First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

تسجيل الدخول بفيس بوك

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب جديد (67 نقاط)  
+1 تصويت
291 مشاهدات
أنا عملت في الأول حساب فيس بوك علي طليق وبعد كده خرت ودخلت بفيس بوك قديم كان عندي ولما جيت اسجل خروج وادخل تاني علشان الوحده الخامسه تظهر دخلني علي الحساب القديم اللي لسه كنت فيه بالوحده التانيه فما الحل مع العلم أنا بدرس صيني ودرست اربع وحدات ولو حل اختبارات الدروس دي كلها حياخد مني اسبوعين لأنهم ٢٧ درس وانا مش عمل اشتراك

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

3 إجابة

بواسطة طالب جديد (53 نقاط)  
+2 تصويتات
جرب حذف حساب الفيسبوك الذي لا تريد الدخول به و أمسح بيانات التطبيق و سجل مره أخري بحسابك علي الفيسبوك الذي تريد الدخول به علي التطبيق
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
0 تصويتات

كل ما يخص تطبيق طليق و حلول بعض المشاكل للتطبيق

إضغط هنا

بواسطة طالب عالمي (7.3ألف نقاط)  
0 تصويتات
سلام عليكم اخي

حاول تعمل تسجيل خروج تاني واذخل مرداي باختيار حسابك الأول اي حساب اللي عايز تدرس فيه وان شاء الله تظهرلك الدروس

حصل معاي نفس المشكلة في حسابين كوكل مسجلة فيهم على التطبيق ..فعملت ان سجلت خروج من حسابي اول لكي أدرس في حسابي التاني وفعلا وداني على حسابي اول فقمت بتسجيل خروج تاني مرة وذخول بأختيار حسابي تاني فنجح طريقة ...وان شاء الله تنجح معاك الطريقة دي

بالتوفيق
ازاي مش بيظهرلي اختيار حساب علشان أنا عمله بفيس بوك
عُدل بواسطة
بص اخي انا مش مسجل بحساب فيس قبل
بس انا قلتلك طريقة دي ولعله تنجح معاك طريقة دي ان شاء الله
بالتوفيق....
الحكايه اتنيلت اكتر أنا كنت مخلص الوحده التانيه ولما سجلت خروج ودخلت تاني لقته قفلي الوحده التالته وعاملي عليها سبعه في المئه ازاي ده
هل قمت بتحديث التطبيق من قبل ...تأكد من تحديت التطبيق وجرب تاني تسجيل الدخول والخروج...وان شاء الله تضبط معاك مرادي
ايوه محدثه
تم الابلاغ الادراة عن مشكلة حضرتك وان شاء الله تنحل بأقرب وقت
بالتوفيق ...
138 Online Users
0 Guest 138 Member
Today Visits : 39589
Yesterday Visits : 71463
Total Visits : 45837009

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...