First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

حذف حساب طليق [ تمت إجابته ]

في تصنيف اقترحات واستفسارات للمنتدي
بواسطة طالب مبتدئ (196 نقاط)  
+4 تصويتات
1.5ألف مشاهدات
اعمل ايه علشان احذف حسابي الي على طليق

ياريت حد يفيدني لو سمحتم
تم إغلاقه بملاحظة: انتهي

5 إجابة

بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
+3 تصويتات

طب لي طيب عايز تحزف حسابك علي طليق احنا زعلانك فحاجه blush.... صراحه اول واحد اشوفه دخل طليق وعايز يخرج منه sad....... 

بواسطة طالب عالمي (6.9ألف نقاط)  
+2 تصويتات

لا يمكن الحذف هوفقط يمكنك الخرووج

بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
+2 تصويتات
لا يمكن حذف الحساب نهائياً فهذا حالياً غير متوفر اذهب للقائمة وسجل الخروج قم انتقل للإيميل وقم بفتح رسالة من طليق واخطر المرسل

حينها لن تصلك اي رسائل من طليق

وأعتقد أنهم سيحذفون الحسابات الغير نشطة إن غابت لمدة طويلة لأن الموقع لا يزال قيد التحديث
هذا يحزنني
ولما؟
الأمر لن يؤثر عليك كأنك حذفت الحساب
زي ما بيقولو كدا "وصمة عار"
اصل أنا أول ما بدأنا و سجلنا كنت بحط تصويتات سلبية كتير وبشكل همجي و بعدين انا بقالي حوالي اسبوعين ونص ما بحطش الا على حاجة تستاهل بس لقيت النهارده حد قالي شوية كلام عني اني أنا عبارة عن مشكله في الموقع و عندي صحاب مهمتهم الوحيده هي التصويت السلبي وكدا فعلشان كدا عايز اقفل الاكونت و ارتاح
بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
السلام عليكم..
مم ممكن الكلام عليا.. ولو عليا مش مشكله انا هرد علي مشكلة حد ف الموقع.. اللي هو حضرتك
تمام انت ف الاول تصويتات سلبيه كتير وبعدين بقيت متعملش الا اللي يستاهل.. جميل جدا جدا
لو حضرتك عندك شركه وانا كنت مقدم طلب توظيف في الشركه.. وجلست مع المتقدمين وقلت شروطهم صعبه جدا... انهم لا يريدون ان يتوظف احد
 ماذا سيكون ردك حينها..
اظن انك ان لم تكن تريد ان يتوظف احد.. لن تجعل الناس يتقدمون اصلا... ونفس الوضع. لو اننا لا نريد محررين.. كان من الممكن ان نترك النقاط كما هي وان يتعب الاعضاء وفي النهايه لا نختار... انا لم اقل كلام عنك لشخصك انا اصلا لا اعرفك الا من خلف شاشة هاتف.. انا قلت للطريقه التي تتحظث بها عن نوايانا.. صحيح..
عالعموم.. انا اعتذر منك وشخصيا اريدك ان تكون معنا'' ك عضو فعاال
اسف مره ثانيه.. وسؤالك جوابه.. لا يمكن حذفه اذا اردت الخروج سجل خروج فقط..  
شكرا لك
أنا الي آسف أكتر وأكتر
و حاسس اني زعلتكم بس ياريتها تتعوض
أوكي هحاول الفترة الجايه ده
شكرا ليكم جدا
هو انا ممكن اقول حاجه بس هي ممكن صغبه حبتين .... ممكن تحاول تجيب الاساله القديمه فالموقع والحجات الي انت حاطط عليها تصويت بالسلب ولو لقيتها مش مستهله الغي التصويت والعدد كده هيقل وبس
الأمر ليس بهذا السوء بما انك اعتذرت قم الآن وعدل كل شيئ لا يمكن ان ترجع للتصويتات السلبية وتعدلها ولكن عدل بأسلوبك في الموقع صوت إيجاباً لكل من يستحق لا تجعل التصويت عبارة عن عادة اقرأ واعرف ما دوّن وصوت على اساسه الأفضل ان تدع التصويت السلبي حتى وان كان رأيك مخالف لما تقرأ فقد يكون موافقاً من ناحية اخرى
لا يستحق ان تترك الموقع بالتوفيق…
صح ملقش حق تترك الموقع كلنا هنا اخوات وطببعه البشر انه بيخطا بس الاهم تتعلم من خطاك ده ومتعملهوش تاني في حديث عن الرسول صلِ الله عليه وسلم بيقول ( كل بني ادم خطاء وخير الخطائين التوابون)  صدق رسول الله صلِ الله عليه وسلم
ولو بالصدفه شوفت تعليق انت عامل عليه سلب وهو ميستحقش الغيه وبس كده كلنا بنخطئ الكمال لله وحده ... ارجو تشوف الرساله ومتسبش الموقع واتمنالك كل التوفيق
بواسطة طالب محترف (3.2ألف نقاط)  
+2 تصويتات

خاصية الحذف غير متوفرة حالياً

أطيب التحيات...

وامتى ممكن تتوفر
بواسطة طالب عالمي (5.7ألف نقاط)  
+1 تصويت

بإمكانك تسجيل الخروج فقط حاليا ...

119 Online Users
0 Guest 119 Member
Today Visits : 30888
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44201043

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...