First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

خلصت المستوي الاول في z American هل اتابع مع طليق عشان اتابع من الاول [ تمت إجابته ]

في تصنيف اللغه الانجليزيه
بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
+4 تصويتات
105 مشاهدات
انا خلصت المستوي الاول في سنتين او اقل مش كلهم دراسه بس كنت باخد فترات مش باخد عشان الدراسه وكنت بنسي فاطر اراجع عشان كده طولت واستغليت فتره الحظر وخلصت الحمد الله و حليت الاختبار من غير ما اراجع وجبت ٦٣ من ٧٠

دلوقتي هل اتابع مع طليق افضل عشان ابقي متابعه من الاول ولا اكمل في المستوي التاني مع اني متشوقه لكورسات المستوي التاني اوي بس الكورسات كتير وهتاخد مني وقت كتير اكتر من الوقت الي طليق هتخلص فيه المستوي التالت

بحد محتاره اعمل اي هل اكمل المستوي التاني غايت متنزلوا التطبيق وبعد كده اتابع في طليق ولا اكمل المستوي التاني واخد طليق علي سبيل المراجعه

بجد محتاره نفسي اكمل المستوي التاني عشان تعبي ميروحش وفي نفس الوقت عاجبني اسلوب طليق اكتر حاجه المراجعه و انها مش بتقسم الكورسات عشان منتلغبطتش

تعبت من كتر ما بسال السؤال ده ارجو الرد
تم إغلاقه بملاحظة: تمت إجابته

2 إجابة

بواسطة طالب جديد (57 نقاط)  
مختارة بواسطة
+1 تصويت

أفضل إجابة
انا كنت زيك وشوفت المستر قال اللي عدا المستوى الأول حرام يضيع تعبه ويرجع يبدأ من جديد .. ف الأحسن كملي في المستوى التاني وخدي طليق على سبيل المراجعة

وكورسات المستوى التاني ممتعة ومتنوعة اكتر  .. ف إبدأي ومتوقفيش
بواسطة طالب جديد (77 نقاط)  
+1 تصويت
كملي المستوى الثاني واستخدمي طليق للمراجعه
118 Online Users
0 Guest 118 Member
Today Visits : 44332
Yesterday Visits : 64489
Total Visits : 45467721

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...