First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته يا استاذ ابراهيم حضرتك وجزاك الله كل خير سمحلنا فيديوهين كل يوم تمام بس في مشكلة انا انهاردة قررت اراجع علي اللي فات لقيتة بيقلي لازم اشترك مش المفروض اخري فيديوهين في الجديد بس والفيديوهات القديمة تفضل مفتوحالي واذا كان هذة الخدمة مدفوعة ياريت تكون مجانية علشان نقدر نراجع القديم ونخليها باعلانات عادي وارجو الرد السريع وشكرا واسف علي طول الرسالة.

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

3 إجابة

بواسطة طالب جديد (76 نقاط)  
+3 تصويتات
لوغارتميات التطبيق تعتمد على فتح الإختبارين أي أنك إذا فتحت أي إختبارين في اليوم سواء من الدروس القديمة أو الجديدة تعتبر أنك شاهدت درسي اليوم المتاحين مجانا وإذا أردت بعدها فتح أي درس آخر يطلب منك الإشتراك لذلك إذا أردت مراجعة الدروس القديمة فراجعها قبل فتح الدرسين الجديدين دون تجاوز إختباراتها وإذا أردت حل إختبارات الدروس القديمة فلا تتجاوز السؤال الأخير

أنا أعتمد على طريقة أنني أحل إختبار درس جديد ثم الدرس التاني أشاهده ولا أقوم بحل إختباره حتى وقت النوم وذلك في حال ما أردت مراجعة درس قديم أستطيع فتحه دون الإشتراك أتمنى أن تفيدك الإجابة بالتوفيق
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
+1 تصويت

حضرتك تقدر تشوف كل الحلقات على التطبيق و تشاهد ملفات PDF بشرط عدم تجاوز الإختبار ( يعني تشوف الحلقة و ملفات PDF من غير ما تحل الإختبار ) 

لو عملت كده ، هتلاقي نفسك شوفت كل حلقات المستوى بدون إشتراك .

بواسطة طالب عالمي (6.8ألف نقاط)  
+1 تصويت

مش شرط تفتح الفيديو نفسه عشان تراجع ممكن تراجع ال PDF فقط وتحل الامتحان عليه وكمان ممكن تراجع من الدفتر الخاص بك 

وكمان مستر ابراهيم اتكلم فى النقطة دى قبل كدة وقال إن سيرفر إللى شغال عليه الفيديوهات غالى جدااا وهو لا يتحمل مصروفاته كاملة وهو كمان بيخلى المستخدم بس يدفع جزء من ثمن السيرفر وليس كاملا .

ارجو انك تكون فهمت قصدى .

بالتوفيق

147 Online Users
0 Guest 147 Member
Today Visits : 12570
Yesterday Visits : 77211
Total Visits : 45887148

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...