First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

صدقا انا تعبت م الأبلكيشن ')

في تصنيف اللغة اليابانية
بواسطة طالب متحمس (540 نقاط)  
+2 تصويتات
325 مشاهدات
يا جماعة الخير احنا ف اليابانى نزلنا ف الوحدة السادسة درسين بعد انتظار ،اجى ادخل دلوقتى اشوف درس جديد نزل الاقى الوحدة فاضية والدرسين مش موجودة اصلا مع انى سمعتهم وحليت اختبارتهم ،قولت اسجل خروج وادخل تانى يمكن الاقيهم بس لما عملت كدا لقيته قفل الوحدة اصلا فتحتها تانى من خلال حل اختبار الدرس الاخير ف الوحدة السابقة ولما فتحت الوحدة برضو لقيتها فاضية ؟؟؟؟ فين الدرسين ال نزلو بالله !!!

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

1 إجابة واحدة

بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
+1 تصويت
اهلا سارة كيفك حبيبي

فيه مشكلة اليوم ياسوسو

حتى عندنا بالصيني نزل درس بس مانزلو الاختبار ارفعي طلب ع مواقع التواصل
اهلام مرام حبيبتى
والله المشكلة زى م حكيت ،ولما بكلمهم بيشوفوا الرسايل ومش بيردوا تخيلى !!
طيب انا بكلمهم برسلهم
نزلو درس بس طبعا كان نازل قبل كدا والدرس ال بعده برضو كان ناول قبل كدا ،الله المستعان والله
مافهمت يعني تم حذفهم ورجعوهم ولالا هم ردو علي قالو هيبلغو الادارة
بواسطة طالب مبتدئ (239 نقاط)  
سلام أختي
اتمنى ان تكوني بخير
تقريبا منذ أسبوع عندما أشاهد الدرس وأحاول الدخول الى الاختبار أخرج تلقائيا من التطبيق وتطلع لي على الشاشة ( unfortunately. taleek has  stopped
أرجوا المساعدة
تخيلى مرام نزل درس بنفس عنوان الدروس المحذوفة فتحته لقته درس تركى هههههههه ') ')
والله مااعرف المشكلة ياعيوني انا التطبيق شغال معاي تمام
الاخطاء البسيطة هذي مشكلة المفروض يركزون لم يرفعون الدرس صارت مره معنا بالصيني رفعو درس انقلش لنا راح ابلغهم كمان
م المشكلة فعلا ف عدم التركيز والأهتمام ،الموضوع ابسط ما يكون ليه انزل درس ف غير مكانه ،وليه احذف درسين كنا منتظرينهم بفارغ الصبر ،،فهمانى ! والله الله المستعان :''
فاهمتك والله وحاسه فيك لانه صارت عندنا بالصيني كذا مره مشاكل كثير وتوقيف دروس مانعرف السبب ولكن انا ارسلتلهم والله وبس يردو علي راح اقولك هو المستر لو يرجع يفتح لايف كان قلناله بكل سهوله
144 Online Users
0 Guest 144 Member
Today Visits : 43159
Yesterday Visits : 60675
Total Visits : 45769191

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...