First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

طليق والدوبامين (هرمون السعاده) [ تمت إجابته ]

في تصنيف تجارب شخصيه
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
+11 تصويتات
427 مشاهدات
يشباب انا لما بيجيلي اشعار طليق نزلت فيديو بيحصل نشاط غريب في دماغي وهرمون الدوبامين بيكون في اعلي معدلاته حقيقي فعلا القائمين علي طليق شباب ناجح وربنا يحفظه لانه نجح انه يخلي التعليم ممتع ❤️❤️❤️
تم إغلاقه بملاحظة: انتهي

10 إجابة

بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+2 تصويتات

أفضل إجابة

انا من كتر السعاده بقعد ابص علي الاشعار ساعه اتاكد ده من طليق ولا لا.. الاسم بيبقي ظاهر وكل حاجه وانامن كتر السعاده مش ببقي مصدقه .... فعلاا جهود كل القائمين علي العمل ده اثمرت ان شاء الله واثقين فربنا ثم فيهم وفاننا بتوفيق ربنا وباجتهادهم وبعملهم الجبار الذي ليس له مثيل سنتحدث ما نتمني ونتعلم ما نتمني تعلمه بكل سهوله ويسر واحنا حبين الي بنعمله ومقطنعين بيه وفي ناس بتشجعنا ومحببانا فيه اعتقد لو كل الشباب عرفت بطليق البلد هتتقدم والثقافه بين الجيل الجديد هتذيد وده دورنا .... ربنا ارشدنا وعرفنا علي الناس الجميله دي دورنا احنا كمان نعرف غيرنا بيها ويستفاد ....  

بالفعل انا كل الي اعرفه بقوله وبحكيلو عن طليق وفي المدرسه بقول لاصدقائي بردو بسبب الي حابين العلم قله
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
للاسف فعلاا الي حبين العلم قله ...انا كمان بقول لكل حد اشوفه وكلهم بنصحهم بطليق وذا اميركن  .. ربنا يهدي كل انسان يارب وربنا يزرع في قلوبنا كلنا حب العلم والمعرفه
اللهم امين
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
+4 تصويتات
و هرمون السيروتونين في دماغي يجعلني أكثر سعادة ....

جعلوا التعليم أكثر رقيا واحتراما ....

بالتوفيق
بواسطة طالب عالمي (6.9ألف نقاط)  
شكرا لكم من القلب
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
لا داعي للشكر
تحياتي لك
بالتوفيق...
بواسطة طالب عالمي (6.9ألف نقاط)  
+3 تصويتات

السلام عليكم 

الله الله اشكرك والله ي يوسف علي هذه المعلومة الجيدة وهذا التحفيز 

شكرا لك صديقي

بواسطة طالب مبتدئ (323 نقاط)  
+3 تصويتات
كلامك صح كتييييبر

وأنا هيك بس أشوف العالميه الحمرا الجرس بصل السما من الحماس

لقد أثمرت جهود كل من جاهد في هذا الموقع
بواسطة طالب اسطوري (11.7ألف نقاط)  
+3 تصويتات
من قبل كلما انتهت عطلة نهاية الاسبوع وحان وقت الدراسة مجددا لم نكن نسعد كثيرا ولكن بالفعل كما قلت فإشعار طليق يختلف كل الاختلاف عن ما ندرسه في المدرسة بل هو يبعث على الامل  والسعادة , أدام الله سعادتك بالدراسة وبالتوفيق للجميع.
بواسطة طالب متحمس (1.3ألف نقاط)  
+2 تصويتات
ربنا يوفق كل العاملين على تطبيق طليق ويعينهم ولطلابهم
بواسطة طالب عالمي (5.7ألف نقاط)  
+1 تصويت
حقا صدقت...

اشعر بسعادة غير طبيعية جزاهم الله كل خير

وفقك الله
بواسطة طالب جديد (123 نقاط)  
+1 تصويت

فعلا طريقة التدريس هنا جعلتنا نحب الدراسه ونستمتع بها 

بواسطة طالب مبتدئ (430 نقاط)  
+1 تصويت
شكرا لك و ان شاء الله ربنا يوفقك
بواسطة طالب متميز (1.8ألف نقاط)  
+1 تصويت

فعلااا أنا أيضا يتحسن مزاجي و أستمتع كثيرا بالدروس و بتواجدي هنا على الموقع heart

117 Online Users
0 Guest 117 Member
Today Visits : 25091
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44195255

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...