First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

انا والمستر ابراهيم are Aliens

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
+9 تصويتات
261 مشاهدات
اوهايو مينا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كيف اخباركم

هعلق على نقطة عن البودكاست  مع ابو زيد شفتوه اكيد بس مش الكل ابو زيد كان يسال مستر ابراهيم عن الادوات التي يستعملها في يومه والمستر كانت اجابته جميلة مفيش حاجة محددة هههههههه معايا التلفون اخد ملاحظة بيه أو بالكراسة المهم حاجة تادي الغرض طيب لو عاوز تتذكر اي حاجة قله على حسب هي مهمة عندك قد اي تقريبا ( مش ده ال قيل بالظبط ولكن بالمعنى) المهم لم بدا يشرح مستر ابراهيم قال لو الحاجة دي جدا مهمة عقلي كل شوية هينبهني عليها لو مش مهمة هتمسك تلفونك مثلا يجيلك اشعار عندك كذا تروح مكنسله أو ماجله هههه ملهاش فايدة ابو زيد مع تعليقه قله واو انت.... المستر كمل وقله فضائي انا فرحان احنا اتنين فضائيين لان عندي نفس الميزة ودي ميزة آن دماغك ال ينبهك عالمهم لانه مزعج وهيجعلك تفعله مش زي الالكترونيات وابو زيد قلهم ده مش هيومن قله Alien ههههههههههههه هي ميزة روعة حقا

لي مش موجودة عن الاغلبية بالنسبة للناس قبل التكنلوجيا معرفش المنشور عبارة عن رايي الشخصي وليس بحث عامله عشان افهم ممكن ادور واتكلم اكتر عنه اما بقى ال عاصروا التكنلوجيا فده طبيعي بتخليك اعتمادك الاول والاخير عليها

ربنا يعينكم ويعينا نكون فضائيين اكتر هههههه

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

7 إجابة

بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
+5 تصويتات

Hhhhhhhhhhhhhhhhh

لكن هذه الميزة في أيضا 
wink
الفضائي الثالث ههههههههه
بواسطة طالب متحمس (1.0ألف نقاط)  
+5 تصويتات

وانا بردو لو الحاجه مهمه بالنسبالى هعملها لو مش مهتمه بيها او حتى لو فكرنى بيها خمسين اداه مش هعملها 

الدماغ فعلا بيفكرنى دايما ان اعمل الحاجات المهمه من غير اداه 

بس السؤال هنا هو احنا كده فضائيين! ههههه

كلوا طلع فضائي هههههههه
بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
+5 تصويتات

ههههههههه طلع كله alien 

بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
+4 تصويتات

قريب ان شاء الله ههههههه

بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
+3 تصويتات

Hhhhhhhhhh 

I'm an alien ,too hhhhhhhlaugh

بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
+3 تصويتات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ❤️

مساء الخير ❤️ 

كيف حالك اخي 

هههههههههههه اعتقد اغلبنا فضاائين على الحال دا 

بالتوفيق ❤️⁦(✿^‿^)⁩ 

ضيعتوا املي قلت مفيش غيري انا والمستر بالنسبة لحواره مع ابو زيد
بواسطة طالب عالمي (6.8ألف نقاط)  
+1 تصويت

هههههههههههه 

انا شايفة أن اى حد عليه حاجة مهمة هيعملها من غير اى منبه ،ولو عليك حاجة مش حاببها مش هتعملها لو ١٠٠ منبه ذكرك بيها 

120 Online Users
0 Guest 120 Member
Today Visits : 47003
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44217142

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...