First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

الناس فاكرة المستر إبراهيم سبق الزمن

في تصنيف شات طليق
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
+7 تصويتات
392 مشاهدات
تخيلوا ان في ناس بتسال

"كيف في تاس خلصت ١٢ مستوى في ذامريكان وفي ناس فاكرة ان مستويات طليق كلها خلصانة ويقول ازاي لم هم خلصوا كل ده للي انا معنديش المستوى ده في طليق او الإمتحان بتاع المستوى الثالث في ذامريكان "

الشعب عايش فين متعرفش هههههه

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

4 إجابة

بواسطة طالب عالمي (5.6ألف نقاط)  
+4 تصويتات
ههههههههه حصل

شوفت على جروب معين للانجليزى برضو

واحدة بتسأل مين خلص ال12 مستوى فى ذا امريكان انجلش
في كمية خرافات منتشرة عالفيس ههههههه
بواسطة طالب عالمي (5.6ألف نقاط)  
هههههههههههه جدا
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
+3 تصويتات
والله كلامك صحيح والمصيبة الكبرى انه مهما تكلمت مايصدقونك وبعضهم يقول راح اعمل اشتراك عشان المستوى B1 ونقعد نصحح الامر الغريب انه بعضهم ايضا معنا في اخر وحدة ويسألو ع مستوى ثاني وهم شايفين انه الدروس بتنزل بالترتيب مش دفعه وحده الله يهدي وبس

وعلى موضوع زا اميركان المستر قال ع المستوى الرابع انه اصلا خلاص من بعده انتم مش هتكونو محتاجني كده انت هتكون استاذ ع نفسك
في حجات اكتر بس ده ال افتكرته وانا ماشي لا وواحد بيقلك اي الايقونات موجودة يبقا مخلصهم اهو هههههههههه
وان شاء الله ربنا يكرم المستر ويخلص الثالث والرابع بالتطبيق ويصلحه عشان نوصل على الاقل c1 بدل محنا بنتمرجح في ال B هههههخ
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
ههههههههههه والله انت هتشوف العجب بعضهم مااعرف ليه اسألتهم غريبه وحصل كلام والله واشاعات هي اللي بتخرب الدنيا بجد اشاعات من وين جابوها انا مش عارفه بعيدا عن المستويات يتكلمو بخصوص انه اللي عندهم بس اشتراك ع طليق هم اللي يقدرو يعملو اختبار تحديد مستوى !!! والكلام كله ده بلح ليه الكذب ع لسان المستر مش عارفه
خلاص ان شاءالله قربتو تخلصو الثالث انا لسى بالثاني ويارب بس اخلص الموضوع ع خير
في اشاعات اشكال الوان بتطلع وهحطهم كلهم بس يطلعوا فوجهي بس
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
+2 تصويتات
ههههههههههههه حاجة تضحك والله

ناس غريبة !
دماغهم مع طقم النيش هههههههه
بواسطة طالب اسطوري (11.7ألف نقاط)  
+1 تصويت

الشعب عايش في أحلامو :) 

ترووووووووو ونص لووووووول
136 Online Users
0 Guest 136 Member
Today Visits : 25928
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44196091

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...