First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

آخر التطورات..

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب جديد (49 نقاط)  
+3 تصويتات
130 مشاهدات

دلوقتي اخر فيديو ظهر فية مستر ابراهيم كان على قناة zAmericanEnglish و وضح فية ان سبب التأخير و الانقطاع هو التجهيز ل ستوديو جديد و انة خلاص على وشك الانتهاء و ناقص بس اضافة بعض اللمسات البسيطة جداً . لكن للأسف مر حوالي شهرين لغاية دلوقتي و مفيش جديد - و ما اعتقدش التأخير بسبب الاسنوديو - و الغريب ان فية حلقات جديدة كتير تم تصويرها ولم يتم نشرها يعنى مستر ابراهيم لما كان مع البشهندس اسامة فى لايف من فترة قال ان اللغة الالمانية اتصور فيها دروس A2. 

فالسؤال هنا لية مفيش دروس جديدة!

والأهم من كدة لية مفيش توضيح بآخر التطورات حتى لو بوست من مستر ابراهيم او احد المشرفين فى المنتدى, اعتقد من حقنا نعرف الدراسة هترجع تننظم امتي ؟ حتى لو هتنتظم بعد 6 شهور ولا سنة بس نبقى عارفين . انا مشترك فى التطبيق و تقريباً اخر 3 شهور مفيش جديد و قبل كدة المعدل كان بطيء يعنى المشروع مر على انطلاقة اكتر من سنة و احنا لسة في منتصف A1 !

و فى النهاية مش عاوز كلامي يتفهم غلط انا مش بنتقد المشروع لكن انا قولت الكلام دة حباً فى المشروع و مستر ابراهيم و الوعود اللى ادهالنا ♥

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

1 إجابة واحدة

بواسطة طالب جديد (36 نقاط)  
+2 تصويتات
انا اتفق مع كلامك معدل التنزيل البطيئ هذا راح يقتل متعه التعلم + اشوف ان اللغه الانجليزية هي الاهم حاليا بين اللغات واكثر المتعلمين اختاروها هي ف عشان كذا يجب التركيز على تنزيل حلقاتها بشكل اكبر من باقي اللغات مثل الاسبانيه
148 Online Users
0 Guest 148 Member
Today Visits : 15207
Yesterday Visits : 58106
Total Visits : 45496683

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...