First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

الـ pdf متاح للجميع ولا فقط المشتركين!!

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب متحمس (540 نقاط)  
+4 تصويتات
452 مشاهدات

هل الـ pdf  متاح التحميل للجميع ولا فقط المشتركين؟ لان حاولت انزل كتير قال لازم اشتراك ! ​​​​​

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

2 إجابة

بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
+1 تصويت
pdf متاح فقط للمشتركين
تمام شكرا
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
+1 تصويت

انت بتقصد ملخصات الدروس تفتحها وتشوفها هذي مجانا لكن تحميلها بفلوس ولو تقصد شيت كتابة للغة للصينية واليابانية هذي مجانية

فين شيت كتابة اللغة اليابانية ؟ مفيش غير ملخص pdf  وكلمات منطوقة لما بنضغط عليها واختبار فقط لا غير ،عمرى م شوفت شيتات
بواسطة طالب جديد (2 نقاط)  
هل الملخص pdf يظهر عندك ، لأنه مبيظهرش بقالوا اسبوعين
سارة حبيبي موجوده فديتك
https://cutt.us/FMbYe
اتفضلي انا مرتبتها الله يوفقكم
ايوه اخوي الملخصات لكل اللغات حاليا فيها مشكلة مش بتفتح
كلمتهم قالو هتنحل قريبا يارب تنحل بأسرع وقت
حبيبى يا مرام والله❤️❤️ بس صدقينى الشيتات دى مش موجودة انا دورت كتير ممكن مش بتبان لغير المشتركين

دلوقتى انا حاولت اعمل تنزيل للملفات ال انتى حاطاها بس مش بتنزل حاجة ! المفروض لما اعمل تنزيل للملف فينزل ف الورد مش كدا ؟ ولا المفروض ينزل فين ؟
لا حبي مش للمشتركين انا اقولك المشكلة فين تحميلها عن طريق الايفون فيه مشكلة بالاندرويد ولكن الايفون عادي تقدري تحمليهم ومجانا الان انتي حمليها وان شاءالله انا سبق وبلغت الإدارة لكن هرجع ابلغهم ثاني
حاولت والله مرام بس منزلش حاجة وانا اندوريد مش ايفون يعنى المفروض ينزل ،بس قدر الله وما شاء فعل ')

هي الشيتات عبارة عن اى طيب ؟ يعنى اقدر استغنى عنها ! لأنه تقريبا قربنا نخلص المستوى الاول والحمد لله انا كويسة جدا فيه ومحتجتش حاجة غير المذاكرة وكتابة كل ال بيتقال ف الدرس ف دفتر خارجى
لالا ينزل تقدري تحميلهم من الروابط
الايفون فقط اللي بينزل فيه مشكلة بالاندرويد
هذي خاصة بالكتابة يعني طريقة كتابة الحرف
تقدري تستغني ع راحتك
الحمد لله الكتابة سلسلة وجميلة ،ان شاء الله يتصلح الاندويد قبل م ندرس الكانجى لانه هوا ال صعب شوية عن باقى الأبجديات ❤️
انا بدرس صيني وفاهمه قصدك ياجميل ولكن عاوزاها نصيحه مني كشخص متعلم للغة الاساسية اللي اخذت منها الرموز بنصحك تتدربي كل يوم لمدة نص ساعة ع الاقل فيه قنوات ع اليوتيوب بيشرحو فيه كتب للكتابة انا اشتريتها وفيه كتاب وضعته ايضا بصيغة pdf للكتابة  هو الموضوع كله مسألة وقت من يومك
خلاص تمام بإذن الله ،اول م نبدأ ف الكانجى هعمل كدا ❤️❤️
تسلميلى يا رومة❤️
الله يوفقك ياجميل
والبداية من الأن شوفي مقاطع ع اليوتيوب للكانجي
وطريقة الكتابة عشان مستقبلا ماتكوني متوترة او خايفه من الكتابة
ربنا يسلمك ياقمر
حبيبى حبيبى حاضر هعمل كدا ❤️❤️
84 Online Users
0 Guest 84 Member
Today Visits : 41286
Yesterday Visits : 71608
Total Visits : 45400251

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...