First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

عن طليق... [ تمت إجابته ]

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب جديد (35 نقاط)  
+6 تصويتات
262 مشاهدات
انا متعجب علي حال امتنا ازاي علي طليق الفيديو لم يتعدى ال٢٠٠الف وفي بعد الفيديوهات واصله ل ١٥ الف وازعل واتعجب اكتر لما ااروح ابوص علي قناه بندريتا للالعاب والاقي أرقام خرافيه عنده بالملايين والسبسكريب اكثر من ٧ مليون ازاي بس

ده حالنا بقا وتيجي تبص علي طليق وزي امريكان تلاقي الناس الي مش بتحب التفاهات وبتطور نفسهم مش اكتر من ٦ مليون طب وال ٤٩٤ مليون الآخرين من العرب ماذا يفعلون انا مش بأيدي حاجه غير اقف ساكت علي منظرنا بين الامم..

واتذكرت قول استاذ ابراهيم عن الموضوع ده قال (الجيل كلو واقف وبقاله فتره واقف عالحال ده لحد ما نسي الجري)
تم إغلاقه بملاحظة: تمت الإجابة

8 إجابة

بواسطة طالب متميز (2.0ألف نقاط)  
+1 تصويت
فعلا عندك حق..ربنا يهدي الجميع
بواسطة طالب عالمي (5.7ألف نقاط)  
+1 تصويت
والله فعلا أمر محزن جدا جدا ولكن ما علينا هو أن نحاول أن ننشر العلم هذا بوسعنا ونخبر الكثير والكثير بهذه القنوات المفيده حتي ننهض بوطننا العربي
بواسطة طالب مبتدئ (230 نقاط)  
0 تصويتات
تخيل انو ال6 مليون دو اللي هم في تزايد والحمد لله. يتجوزو وكل واحد يرزقو ربنا ب 5 عيال يربيهم ع العلم مش صرنا 30 مليون واكثر. "اتمنى رفعت معنوياتك هههه"

البناء يلزمه وقت طويل جدا ليكون قويا.

انت لازم تخلف اكثر من 5 ههه ان شاء الله.

بالتوفيق(-:
بواسطة طالب جديد (68 نقاط)  
0 تصويتات
السلام عليكم

أخي الكريم من الجميل ان نتشارك سويا نفس الهموم وكما قال استاذنا الغالي ابراهيم عادل أينما وجد الحق فهو مذهبنا

نعم نحن قلة في الوطن العربي القليل منا من يريدون أن تنهض أمتهم ويبنوا بلادهم من جديد لكن نحن مسئولون أمام الله عن انفسنا

وتذكر حديث رسول الله صلي الله عليه ونفسك : ابدأ بنفسك ثم من تعول "

نحن قلة نعم ولكني علي يقين تام بأننا أقوي بكثير جدا من الأخرين بالتوكل علي الله والاستمرار في تطوير ذاتنا وتحصيل العلم واتقان العمل
بواسطة طالب جديد (86 نقاط)  
0 تصويتات
نفس شعورى كل مره افتح اغنيه او اى فيديو بمحتوى لا يفيد اى شئ واجده بالملايين ،او اشوف حد بيلعب فى اليوم ساعتين وتلاته واكتر كمان بقول لو خد كل يوم نص ساعه من وقت اللعب لتعلم شئ مفيد كنا اكيد بيقينا احسن من كده
بواسطة طالب عالمي (5.9ألف نقاط)  
0 تصويتات
صحيح مع الأسف ولكن طالما أن هنالك ٦ مليون شخص يسعى للنجاح فهنالك امل بإذن الله
بواسطة طالب جديد (60 نقاط)  
0 تصويتات

انا اتفق معاك في كل كلمه، 

و لاكن اختلف معاك في نقطه صغيره هي ان مش لازم اتعلم لغات عشان ابقي متقدر 

يعني ممكن اتفوق في مجال تاني و متعلمش لغات تانيه خالص. 

بس طبعا احنا امه تافهه دي حاجه مش جديده 

و للعلم العالم كله تافهه دي بردو مش حاجه جديده عدد الناس اللي بتحاول تتعلم و تتقدم صغير جدا مقارنة بالناس التفهه

بواسطة طالب جديد (91 نقاط)  
0 تصويتات
كلام يحزن القلب .. الله يهدينا ويهدي شباب المسلمين يارب
130 Online Users
0 Guest 130 Member
Today Visits : 42693
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44212837

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...