First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

البرنامج غير شغال معايا علي الاطلاق

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب جديد (1 نقطة)  
+1 تصويت
311 مشاهدات
انا غيرت تليفوني ومن احدث اصدرات سامسونج في السوق وتم تحديثه الي اندرويد 12 و البرنامج مش شغال معايا وللعم تم مسح البرنامج اكتر مرة ونزوله مرات عديدة وبردوا مش شغال معايا ارجو الحل منكم وجزاكم الله خير علي مجهودكم

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

3 إجابة

بواسطة طالب عالمي (7.3ألف نقاط)  
+2 تصويتات
سلام عليكم اخي

اهلا بك في منتدى

هل كنت تدرس في التطبيق قبل وهل كانت تشتغل معاك قبل تغير هاتفك ... اش يحصل معاك عند فتح التطبيق ...

جرب تفتح التطبيق في وقت آخر من يكون نت أقوى وان كانت المشكلة مستمرة معاك

هل يمكنك إرفاق صورة المشكلة اللي تحصل معاك هنا لكي نساعدك اكثر مع ذكر نوع هاتف والإصدار

وان شاء الله تنحل المشكلة معاك

بالتوفيق لك في مسيرة تعلمك
عُدل بواسطة
وهذه رابط شرح رفع الصورة ..
https://bit.ly/3txenRK
بالتوفيق لك
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
بس دي حاجة تانية خالص ، الرابط غير صحيح
اهلا اخي علي
 شكرا لحضرتك على تنبيه ... بس يمكن من كثر روابط موجودة عندي في الحافظة وضعت الرابط الخطأ ... بالتوفيق للجميع
تم إبلاغ عن مشكلة حضرتك ...وان شاء الله تنحل بأقرب وقت
بالتوفيق لك في مسيرة تعلمك
بواسطة طالب جديد (2 نقاط)  
+1 تصويت
نفس المشكلة ، التطبيق لا يفتح أساسا ، تظهر شاشة سوداء بمجرد محاولة فتح التطبيق ويبقى الحال كما هو عليه ، تم مسح البرنامج وتنزيله وما تزال المشكلة قائمة
سلام عليكم اخي
حضرتك يمكن المشكلة من عندك ... حاول تنزل التطبيق من متجر
 و تأكد من التحديث الي أحدث اصدار . وان كنت تستخدم تطبيق مانع اعلانات او عامل روت للهاتف فهذا يسببلك المشكلة ..اذا كنت محمله من المتجر ممكن تمسح التطبيق بالكامل من علي الجهاز و حمله مرة اخرى . واذا لسه المشكلة مستمرة معاك
ممكن حضرتك تكتب نوع هاتف والإصدار
وان أمكن ممكن ترفع صورة مشكلة ... وان شاء تنحل المشكلة معاك بأقرب وقت
+1 تصويت

نفس المشكلة عندي البرنامج لا يشتغل  نهائيا جوال note20 ultr ونسخة اندرويد 12 بعد ما اعمل تحميل واشغل البرنامج يظهر صورة للبرنامج ويحصل جمود للبرنامج ولا يشتغل نهائيا ارجو خل المشكلة وشكرا لحضرتكم 

سلام عليكم اخي
حضرتك يمكن المشكلة من عندك ... حاول تنزل التطبيق من متجر
 و تأكد من التحديث الي أحدث اصدار . وان كنت تستخدم تطبيق مانع اعلانات او عامل روت للهاتف فهذا يسببلك المشكلة ..اذا كنت محمله من المتجر ممكن تمسح التطبيق بالكامل من على الجهاز و حمله مرة اخرى . واذا لسه المشكلة مستمرة معاك
 ممكن حضرتك ترفع صورة مشكلة ... وان شاء تنحل المشكلة معاك بأقرب وقت...
الجوال حديث ونسخة أندرويد حديثة مش محتاجة اعمل روت  اصلا  انا حملت البرنامج وحذفته اكتر من مرة وعمل الاذونات وبردو المشكلة موجوده اعتقد ان البرنامج فيه مشكلة مع أندرويد 12 البرنامج مش بيفتح اصلا عشان ابعتلك صورة البرنامج
البرنامج اشتغل معايا الحمد لله ، اتضح انه بيعمل فحص لكل التطبيقات المثبته على الجهاز ولو في برامج GOOGLE PLAY PROTECT  بيديك تنبيهات عليها لازم تحذفها الاول او لو الجهاز روت منعا لتسجيل المحاضرات .
116 Online Users
0 Guest 116 Member
Today Visits : 33878
Yesterday Visits : 64489
Total Visits : 45457269

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...