First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

ليه كده الله يهديكم [ تمت إجابته ]

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
+9 تصويتات
702 مشاهدات

.

.

السلام عليكم 

لو سمحتو للادارة اولا لاتحذفو منشوري 

ثانيا انا داخله بس اوضح بعض النقاط 

اولا الموضوع انتهى وخلاص ليش ينفتح والكل راح يترك ليه شفيه ؟! وكله اشوف اسمي انا واختي شهد 

الايميل عندي والله رسايل واشعارات وكلام وهذا غير ع مواقع التواصل ياناس كبر الموضوع زيادة عن اللزوم والله خلاص يكفي 

وليش خرجتو وكلام كثير  ليه!! الموضوع انتهى وخلاص من امس منتهي 

الحق مش عند حد الحق عند الله هو اللي يعلم بالنوايا هو عالم بالنفوس ومافيها ويوم القيامه كلن راح ياخذ حقه انا وكلت وفوضت امري لله وخلاص انتهى 

مرام ماراح تشوفكم ماراح تتكلم معكم مستحيل ونفس الشي بالنسبه لأختي شهد اكيد راح تدخل وتسلم عليكم هي مشغوله بدراستها وكل محاضراتها الصباح واكيد راح تدخل 

اما انا متواجده ع مواقع التواصل هذا الاسم راح تشوفونه بكل مكان 

(秘密) 

راح اتواصل معكم واسلم عليكم انتم اخواتي واخواني وتشرفت فيكم جميعا 

بس الله يرضى عليكم يكفي اللي قاعدين تسونه خلاص موضوع انتهى وصار ماضي عليكم بالحاضر وانظرو للامام انا معكم اينما كنتم ومش انا اللي بتركم  مش من اخلاقي  لكن يااخواني ويااخوتي لو تسألو ليش ماراح تكملي بالموقع حبايبي بس كلمه فيه وجع ماينسي وخلاص يبقى اثره حتى لو نسيناه فعذروني انا اعتذر منكم جميعا ولكن والله ويشهد الله اني حاضره بكل مكان 

ونفس الشي اختي شهد هنسلم عليكم هنسولف معكم نفس ماحنا بس خلاص فضو هالسالفه ع خير 

الله يرضى عليكم 

وكل عام والشعب السعودي بألف خير 

بكرة اليوم الوطني 

شكرا لكم والله يحفظكم ويسعدكم دنيا واخره ❤️

تم إغلاقه بملاحظة: تم الرد

8 إجابة

بواسطة طالب متحمس (1.1ألف نقاط)  
+6 تصويتات
ميمتي

من الناس الي زودت من حبي للغة والي ساعدتني ومليارو في موضوع الكتابة واللي فهتمها قبل ما نبدا ناخذها ع التطبيق

ومن الناس الي دخلت قلبي واللي بقلبها علسانها مباشرة ، حدا مباشر وحدا فهمته غلط ومستحية من نفسي ⁦(. ❛ ᴗ ❛.)⁩

اعملي اللي يريحك ما دام هو الي بدك إياه

الله يكتبلك الخير والصويحبات الي يحبوك وين ما كانوا وكنتِ ويوفقك بمسيرتك التعليمية
الله يسعدلي قلبك يااختي وصديقتي وحبيبتي الله يديمكم لي ياخواتي ويكرمكم بكل خير وربي مايحرمني منكم
انا معك ياريمي اينما كنت اخت وعزيزة علي وغاليه الله يسعدك ولاتستحي ولا شي الموضوع راح وهذا من كرم اخلاقك انك سمعتيلي فديت قلبك والموضوع انسى ياعيوني ولاتستحي ولا شي حنا اخوات ياقلبي
بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
+4 تصويتات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ❤️ 

مساء الخير ❤️ 

كيفك مرام اتمني تكوني بخير ❤️ 

اتمني حقيقي تغيري قرارك وترجعي 

صدقيني كتيير هنفتقدك والحمد لله انك دخلتي اليوم 

انا معنديش اي وسيله تواصل اجتماعي عشان اكلمك فيها وكتيير مثلي وصدقيني صعب علينا كلنا انك تتركي الموقع broken heart

بالتوفيق ❤️⁦(✿^‿^)⁩ 

وعليكم السلام
مساء النور ياعزيزتي
اختي الظلم ظلمات خلاص كل شي انتهى وصعب علي والله
اليوتيوب وهدخل كل فتره بس ينزل الشات ع التطبيق وعد راح اعمل حساب ع اللغه التركيه عشان اكلمك انتي ومريم الله يسعدكم ويكرمكم بكل خير
ان شاء الله يفتح الشات بأسرع وقت ❤️❤️❤️
بالتوفيق ❤️
يارب ان شاءالله
الله يوفقنا جميعا يارب
مساء الخير ❤️
كيفك مرام اتمني تكوني بخير ❤️
كتيير كتيير اشتقتلك  
ان شاء الله تدخلي للموقع قريبا ❤️❤️❤️❤️
اتمني دايما تكوني بخير ❤️❤️✨
بواسطة طالب عالمي (5.9ألف نقاط)  
+4 تصويتات
لااااما تتركينا  انا كنت ناوية افتح معك موضوع تشاركنا برحلة مع بيتر إلى الصين او المانيا طالما انك خبرةةة ماشاء الله
الله يسعدك ياسمرونه انتي وسلسلة بيتر اللي بستمتع فيها وشاكره ع طيبك ولطفك ورحم الله من رباك يااختي لكن صعب علي انا اعتذر منك
بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
+2 تصويتات

بس احنا هنا هنفتقدك في الموقع انتى حااافز كبيير لنا حببتى انا بحبككك كتير من الناس الى وصلت لقلبي في لحظه كلنا عارفين قصدك كويسسس جدا

حاجه اخيرة ممكن تقوليلي اسمك بتكتب ازاى بالصيني يعنى البينين اسفه علشان لسه مبداتش في الصينى❤

الله يسعدكم والله ادخل وراح اسلم عليكم صدقيني وانا بحبك ياهبوشتي
وانتي والله وصلتي لقلبي بأحترامك وادبك ربي يحفضك
اسمي بالصيني 秘密/ Mìmì ومعناه سر الصينيين لو عاوزين يقولو لحد سر يقولو 秘密 حبيبتي راح تنوري الصيني وراح تبدعي
بواسطة طالب محترف (3.3ألف نقاط)  
+2 تصويتات
اهلآ وسهلا ميمو ❤️

كل سنة وانتي طيبة بالعيد الوطني

اللهم احفظ ارض الحرمين وكل الأراضي العربية

بتعملو ايه في العيد ده بقي
بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
انا كنت في السعوديه من 3 سنين ل 9 سنين وحضرته معاهم هقولك
ده بيلبسوا فيه اخضر في المدرسه ومجيب علم وشال اخضر والشوارع كلها لونها اخضر متزينه بيها زى ذكرى اكتوبر او الحاجات دى زيها كده واهل السهوديه كراام وطيبين  واحسن معامله واحترام ربنا يحفظهم
اهلا وسهلا ياعمري  ربي يحفضك
وانتي بخير يافطوم
الله يحفظ جميع الدول العربيه من كل سوء وربي يحفظ الامة العربيه بحفظه
انا مش هطلع لانه دلتا والدنيا زحمه هتكون واحتياطات ايوه بس الاماكن هتكون زحمه زحمه جدا المطاعم الكوفيهات هيكون فيه حفلات وكده
هبوشه حبيبتي والله نورتينا وشرفتينا ويارب ترجعي تزوريني الكرم منبعك ياحبيبة قلبي وتستاهلي الطيب فديتك ❤️
الله حلو ❤️
ميمو سوري بجد
مش عارفة اوصل للبوست دورت كتير اللي كتبتي فيه المسلسلات والأفلام ممكن تعطيني الرابط
بواسطة طالب عالمي (7.3ألف نقاط)  
+2 تصويتات
مساء خير اختي مرام

مثل ما قلتك في تعليق في منشور سمر ... هي فقط مسألة وقت وان شاء الله تصفى الأمور وترجع الأمور إلى مجراها ... ومتمنى منك تغيري قرارك وما تتركي موقع نهائيا ... واكيد الكل اللي طلعوا رح يرجعوا في يوم من أيام وينورو الموقع من جديد  ... لان اللي يذخل عائلة طليق مستحيل يبتعد منها اكثر ... وربي يهدي بالك ويريح قلبك انتي ونورة وزنوبة وترجعوا مثل قبل
الله يسعدك يانوجا وربي يكرمك بخير فيه امور صعب حلها معقده قليلا ماكل مايتمناه المرء يدركه ولكن الله يحفضك وان شاءالله هتشوفوني
بواسطة طالب عالمي (7.3ألف نقاط)  
ويسعدك حبيبتي ولكي بالمثل ... وان شاء الله تنحل الأمور معاكم بأقرب وقت ... واعرف الموقف اللي تمرون بيها .... ومتمنى من ربي ان ترجعوا مثل قبل واحسن بعد ... منتظراكم يوم اللي تنورونا وتنورو قلوبنا من جديد ... ربي يبعد عنكم الحزن والهم ويفرح قلوبكم ❤❤❤❤
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
+2 تصويتات

هفتقدك كتير بجد crying 

طب اتواصل معاكى فين انا مش عندى تلجرام ولما كنت بسألك علي تطبيق عندك اتعملي إخفاء معرفش هو التطبيق ماله 

شيرين ماتخافيش انا شفتك امبارح ياحبيبي وان شاءالله هبتعلك مسج الله يحفضك ماراح احسسك بالفقد انا موجوده وحاضره انتي اختك الله يكرمك بكل خير
طيب وانا :( :( :( :( :(
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
حبيبتى يا مرام ❤❤❤
بواسطة طالب عالمي (6.8ألف نقاط)  
+2 تصويتات
ايه اللى حصل لده كله ؟؟؟؟

اكيد مش هتسيبنى الموقع صح ؟؟؟
انا اسفه يااختي ان شاءالله هتكلم معاكم هدخل كل فترة اسلم عليكم لحد مايضاف الشات في التطبيق وهنتكلم ع التطبيق بأذن الله
بواسطة طالب عالمي (6.8ألف نقاط)  
لا تعتذرى
بس ايه اللى حصل لده كله ؟؟؟
ارجوكى مش تسيبى المنتدى
155 Online Users
0 Guest 155 Member
Today Visits : 3574
Yesterday Visits : 60675
Total Visits : 45729646

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...