First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

نسيتونا!!!!

في تصنيف اللغه الالمانيه
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
+5 تصويتات
492 مشاهدات

اقتربنا من 3 أسابيع بدون درس انا بجد تعبت عاوز اخلص اللغه وبحب طليق ومش لاقي مصدر زي طليق وعمري ما هلاقي استاذ زي استاذ مصطفى خليل

استاذ مصطفى خليل ربنا يحفظك لنا احببتني في اللغه أضعاف ما احبها

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

4 إجابة

بواسطة طالب عالمي (5.9ألف نقاط)  
+5 تصويتات
مسا الخير

حضرتك مالك ملاحظ انه شكواك بخصوص تأخر الدروس صارت كتيرة؟ طيب الأساتذة عم يلعبوا مثلا؟ ولا هنن عن عمد ما بدن ينزلوا الدروس؟

اكيد لو يقدروا ما بيقصروا

معلش شوية صبر قبل طليق شو كنا عم نعمل؟ هلأ صرنا مستعجلين؟
معلش حضرتك بتكلميني ليه كدا... ما انتي لو مكاني مكنتيش هتقولي الكلام ده بقولك كل 3 أسابيع بينزل درس واحد الدرس بيبقى فيه حوالي 5 كلمات جديده و بعدين اصلا انا الي خلاني استعجل كدا وانزل بوستات كتير لأن في اخر بث استاذ ابراهيم قال إن مستر مصطفى قرب ينتهي من تصوير مستوى A2 أصبح كدا في عشرات الدروس جاهزه بس مش بتنزل
بواسطة طالب عالمي (5.9ألف نقاط)  
ومين قال مالي مكانك انا كمان عم استنى والكل عم يستنوا كل واحد.عم يستنى اللغة اللي عم يدرسها
وكل اللغات قربت توصل بالتصوير للمستوى التاني
بس طبيعي نصبر لانه هيك المنطق بيقول... عشرات الدروس جاهزة تصويرياً بس هي بحاجة تحضيرات كتيرة من مونتاج ورسومات وغيرها
تمام شكرا  واسف لو كلمتك بطريقه مش كويسه
بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
+2 تصويتات

معلش اخي 

شوى صبر هما شغالين علي الاستديو ودلوقتي هتلاقيهم بيهجزوا الحلقات والمنتاج انا لما شفت حلقه مع المبشمهدس اسامه يعنى ادركت هما قد ايه بيتعبوا اكييد لو كان في وسعهم شئ ما اتأخروا

"وكان الانسان عجولا"

معك حق كان الله في عونهم
انا مقصدش حاجه والله بس استاذ ابراهيم قال إن مستر مصطفى قرب يخلص تصوير مستوى A2 وبالتالي كدا في عشرات الدروس جاهزه
بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
هاجزه في التحضير لكن لسه المونتاج والتصوير
بواسطة طالب جديد (15 نقاط)  
انهى حلقة دى مع الباشمهندس اسامه ممكن عنوانها
+1 تصويت

معلش اخي . كل تأخير وفيه خير . كله هيكون تمام بإذن الله.  حافظ علي حماسك بس. بالتوفيق yes

بحاول احافظ على الحماس والله
ربنا ييسر الحال
امين يارب
بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
+1 تصويت

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ❤️ 

مساء الخير ❤️ 

ان شاء الله خير ❤️

بهذا الوقت تعال على التركي  

بالتوفيق ❤️⁦(✿^‿^)⁩ 

122 Online Users
1 Guest 121 Member
Online Members
Today Visits : 32278
Yesterday Visits : 58106
Total Visits : 45513747

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...