First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

تطبيق طليق

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب جديد (8 نقاط)  
+2 تصويتات
224 مشاهدات
ياجماعه هو ليه مش متاح تحميل الملخص المجاني للحلقتين اليوميه في اللغه الانجليزيه وكمان كارت حفظ الكلمات مش بيرضي يحفظ كلمات جديده له عدد كلمات بس وبعد كده بفلوس  ومكرر بس ملف واحد إحفظ فيه الكلمات والملف ده عدد معين بس غير كده لو حبيت اعمل ملف جديد للوحده التانيه مثلا مش بيرضي والأهم تحميل الملخص المجاني عاوز افهم بس علشان أحمل الملخص بيقولي بفلوس مافيش حل يا جماعه بعد اذنكم أقدر أحمل الملخص بتوع الحلقتين بتوع كل يوم علشان أعرف اذاكر كويس وأقدر أعمل كذا ملف علشان احفظ فيه الكلمات ياريت حد يرد عليا ياجماعه بالله عليكم

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

1 إجابة واحدة

بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
+1 تصويت
الملخص اصلا بإشتراك

وكمان الكارد حدك عشرين كلمة وتقدري تحذفي الكلمات القديمة وتضيفي الجديدة

ونصيحة مني لك اكتبي بدفتر كلنا بنكتب بالدفتر سواء كلمات او جمل ونذاكر منها

تحميل الملخص بفلوس وحتى لو نزل راح ينزل ع التطبيق فقط مش ع جهازك وايضا غير قابل للطباعة لانه مش ملف pdf

وشكرا يارب اكون افدتك
بواسطة طالب جديد (8 نقاط)  
شكرا لحضرتك جدآ.. بس أنا عندي سؤال هو استاذ إبراهيم وصل لحد فين في دروس اللغه الانجليزيه مستوي A1 لسا شغال فيه ولا هو في A2.. عاوز أعرف بعد اذنكم هو فين فين الدروس لحد دلوقتي بعد اذنكم أصل أنا بذاكر معاه من فتره وبحكم الشغل مكنتش بقدر اذاكر واشاهد الدروس كان من أول الفجر إلي لحد العشاء وكنت بكون منهك مش بقدر أتابع ودلوقتي راجع إن شاءالله وبدأت اذاكر من جديد ولي ولكم التوفيق
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
لسى بالمستوى الاول الان باقي وحدتين وينتهي المستوى
حاليا الانقلش الوحدة الثامنة
143 Online Users
0 Guest 143 Member
Today Visits : 55817
Yesterday Visits : 64489
Total Visits : 45479202

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...