First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

لي اغلب تعليقاتي علي قناه اليوتيوب مش بتظهر !؟ [ تمت إجابته ]

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
+9 تصويتات
270 مشاهدات

انا لما بكتب تعليق علي قناه اليوتيوب طليق او ذا اميركن مش بيظهر بدخل من حساب تاني مش بيظهر ولما بكتب برضوا من حساب تاني مش بتظهرلي تعليقاتي علي القناتين دول تحديداا فمش عارفه في اي او اي السبب مع العلم اني مش بحط اي رابط ممكن يمنع تعليقي من انه يظهر ولا بعلق تعليقات سلبيه ولا بسب حد ولا اي حاجه وحشه بتكون تعليقات كويسه بس فنفس الوقت مش عارفه لي مش بتظهر ارجوا ان تشوف المشاركه دي يا مستر ابراهيم وتقولي الاجابه عشان انا فعلاا محتاره من الموضوع ده 

تمت إجابته

5 إجابة

بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+1 تصويت

أفضل إجابة
الصراحه بيحصل نفس الشيئ معى ولا اعرف السبب
بواسطة طالب جديد (46 نقاط)  
+3 تصويتات
اي السبب طيب حتي في كتير اشتكي من كده
بواسطة طالب متميز (2.1ألف نقاط)  
+1 تصويت
ربما هناك من يقوم بحدف تعليقات جرب الدخول من حساب اخر
جربت ادخل من حساب اخر واكتب برضوا مش بيظهر ومش عارفه السبب ولكن من الذي يقوم بحذفها كما تقول استاذ ابراهيم فقط هو من يستطيع حذف اي تعلبق ولا اعتقد انه هو من يفعل ذلك
بواسطة طالب جديد (61 نقاط)  
+1 تصويت

عندي نفس المشكلة... يا رب استاذ ابراهيم يشوف تعليقك ويحاول يساعدنا لان فعلا تعبت من هذا الموضوع sad

يارب يشوفه
بواسطة طالب جديد (123 نقاط)  
0 تصويتات
طيب جرب تعلق على اي قناه غيرهم وشوف التعليق بيظهر واله لا

وكمان جرب ترد على تعليق موجود على اي من القناتين
جربت والله ارد علي التعليقات وادخل اشوف ردي مفيش برضوا حاجه بتظهر وجربت برضوا اضغط اعجاب بالتعليق وادخل اشوف نسبه الاعجابات ذادت ولا لا برضوا مفيش اي حاجه بتظهر بعمل تعليق مش بيظهر بعلق علي تعليق حد مش بيظهر باعجب بتعليق حد مش بيظهر علي القناتين
جربت علي قناه تانيه خالص لقيته بيظهر طبيعي ومفيش مشكله بس طليق وذا اميركن تحديداا مش بيظهر
133 Online Users
0 Guest 133 Member
Today Visits : 51170
Yesterday Visits : 36321
Total Visits : 45651480

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...