First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

سوال إلى طلاب اللغة اليابانية

في تصنيف اللغة اليابانية
بواسطة طالب متحمس (1.2ألف نقاط)  
+1 تصويت
307 مشاهدات
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اصدقائي الاعزاء

لحد الان كم وحدة لديكم

وكل وحدة كم درس فيها

وهل انتهى المستوى الاول عندكم

أرجو الإجابة بالتفصيل

وشكرا مقدما على الإجابة

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

1 إجابة واحدة

بواسطة طالب متحمس (540 نقاط)  
+1 تصويت

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ..

لدينا ف المستوى الأول خمس وحدات كل وحدة يتراوح عدد الدروس فيها من ١٠ ل ١٢ درس ،ما عدا الوحدة الاخيرة نزل فيها درسين فقط 

بالنسبة للمستوى الثانى أُزيل القفل عنه بالفعل ولكن لا يوجد به اى وحدات أو دروس حتى الآن .

هل سينزل فيه بعد انتهاء الوحدة الخامسة ف المستوى الأول ،او هينزل ف الإتنين بصراحة معنديش علم.  

بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
لا سارة لازم ينتهي المستوى عشان ينزل في المستوى الثاني  احنا كان فاتح عندنا وحاليا حتى مستوى B1 فاتح عندنا بس لين يخلص المستوى اللي قبله
طيب كويس
والله ي مرام مش عارفة الابلكيشن في ايه اصلا !،مكنتش هعرف دا كلو الا لأنى مسحت الأبلكيشن امبارح قدرا ،لانى كنت حابة احط صورة شخصية وكدا ومكنش نافع
فقولت اما امسح التطبيق وانزله من تانى يمكن يرضى ،وبالفعل لما نزلته لقيته فاتح المستوى التانى كمان منزل الدرس التانى ف الوحدة الاخيرة بالمستوى الأول ..ف للأسف التطبيق ساعات بيخرف '') وبرضو مش راضى يسمحلى احط صورة شخصية هههههه '')
لا ياروحي هو احيان بيصير فيه مشكلة
كويس انك حذفتيه غريبه صورة بالبروفايل ؟؟
انا حاطة والله
وحتى غيرت الصورة عشان اتأكد شغاله تمام ممكن المشكلة من عندك جهازك محدث ع اي اصدار
جهازى Redmi Note 9s ،ومحدثاه ع اخر اصدار نزل للفون
مظنش المشكلة م الجهاز لأنه شغال تمام معايا ف كل النطبيقات .

زعلانة والله كان نفسى احط صورة هههه
التطبيقات تختلف عن طليق لاتنسين طليق جديد اخر اصدار يعمل معاه 12
انا والله جربت صراحة قبل شوي وغيرت الصورة عادي يبدو انه فيه خلل عندك جربت بحساباتي كلها تمام
بس المشكلة عندي الأسم
مش قادرة اغيره لانه بالصيني لازم اغيره انقلش فقط
اخر اصدار ع الفون 13.0.2 وقبليه كان اصدار 12ومقبلش برضو !
بالنسبة لإسمك حباه مكتوب بالصينى يعنى وهوا مش قابل غير انجلش ؟
الاصدار الجديد فيه مشكلة ع التطبيق وكثير منهم مايشتغل عندهم كويس فإن شاءالله ينزل تحديث يضبط الدنيا
ايوه عاوزاه بالصيني هو بالصيني حاليا بس حابه اغيره ومش قابل لانه غيرت اسمي هههههه كل فترة اسم بس خلاص اعتمدت ده
ايوه مش بيقبل غير انقلش مع الاسف
128 Online Users
0 Guest 128 Member
Today Visits : 20146
Yesterday Visits : 60675
Total Visits : 45746203

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...