First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

قناه طليق يوتيوب [ تمت إجابته ]

في تصنيف اقترحات واستفسارات للمنتدي
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
+8 تصويتات
510 مشاهدات

​​​​​​مستر لو سمحت ممكن حضرتك تقولنا اي الكلمات الي حضرتك محددها  الي ممكن تخلي تعليق اليوتيوب ميظهرش انا سعات بكتب التعليق اكتر من عشر مرات كل مره احاول اغير كلمه عشان يظهر وقليل جدا لما يظهر ... لما بحثت عن الموضوع ده لقيت ان صاحب القناه ممكن يحدد كلمات لو اتكتبت فتعليق بيروح مراجعه الاول ... فلو سمحت يا مستر ممكن تقولهالنا عشان نتجنبها وشكراا جداا لحضرتك ⭐♥️

تم إغلاقه بملاحظة: انتهي

7 إجابة

بواسطة طالب جديد (123 نقاط)  
مختارة بواسطة
+1 تصويت

أفضل إجابة

أول مره أعرف المعلومه دي 

كان في ناس كتيره فعلا بتشتكي ان تعليقها مش بيظهر 

بواسطة طالب عالمي (5.7ألف نقاط)  
+2 تصويتات
نتمني الإجابة إذا كان أحد يعلم ...

وفقك الله
بواسطة طالب متحمس (972 نقاط)  
+1 تصويت
ما كنت اعرف مشكور ارجو ان يتم الاجابة على سؤالك
بواسطة طالب متميز (1.9ألف نقاط)  
+1 تصويت
الموضوع ده بحصل كتير لناس كتير
ابوه عارفه انه ببحصل مع ناس كتير ولما بحثت عن السبب لقيت في كلمات بيكون المستر محددها لو كلمه منهم اتقالت فالتعليق مش بيظهر التعليق وبيروح مراجعه اولاا فكنت عايزه اعرف اي هي الكلمات الي المستر محددها عشان نتجنبها .
بواسطة طالب متميز (2.1ألف نقاط)  
+1 تصويت
أنا في حياتي كلها كتب عشر تعليقات تقريبا ولا اكتب كثيرا

لكن جزاك الله كل الخير
بواسطة طالب محترف (3.6ألف نقاط)  
+1 تصويت
اتمنى ذالك
بواسطة طالب محترف (3.5ألف نقاط)  
0 تصويتات
والله مافهمت شيء

ممكن تشرحيلي
حاضر يا ايه مفيش مشكاه هفهمك ... بصي اوقات كتير لما بنكتب تعليق ونشوف من حساب تاني ظهر التعليق ولا لا فمش بيبقي ظهر فالتعليقات علي الفديو فلما بحثت عن السبب لقيت ان منشئ القناه فامكانه يحدد بعض الكلمات لو حد قال اي كلمه من الكلمات دي فتعليقه ... التعليق مش بيتعرض وبيروح مراجعه الاول ومش شرط انها تكون شتائم او اي حاجه ممكن كلمه عاديه حروفها ضمن حروف كلمه تانيه صاحب القناه محددها ..لو صاحب القناه وافق علي التعليق ده بيضغط علي اظهار او تمت المراجعه ولو مش عاجبه بيضغط علي حذف . يارب تكوني فهمتيها .. تحياتي ليكي
بواسطة طالب محترف (3.5ألف نقاط)  
شكرا لانك فهمتيني
انا مابكتب تعلقيات على اليويتيوب عشان هيك انا مااعرف عن الموضوع
لا يا حبيبتي ولا يهمك ،،، مفيش داعي للشكر ⭐
123 Online Users
0 Guest 123 Member
Today Visits : 12845
Yesterday Visits : 77211
Total Visits : 45887422

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...