First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

السلام عليكم انا زين فى تالته ثانوي انا عايز اعرف ممكن اخد قرص انجليزى دلوكتى فى الدراسه ولى فى الاجازه احسن

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

3 إجابة

بواسطة طالب عالمي (6.8ألف نقاط)  
0 تصويتات

اه عادى جدا ، حدد ليك كل يوم نص ساعة بالظبط للدراسة على ذا امريكان انجلش هيفيدك جداا خصوصا انك فى ثانوى هيفيدك جدااااا 

وبالتوفيق

بواسطة طالب جديد (113 نقاط)  
0 تصويتات
اه طبعا ذاكره اثناء الدراسة ، لان حضرتك كدا كدا بتاخد انجليزى ، ولما تذاكر الانجليزى ذاكره من زى امريكان .. هتذاكر الدروس المقررة عليك والمشروحة فى الكورس الاول و تركز عليها جدا وتحل عليها كتير وكدا تبقى ضربت عصفورين بحجر واحد ولو فى اى حاجة مقررة عليك مش مشروحة ادخل هنا على المنتدى واكتب سؤالك واكتب بين قوسين طالب ثانوية عامة واحنا كلنا هنصوتلك عشان الاستاذ ابراهيم يشوف سؤالك ويجاوب عليه فى البث المباشر باذن الله
بواسطة طالب عالمي (5.6ألف نقاط)  
0 تصويتات
حدد لنفسك نص ساعة فى اليوم هتفرق معاك جداً فالدراسة وبالذات إنك فى تالتة ثانوى ذا امريكان هيفيدك
122 Online Users
0 Guest 122 Member
Today Visits : 67343
Yesterday Visits : 73863
Total Visits : 46186405

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...