First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

هو اية التبديل اللى حصل فى اللغة الصينية؟

في تصنيف اللغه الصينية
بواسطة طالب جديد (103 نقاط)  
+1 تصويت
164 مشاهدات
هو انا كنت متابع اللغة الصينة مع الاستاذ ابراهيم وجاب استاذة تانى معا عشان تساعدة فى تقديم الحلقات وغبت فترة ورجعت لقيت استاذة تانية خالص بتتكلم بالانجليزى وهى اللى بتقدم الحلقات كلها هو اية سبب التبديل دة وانا مش كويس اوى  فى الانجليزى فكدة هل ممكن دة يكون لى تأثير على الاستيعاب وشكرا

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

2 إجابة

بواسطة طالب متحمس (1.1ألف نقاط)  
+2 تصويتات
مين قال كده

ما حصلش تبديل خالص

على ما يبدو انك متابع اللغه من قناة اليوتيوب وأصلا الدروس فيها ناقصة يعني ما ينفعش تتابع منها أساسا ، أما التطبيق فهو مرتب واه تغير من الاستاذ إبراهيم لأستاذة آلاء وشرحها جميل وخلصت معنا المستوى الأول

أما الاستاذة الي بتحكي انجليزي مش النا وما الها فيديوهات عالتطبيق
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
+2 تصويتات

مافيش تبديل ولا حاجة والكلام ده له اكثر من سنة 

المستر مشغول وكمل معانا لين بداية الوحدة الثالثةوجاب الميس الاء وحاليا احنا A2 وهي معانا صارت هي اللي بتدرسنا اللغة 

اما بالنسبة للميس الصينية هذا مشروع للطلاب الاجانب الغير ناطقين بالعربية حضرتك تقدر تشوف الدروس من التطبيق مع الميس الاء 

اليوتيوب الدروس ناقصة ومتأخرين جدا ع التطبيق فيه اختبار عند نهاية كل درس وفيه ملخصات للدروس 

بالتوفيق لنا ولك يارب 

140 Online Users
0 Guest 140 Member
Today Visits : 2314
Yesterday Visits : 58106
Total Visits : 45483800

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...