First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

يا استاذ احمد عطيه ارجوك توصل كلامي للأستاذ إبراهيم

في تصنيف اللغه الالمانيه
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
+7 تصويتات
380 مشاهدات

يا استاذ ابراهيم والله كل شئ بتعمله تجاهنا الله يجازيك عنه كل خير ورزقك و حضرتك فوق راسي بس الانسان طاقه خصوصا في التعلم... حضرتك بينزل درس كل 3 أسابيع أو اسبوعين ألماني بقالنا سنه ولسه في الوحده الخامسه وكمان من قله الدروس في فتور حصل لينا... حضرتك قولت مستر مصطفى قرب ينتهي من مستوى A2 أصبح كذا في دروس كتير متاحه وأكيد يا استاذ الدرس الواحد مش هياخد مونتاج لمده شهور يعني 

ارجوك اريد أوصل لل b2 في سنتين 

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

4 إجابة

بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
+3 تصويتات

معلش اخى بعرف انو الانتظار صعب يااااارب الخبر يوصل لمستر ابراهيم ثم مستر مصطفي وتتحل المشكله....شكرا لصبرك

علشان كده انا ماشيه على مهلى في الفرنساوى لانه مش عايزه انتظر هههههع

بواسطة طالب مبتدئ (234 نقاط)  
هههههههههههه نفسي أمشي على مهلي كده بس للأسف عندي deadline عشان السفر بس الحمدلله ربنا بيسهلها أحلى حاجة الكتب أحادية اللغة زي ما أ. ابراهيم علمنا.
بواسطة طالب مبتدئ (297 نقاط)  
تم الإظهار مرة أخرى بواسطة
+2 تصويتات
نعم الأستاذ إبراهيم قال أنوا A2 علي وشك الإنتهاء يعني قلة الدروس ليست بعدم ؤجود دروس ولكن مرتبط بمشروع كبير هنا علي طليق لأنه لا يريد أن يعلن عنه إلي أن يكون علي وشك الإنتهاء بتوفيق أخي
بواسطة طالب عالمي (7.1ألف نقاط)  
بواسطة طالب عالمي (6.8ألف نقاط)  
+2 تصويتات
كذلك انا برضو فى اللغة الصينية لسه فى الوحدة الرابعة

لكن أعذر مستر ابراهيم لان اكيد غصب عنه
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
+1 تصويت

اتوقع أخي يوسف 

في نهاية السنة هذه تكون الأمور  تمام

مع الشكل الجديد للتطبيق 

124 Online Users
0 Guest 124 Member
Today Visits : 10139
Yesterday Visits : 71463
Total Visits : 45807589

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...