7ألف نقاط)  
0 تصويتات
بإذن الله لا يؤثر
168 Online Users
0 Guest 168 Member
Today Visits : 59409
Yesterday Visits : 92815
Total Visits : 46338446

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...