First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته السؤال ده سألتو اكتر من 10مرات ومحدش عطاني اجابه

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب جديد (54 نقاط)  
+3 تصويتات
346 مشاهدات
الفديوهات مبتفتحش عندي انا تلفوني HUAWEI Y9s واصدار طليق1.7.0واصدار اندرويد 10 وانا مسجل بالفيس بوك وتواصلت مع contact us ومحدش عطانب اجابه وانا محتاج للتطبيق جداً ومسحتو كذا مره ونزلتو تاني ومينفعش انا في اللغه الانجليزيه. ارجو الإفادة جزاكم الله عني كل خير و بركة.. وشكراً

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

4 إجابة

بواسطة طالب محترف (2.9ألف نقاط)  
+5 تصويتات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته 

اهلا بك اخي يوسف 

جرب التسجيل عن طريق الايميل و ان لم تستطع فتح التطبيق اخبرني من اجل ان اقوم بالتبلبغ عن مشكلتك 

بالتوفيق ان شاء الله

بالاميل مش نافع لاكن بالفيس بوك بيفتح التطبيق بس الفديوهات مبتفتحش انا وصلت لحد الوحده الرابعه والحمدلله بدأت اتحسن بس الفديوهات وقفت كلها قديم وجديد.. شكراً جداً لحضرتك. وجزاك الله عني كل خير و بركة. ارجو الإفادة
صباح النور
ممكن توضح شو المشكل لي عندك بالتسجيل عن طريق الايميل
صباح الخير
والله ما أعرف انا بسجل بالفيس بوك يفتح الحساب اسجل بالاميل بتاع الفيس بوك مبيفتحش الحساب مش عارف ليه بيقول ادخل بريد إلكتروني صالح سجلت بكذا حساب تاني ولا حساب اشتغل ومش عارف اعمل ايه ارجو الإفادة جزاكم الله خير الجزاء.. وشكراً جداً جداً لحضرتك علي تعبك يارب تلاقي حل
لا ما في تعب في الخدمة يا باشا
على الارجح هذا راجع للتغيير الذي طرأ على فيسبوك و الاستاذ وعد بحل المشكلة
يستحسن تبعث على contact us ليتم تجميع كل المشاكل من هذا النوع و ان شاء الله تحل المشكلة في أقرب وقت
بالتوفيق اخي
والله بعت اكتر من مره وعمل اكتر من حساب ومش نافع مش عارف ايه السبب
لو المشكله من الفيس بوك كان حساب تاني اشتغل ومنغير الكرس ده هضيع والله يا رب تتحل مش عارف اعمل ايه
سأبلغ عن مشكلتك و ان شاء تتحل في القريب العاجل
بإذن الله تعالى
وشكراً جداً لحضرتك
وياريت تبلغيني أول ما تتحل إن شاء الله تعالى
 ومره تانيه احب اشكرك جداً وجزاك الله عني كل خير و بركة وعافيه.
بواسطة طالب مبتدئ (157 نقاط)  
+3 تصويتات
اذكر ان الاستاذ قال في لايف الامس ان فيسبوك غيرت شيء في قاعدة البيانات او شيء من هذا القبيل لذا لا يقبل الدخول من حساب فيسبوك والاستاذ بدأ في حل المشكلة
بواسطة طالب مبتدئ (175 نقاط)  
+1 تصويت
هل طليق يشتغل على هواوي اصلا؟
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
يعمل حتى إصدارات 2019
من أول إصدار 2020 لن يعمل
أنا هواوي لكن 2019
بواسطة طالب عالمي (6.8ألف نقاط)  
0 تصويتات

المستر قال إن لسه هيشوف المشكلة دى لأن الفيس غير حاجة فى نظامه ولكن لما تبعت على contact us مش شرط يردوا عليك هما لما يشوفوا المشكلة هيحلوها ان شاء الله

بس حضرتك انا عملت حساب تاني للفرنساوي مش بالفيس بوك ومش شغال.
ازاى مش شغال؟؟ لو قائمة الفيديو مش موجوده اطلع وادخل تانى
لأ قائمه الفديوهات موجوده بس بدخل علي الفديو مبيرضاش يفتح خالص ومسحت التطبيق ونزلتو تاني ومش نافع ارجو الإفادة جزاكم الله خير الجزاء
خلاص ابعت لأحد المحررين هنا أو على contact us
106 Online Users
0 Guest 106 Member
Today Visits : 3695
Yesterday Visits : 55702
Total Visits : 44229525

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...