First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته المشكله دي هتتحل امتي

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب جديد (54 نقاط)  
+2 تصويتات
201 مشاهدات
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا تلفوني HUAWEI Y9s واصدار طليق1.7.0واصدار اندرويد 10 المشكله انو الفديوهات مبتفتحش عندي في الوحده الرابعه الدرس السادس في كرس الانجليزي والفديوهات القديمه بردو مش بتشتغل وانا معتمد اعتماد كلي علي الكرس ده والامتحانات قربت والعقده الوحيده عندي الانجليزي وبدأت اتحسن بس التطبيق وقف ومش عارف اعمل ايه ارجو الإفادة جزاكم الله عني كل خير و بركة اللهم آمين

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

2 إجابة

بواسطة طالب مبتدئ (175 نقاط)  
+1 تصويت
انصح بكورسات القواعد المستوى الاول والثاني في ZAmericanEnglish هي اللي بتفيدك في امتحاناتك اكثر ...
شكراً جداً بس انا كنت ميح في الانجليزي بدون خجل وبدأت اتحسن جداً بس التطبيق وقف وعندي ذا امركن انجلش بس الاحسن بالنسبالي طليق
بواسطة طالب مبتدئ (175 نقاط)  
لكن استغل وقتك مع تطبيق ZAmericanEnglish لحين الانتهاء من المشكلة ...
غير كذا طليق الان لايتم التركيز على القواعد بشكل كبير ، بخلاف الكورسات في التطبيق الاخر فتم شرح قواعد كثيره وبطريقة مبسطة ومفهومة ...
بواسطة طالب عالمي (7.3ألف نقاط)  
0 تصويتات
اسعد الله أوقاتك اخي يوسف

هل قمت بالتحديث التطبيق من قبل

جرب تحذف التطبيق ونزله وسجل الخروج والدخول

واذا كانت مشكلة مستمرة معاك سأبلغ الادرة ان شاء الله

بالتوفيق
والله حزفتو اكتر من مره وسجل خروج وعملت كذا حساب ومش نافع وانا في ديق بسبب الموضوع ده. ارجو الإفادة. فرج الله همك ورزقق من حيث لاتحتسب.. وشكراً
تمام اخي ...سأبلغ الادرة عن المشكلة وان شاء الله تنحل بأقرب وقت
بالتوفيق لك في مسيرة تعلمك
ارجو ان تبلغيني ماشي شكراً لحضرتك ارجو ان تبلغيني فور الإنتهاء من المشكله علشان بقالي كتر من شهر وانا والمشكله متحلتش
العفو اخي
وان شاء الله..تنحل وتقدر تتابع دروسك بكل سلاسة ..وبالتوفيق لك في دراستك وامتحاناتك
71 Online Users
0 Guest 71 Member
Today Visits : 26024
Yesterday Visits : 58576
Total Visits : 45959128

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...