First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

انتهى المستوى الأول ولا لسه!

في تصنيف اللغة اليابانية
بواسطة طالب متحمس (540 نقاط)  
+1 تصويت
301 مشاهدات
جماعة لو سمحتوا ال يعرف يجاوب فضلا ..

دروس اليابانية متوقفة عند اختبار الوحدة الخامسة ،هل انتهى المستوى لحد كدا ولا هينزل وحدات تانية ! ولا هيبقا فيه اختبار مستوى وهننتقل A2 ،التطبيق معايا مش احسن حاجة وبسجل كل شوية واخرج ف ال عنده معلومة يقول لأنه طولنا ووتيرة نزول الدروس غير منتظمة بالمرة يعنى .

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

1 إجابة واحدة

بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
0 تصويتات

اهلا سارة كيفك حبيبتي 

شوفي مافيه اختبار تحديد مستوى 

ادخلي ع A2 لو فيه وحدة جديدة معناها 

دخلتو ع A2 لو لسى لا 

معناها الدروس موقفه ارسليلهم ع مواقع التواصل واعرفي السبب

اهلا مرام كيفك ان شاء الله بخير ،أنا تواصلت معاهم وللأسف بدون نتيجة .

يعنى بسألهم نفس السؤال هنا يجاوبونى انو لسه المستوى م خلص وانو احنا بالوحدة الخامسة الدرس ال ١٢، والوحدة اصلا مفيهاش غير ١٠ دروس وكمان اختبارها نزل وانا حليته قالى تمام ي فندم انتى صح ... والأخير مأخدتش إجابة شافية :''
الحمدلله  انتي كيفك طمنيني عنك
معناها ماخلص المستوى
لسى باقي
الله يهدي والله حتى انا من كم يوم بحكي شي ويكذبوني بشي وصورتلهم حتى لا الملخص صح واقولهم غلط لين بالاخير قلت خلو الشكوى تشوفها الميس الاء او المستر ابراهيم لانه انا مش مصلحتي اني ارفع بلاغ كذب وبعدها قالو حاضر والحمدلله بعد ثلاث اسابيع عدلو الملخص
والله انا بعتلهم نفس الصورة عشان يصدقوا ،لانى لو استنيتهم لحد م يدورا يبقا مش هيردوا عليا أصلا ،،ربنا يسهل بجد والدروس تنزل كويس بقا
المشكلة انه مش عارفة هل هوا انتهى ولا لأ ،لو م كان انتهى كانو نزلو وحدة ع الأقل حتى لو مفيهاش دروس بس نعرف ان الميتوى لسه بي وحدات ..الله المستعان ،،الإنسان حاسس حاله خامل
فعلا كلامك صحيح والله مش عارفه بس حتى فو A2 كان نزلو وحده فاضية لانه مافي اختبار تحديد مستوى ...
والله مااعرف فين المشكلة ياسارة حسيت انه الوضع رجع جتهم فترة دروس كثيرة والان مع الاسف قلت جدا مااعرف السبب
كمية المشاكل كترت صراحة ،حتى الكل صار ينزل أسئلة بمشاكل مختلفة ! اى ال بيحصل !
صحيح كلامك المشاكل كثرت
145 Online Users
0 Guest 145 Member
Today Visits : 35914
Yesterday Visits : 64489
Total Visits : 45459304

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...