First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

معدل الحلقات بطئ جدا

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب جديد (18 نقاط)  
+8 تصويتات
402 مشاهدات
أتمنى يكون في توضيح لعدم استكمال الدروس لان سبب انزعاج لكتير من المتعلمين خصوصا ان مرت سنة كاملة ولم يكتمل المستوى الاول في كل لغة دي مدة كبيرة جدا وأتمنى من الأستاذ ابراهيم يشرف الكلام ده ويوضح لنا السبب ويتم معالجة المشكلة بسرعة لان خسارة جودة االمحتوى هايلة فلازم يتم استكمال الدروس بسرعة ويتم توضيح المشكلة

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

5 إجابة

بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
+3 تصويتات
معك حق

بس لو انا منكم مابنزعج بتاتا واطلاقا

يبق القائمون عليه بشر  وللبشر اعذار وهؤلاء البشر بالذات يجب ان تقدر ظروفهم  فهم صادقون ويفعلون ليس مابوسعهم  بل اكثر

اعذرني هذا توضيح وليس هجوم على سؤال حظرتك
اكيد وانا مش قصدي هجوم ده طلب انهم يوضحوا سبب التاخير لان في ناس فعلا ماصبرتش
بواسطة طالب متميز (1.8ألف نقاط)  
+2 تصويتات

الصبر يا اخي...

الاستاذ ابراهيم عادل مشغول في التحضير لمشاريع أكبر، وإن شاء الله تعود وتيره رفع الدروس بشكل أسرع. 

خلال ذلك لما لا تقوم بمراجعة ما تعلمناه؟

بواسطة طالب عالمي (7.2ألف نقاط)  
+2 تصويتات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته 

ان شاء الله تعالى تكتمل جميع الدروس ، ولكن طاقم العمل يحتاجون مننا أن نصبر فهم يعملون بجهد وطاقة كبيرة جداً . 

وشكراً . 

بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
معلش يقلبى عملت داون فوت بالغلط❤
ولا يهمك يا عسل .
❤❤❤❤❤❤❤❤❤شكرا لقبلك الكبير
+1 تصويت

هو بطئ بس انا هصبر ولو سنين ومش همل ابدا لاني متاكده انهم مش هيسيبونا واكيد مستر ابراهيم عنده ظروف بس ان شاء الله يرجع واقوى 

شكرا لصبرك وتفهمك للامور

أحلى up vote  لأحلى حبيبة .
أنا أكيد عارف وانا مش قصدي الهجوم ده بس طلب انهم يوضحوا سبب التاخير لان في ناس فعلا ماصبرتش وأنا بحب أستاذ ابراهيم وبدعم محتواه ولاني عارف انه المحتوى تقريبا هو الافضل على الساحة عايزه يكمل بسرعة
بواسطة طالب جديد (63 نقاط)  
نحن فقط نريد توضيح عن سبب بطئ الدروس ليس إلا لان فعلا هناك مشاكل في التواصل منذ بداية مشروع طليق إلى الان
كلنا عاييزين نعرف برضو بس خير ان شاء الله
بواسطة طالب عالمي (6.8ألف نقاط)  
+1 تصويت

اكيد طبعا مستر ابراهيم والفريق كامل شغال على كدة وانا الاحظ جداا أن وتيرة الحلقات زادت الايام دى بصراحة .

168 Online Users
0 Guest 168 Member
Today Visits : 16946
Yesterday Visits : 55702
Total Visits : 44242772

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...