First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

راح اغادر [ تمت إجابته ]

في تصنيف شات طليق
بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
+17 تصويتات
2.0ألف مشاهدات
صباح الخير او مساء الخير وقت ما تشوفه المنشور

كيفكن يا رب تكونوا بالف خير

شباب انا اخدت قرار بمغادرة المنتدى ما بغرف اذا كنت راح ارجع او لاء

بس اتمنى اني اقدر ارجع

وانا حزينة لاني راح اتركم ولكن الظروف هي الى تحكمنا

راح اشتاق لكم جميعا وانا حزينة لاني راح اتركم وما بحب الوداع بس مجبرة

اتمنى لكم التوفيق والنجاح دوما

دمتم من الخزن والظلم سالمين
تم إغلاقه بملاحظة: تم الاجابة

18 إجابة

بواسطة طالب محترف (3.7ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+4 تصويتات

أفضل إجابة

تمزحي صح ؟!

شهدي بنت فلسطين معقول تاركتينا broken heart

عكلن بعرف انو تواصلنا مش رح ينقطع ههه (؛

ربي يوفقك ويسعدك ويكتبلك مستقبل حلو متلك♥️

Love you من صمصومو لقلبيheart

يعني لو ما قلت اني راح اروح كنت ما شفتك
ماشي ماشي يا ست رجاء بنتحاسب بشي يوم
وانا كمان بحبك كتير روجا ♥️♥️
بواسطة طالب محترف (3.7ألف نقاط)  
ههههههه ولي اجاني الدور :/
الله يستر بس هههههه
❤️❤️❤️❤️
بواسطة طالب عالمي (5.9ألف نقاط)  
+5 تصويتات
شهووود ممكن تدخلي شوي؟
دخلت يا قلبي
اتفضلي
بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
+4 تصويتات
الله يوفقك......
امين يا رب جميعا
يا كتكوت هههههههههه  والله كان نفسي اضربك بس ما الي نصيب
هههههههههههههه  اجل ابقي لا تخلي شي بنفسك
ههههههههههههههه انا راح ادعي اني اشوفك بيوم

عشان اخليك اخر حد تشوفه هو انا ههههههههههههههه
لا اجابك الله ههههههههه
بقلك يا هبلة  هو انت رايحة بسبب الجامعة ولا شو
لا يا كتكوت مو عشان الجامعة
بواسطة طالب متحمس (556 نقاط)  
+4 تصويتات
بالسلامة طالما نتي تغادرين ومرام تغادر انا ايضا ساغادر سيصبح المنتدى فارغ وضعيف جدا
وانا حزينة جدا جدا يا عبد الله على المنتدى
وحزينة اني ما راح اشوفكم
انتوا الان علتي
وانت جدو عبدالله ههههههههه بس اتمنى يرجع كل شي متل الاول
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
+4 تصويتات

اقوله و لم أمل من تكرارها 

لكل صديق أو صديقة

سأنت~~~~~~~~~~ظركم 

بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
+4 تصويتات

انا ايه الي دخلني الموقع في الوقت ده انا قلبيي مش قادر يستحمل 

انتي ومرام مرة واحده ليه طيب هتغادرى طيب ولو مرة في الشهر طمنينا عليكى متغادريش للابد ارجووكم يا جماعهcrying

+4 تصويتات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ❤️ 

صباح الخير ❤️ 

كيفك شهد اتمني تكوني بخير ❤️ 

بانتظارك انتي ومرام واتمني اكون ذكري جميله بالنسبه ليكم 

بالتوفيق في حياتك الجامعيه وان شاء الله تحققي كل اهدافك وطموحاتك 

ما كان نفسي تتركو الموقع في هذا الظرف ابدا بس هوا قراركم وحريتكم 

بالتوفيق ❤️⁦(✿^‿^)⁩ 

اهلا لولو
انا تمام الحمد الله

ان شاء الله وانتي حاجة حلوة في حياتي صدقتي
الله يوفق الجميع

نصيب بقا نعمل ايه
شوشوووو اخبارك
شفتك اونلاين
عامله اي طمنيني عنك
بواسطة طالب عالمي (7.3ألف نقاط)  
+4 تصويتات

مساء حزن وبكي  crying

حاصلة ايه يا شهودة ليه عايزة تغادري لسه بارحة كنتي تحاسبيني على كم يوم غبت فيها ... مش مستوعبة خالص

تعالي يا سمورة صيحي بيتر خلي يجي يقنعها لشهودة ما تغادر .... لان بيتر اذا علم بذلك رح يبطل ويقعد بل بيت ويلطم على مغادرة شهد .. 

بعدين يا شهودة ... اذا دوامك فعلا بدأ فربنا يوفقك وينور دربك في دراستك بس ما تغادري نهائيا علأقل اذخلي في اسبوع او في يوم خمس ذقائق لنطمن عليكي 

ينفع كدا يا شهودة تحرميني من شكولاته شهد وتهربي 

دومتي بالخير عزيزتي أينما تكوني  

بواسطة طالب محترف (4.3ألف نقاط)  
+4 تصويتات
مسالورد شهود❤

ليه هاد القرار طيب؟؟ حدا زعلك بشي

طيب لو مشان الوقت ممكن تحددي وقت معين تدخلي فيه كل يوم.. بس ماتتركي ابدا

نحن هنا منحبك ومنتمنى تبقي معنا .. بس لو كان هالشي بمصلحتك فمصلحتك اولى  

الله يوفقك بحياتك كلها ياقلبي ♡♡♡

في امان الله ♡♡
بواسطة طالب متميز (1.8ألف نقاط)  
+4 تصويتات

الله يوفقك ،اختي ، تغيبي وترجعي بالسلامه،،

سنشتاق لك كث.........ي.........راً. heart

شكرا جلال الله يوفق الجميع

وانا راح اشتاق لكم جميعا
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
+3 تصويتات
Hearing or reading this ain't easy anyway did you forget what you told me about evaporating

Ok we will not forget the best moments

Best for you where you are
ههههههههههههههه اي متزكرة انا ما بتخبر بس في حد الله ما بدي ادعي عليه سحب القوة مني و بخرني

اكيد لا ولن انسها بالمرة واي وكمان شغلة انا اصلا عم بهرب من العقاب ولا نسيت ما انت مشغول بالعاب الفيديو يا تافه هههههههههههه
الله يعينك. في حد سرق الشنطة الجديدة ههههههه، وسحب القوة؟؟؟؟ (اموجي وجه مستغرب)
اه بتهربي العقاب مستنيك ترجعي بفارغ الصبر متاخفيش وانا منتظر كمان ههههههه
هههههههه والله مو مشغول قوي بيها باخدها تسلية بس لم يكون في بطولة تفرق هههههه
بضحك وانا مش قادر حتى الموقع صار فارغ كله عمال يغادر ربنا معاكم وبالتوفيق وان شاء الله ترجعي تفاىلي بالخير
اي بس اعرف مين هو بس  والله لاخلي يندم على الساعة الى انولد فيها اما الشنطة خليها الك يا بخيل انا اصلا عارفة انك ما راح تقدر تمسك الي سرقها ولا راح تجيب وحدة تانية مو احتمال انت الى تكون سرقتها ههههههههههههه

ههههههههههههههه عادي مو خايفة من اي عقاب انا مستعدة لاي شي

بس برضو تافهة وبطولة كمان على شو طب اعملوا بطولة عن قراة الكتب مثلا

وانا مضايقة على المنتدى كمان وزعلانة جدا بس يلا نصيب والله يوفق الجميع ونتظر الايام الجاية شو مخبية

بس قلي قبل ما اسكر سجلت بالجامعة ولا لسا
هههههه اكيد الشنط ال بتشتريها غالية لدرجة تغري الحرامية هههههههه صعبتي علي لول
يعني انت تشتري شنط كدة وانا تلفوني شاشته خربانة مش عارف اصلحها وتقليلي جبلك شنطة بهادر الوضع بنفكر وبما أنه ما حددنالها معاد خلاص اصبري شوي علي هههههههه
ممكن اكون نطيت فلسطين وجيت
الله يرحم الموقع اليومين دول
لسة مسجلتش لان التسجيل ما فتح بس قريب ويقدم على شهر ١٠ بتخلص
بالتوفيق لك
هههههههههههههه شو راح يعملوها فيها يعني هما ولاد

لا  يا لول اصعب على نفسك انت لاني والله عدي باكلك

له له له من شو  خربانة صلحها طلع من الى معاك دا انت يا ما سارق

اي اي تعى على فلسطين راح ارحب فيك اخر ترحيب ههههههههههه

الموقع عاااااااااااااا ليه بس كدا

اوكي الله يوفقك انا بلشت دوام والحمد الله سلطة هههههههه
بيبيعوها خردة مثلا أو بياخدوا ال فيها
خلاص انا كدة صعبان علي نفسي شكلك كدة مش هتعيشينا بخير ههههههه
خربانة من كل حتة زي واحد بيقولي هي ملطشة بس انا ما سرقت شي منوين بصلحها بشحن النت كل خمس شهور هههههههههه
انا خايف من الترحيب ده عكس لو جيتي بني سويف هيرحبوا بكي من قبل متوصلي بكل شي نظيف
الله يرحم من بالموقع
وانا هبلش دوام والحمد لله سلطة وطبيخ ههههههه وبالمناسبة شو دخلتي إذ ما في مشكلة بالسوؤال
خردة بقلك اغلى الماركات وتقولي خردة ما بدي اغلط بس

ههههههههههه لا ما راح يعشيك بخير و اطلع بالي معاك يلا

صدقتك اطلع من البواب على قلبك قد كدا هههههههههه

لا لا تخاف انا راح حطك على بساط الريح هههههههههه انت مالك كرها اوي كدا ليه بس

ههههههههههههه وشمام ومانحا وكل حاجة تدل على انو نحن ضايعين ههههههههههههه

لا عادي ما فيها شي  يا سيدي انت دخلت كلية العلوم الصحية علاج طبيعي
اغلى الماركات وبتقلي اطلع بالمعايا انا كدة معايا اي ده تلفوني نفسه مصلحتهوش بقاله ٣ سنين
قلبي عليه كتير فعلا لدرجة انه بقا عاوز يطلع من القفص ده
علاج طبيعي ده انا طلعت كحيان ونص كمان
دخلت مشان سلم
واضحك هههههههههههههههه على اخر شي كتبته

كحيان ليه ان شاء الله هي الخدمة الاجتماعية وحشة
حمدالله عسلامتك شو شنطة جديدة اليوم راحت هههههه
فداك الشنط والله ههههههه
احنا بتسلم على السيد بتذكريه؟
كحيان طبعا مقارنة بالكلية والشنطة انا لو قررت اجيبلك شنطة المفروض اشتغل ٣ سنين قدام عشان ثمنها بسبب الكلمة ال قلتها المرة الماضية ساد
الله يسلمك هههههههه لا لا شو شنطة جديدة راحت دا اجت لي امبارح شنطة جديدة وهدية
بس  اووووو شنطة تهبل الالوان والتصميم حاجة ولا اروع من كدا حبيتها كتير هي اكبر شنطة عندي الان فراح اروح فيها على جامعة

اه طبعا  اكيد هكون متزكرة يعني وانا شفته امبارح وشفت منشور الى منزله له وشفت المنشور التاني اسمك في جوجل هههههههههه اضحكت على منشور الصراحة

ههههههههههههه ما حد قلك تدخل ادبي يا ابو الخدمة الاجتماعية ولا تبالغ كتير يعني الشنطة كم سعرها هيكون بس انت لتتهرب عشان ما تجيب خلاص اعرفت انك بخيل هههههههههههه

بس لحظة اي كلمة انا نسيت مع الشنطة الجديدة وليش ساد
طيب الف مبروك عالشنطة الجديدة ان شاء الله تكمل معاك الجامعة هههههههه
منشور سخيف عارف هههههههه
محدش قالي ولكن الحمدلله اني دخلت على الاقل المجتمع والدولة شايفينك فاشل فعايش على راحتك هههههه وثانيا شايفاني وارث ولا وارث
صاروا كلمتين سااااااد
الله يبارك فيك ولا تقلقل انا بحافظ على شنطي قلت لك دي ماركات عالمية هههههههه

يعجبني انك عارف انو سخيف  ولكن سوال يراودني لماذا عزلته وانت عارف انو سخيف هههههه

المهم انت شو شايف نفسك يا استاذ مو مهم المجتمع والدولة و انا ما قلت انك وارث انا قلت انك سرقت بنوك وسطو على البيوت ههههههههههه

مشان الله قولي شو هدول الكلمتين وانا  هديك الى بدك ياه ههههههههه

صح ما في اخبار عن كورس البرمجة
ويبارك فيكي اه شنطة تستاهل اكيد انا روحت الجامعة بتاعتنا النهاردة كانت كبييييرة ومرضوش يدخلوني عشان مجبتش إثبات هههههههه وقعدنا هناك فترة عشان اللقاح مكنتش مصدق اني في كلية هههههههههه
عزلته وين؟
شايف نفسي بحياة تحت النورمال حجات غريبة كدة no way to talk about because those are problems
بالذمة انا لو عامل عمليات السطو دي اي ال هيقعدني هنا اتجول في الموقع المحترم ده مع الناس العسل ال فيه
لا ولا حتى تلميح انا منتظر الكورس بس ما عاد عندي امل المستر بيحب يخضنا دوما
طبعا تستاهل دي اكتر حاجة بحبها في كل الحياة هههههههههههههههه اكيد كبيرة انا لما شفت القاعة المحاضرات بتاعتي كان هيغمى عليا ههههههههه ما معاك اثبات ههههههههههه دي اخرتها مش عارفينك يا محمد اي كمان ما تلقحت ضد كرونا

انت كنت عامل متلي انا كنت بنط من الفرحة بس  كلها كام يوم وراح تكره الجامعة  وتتمنى ترحع للمدرسة الى مو عجباك

قصدي نزلته ههههههههه مش عارفة ع جت من وين

هههههههههههه لا تقول بس دا تشاؤم والله انا الى بيحكولي متشائمة مو شايفة حالي كدا  بحاول ارفع من نفسي

هههههههه معرفش ما انتي محترف واكيد جاي تتخبى هنا عشان ما حد يشك فيك بس انا شاكة فيك من الاول اصلا

هههههههه يا رب يكون مفاجاة انا بحب المفاجات بتعت المستر
والجامعة عندنا اكبر من قريتي بمرات قعدت امشي فيها رجلي تعبتش هههههههه ثانيا اتذكرت اني عامل بطاقة الترشيح pdf وورتهاله ودخلت عادي قعد يدقق معايا كتير ههههههههواخدنا الحقنة ال ملهاش لزمة
لا مش للدرجة فرحان ده انا بقول متى اخلصها ومش عاوز ارجع للمدرسة نهائيا
انا بيقؤلولي متشاؤم وانا بقلهم انتوا صح وانا متاكد هههههههههه الكل زهق مني هههههه
كنا متفقين ان انت تسرقي البنك ولكن انا مكسل اقوم اعمل شاي لاسرق بنك
اكيد المستر هيفاجئنا بدون شك
اي انت عايش في قرية والقربة حلوة مش كدا نيالك ههههههههه بس الجامعات كبيرة في العموم

هههههههههه ما بحب pdf بحب كل حاجة تكون ورق انا ما اخدت التطعيم لاني مو مقتنعة بي معقول باقل سنة يعملوا لقاح

برضو الجامعة والمدرسة عندك واحد بس اوعك تنام بالمحاضرة والا تلاقي الالم نازل عليك هههههههههههه

هههههههههههه زهقوا منك  شفت احنا متحملينك اهوه

هههههههههههههه وانا انمسك وانعدم وانت تمتع بالفلوس لوحدك لا لا مش عليا

ياااارب وياااارب ينزل الكورس
هي العيشة في القرية حلوة ولكن انا عايز اطلع من قريتي نهائيا وللابد
لا الحاجة pdf افضل انا ممعيش شنطة برفرف بيها وانا ماشي عشان احط الورق فيها
اه الاتنين عندي واحد لهيك بتمنى تخلص قبل متبدا اساسا وممكن انعس المحاضرة مش بعيدة بس ده لو رحت اساسا ههههههه
انا اهنئكم انكم متحمليني بس الموضوع مطول قليلا في التشاؤم هههههه
قلتلك لو شافوك هيشفقوا عليك بس سحبت كلامي روحي ادفع من عندك وبلا السرقة عشان.....
ليه بس اذا هي حلوة انا فعلا اتمنى ازور قرية واقعد فيها جوها تحفة شو رايك تستضيفني عندك في قريتك ؟ ما تخاف همو اسبوع بالكتير

ما انت بكرا لما تبلش دوام راح تطر ترفرف بالشنطة عشان الكتب والدفاتر والاقلام والحاجات دي

هههههههه يا نهار اسود الاتنين عندك ولو رحت اساسا يا محمد دا وانا اقول عنك شطور وعاقل طلعت ولا بلاش احسن ههههههه

لحين احكي كلمة ساااد ولو نمت راح تلاقي القلم نازل عليك من حيث لا تدري ولا تعلم

شفت بقا نساله جايزة على المهمة الصعبة دي هههههههه اكيد هيطول يعني مش اول امرة راح تمشي الامور انتي متلي بموضوع التشاؤم دا بس انا بحاول اخربه ومش عارفة كيف هههههههههه

عشان ايه يا محمد مخيمر كمل سكت ليه

وبعدين انا راح اسرق اكبر بنك في العالم وراح يشفقوا عليا انت غلبان اوي بعدين واحدة  شريرة وزومبي يشفقوا عليها ليه انا مو مبتوت على فكرة ههههه
مش طايق اقعد بسبب بعض المشاكل ياما اصفيها ياما اطلع منها مفيش غير الخيارين دول ولكن فعلا جوها حلو وعيشة هادية تعالي شوية اقعدي شهر كمان تروحي زيارة بالمرة بالإسكندرية أو الاهرامات ولا تشغلي بالك ضيافة خمس نجوم
لا مش هتطر ارفر بالشنطة الكتب هتتوزع في CD فمش محتاج شنطة وغالبا مش هداوم عالذهاب
همممممممممممممممممممممممممممم
مين ال هيعطيني قلم لو نمت بالمحاضرة ان شاء الله دماغي بتشفى من السقم ال فيها عم ابدا والموضوع مش كسل
انا والتشاؤم عايشين يوم بيوم كل لحظة اربعة وعشرين ساعة مع بعض لسة محدش قرر انه يفارق التاني
بلاش احكي
خلاص لو رحتي تسرقيه ومسكوكي ارشيهم الحراس يعني ال هم على قد حالهم
خلاص اخرج منها لو في مشاكل بس راح ترحع تزوجها تاني لانك تربيت فيها

انا بحب الاسكندرية فعلا وعايزة ازورها واكل الكبدة الاسكندراني الى بتشهي  يممممممممم وعايزة اشوف الاهرامات ومعبد الكرنك وعايزة اروح اسوان الجميلة ولقصر ياااه والفيوم كمان والغردقة

لا لا كيف اشغل بالي وانت  مضيفي هههههههه يعني  ربنا يستر

اولا CD هو ايه وثانيا ليه على  رجلك نقش الحنة علشان ما تروح

مين يغني غير الدكتور او يسمعك كم كلمة مرتبك ويتطردك برا هههههه ويا ترى الالم هو الى راح يشفي السقم الى في دماغك ؟ انت كدا شايفة
اي بلش  لا تتكاسل يعني انا مو اضرب منك والتشاؤم ملازمني كمان بس انا مو طايفته ومخرب حياتي عاااااااااااا

ههههههههه طيب يا ناس  اضرب الود دا بايه ها حد يقولي انا هرشي اذي وانا ما معي فلوس امال انا ليش بدي اسرق يا ذكي
ان شاء الله ربنا يكرمنا ونخرج + اسمها نزورها مش نتجوزها هههههههه خربطيلي دماغي
وانا قاعد بالبلد ومش عايز اشوف ولا حتة منهم هههههه بنعمل كبدة بسمن بلدي وبصل انصحك تجربيها
اه ربنا يستر والله على كل الاماكن دي ويسلام منروح المولات فمصر كمان
اقصد اسطوانة للكمبيوتر DVD بس لغبطت
ده اذا لقيت دكتور يهتم الاول ابقا يفكر يعملها السقم محتاج لوقت ومجهود لو تم هيكون اكبر انجاز بحياتي من يوم ولدت ليوم اموت، في واحد زميلي بقله الجنة حلوة وبتخيل نفسي هناك يقلي برده مش عارف انت عايز تموت بدري لي بتجبلي تشاؤم هههههههههههههههه
منت الاول هتسرقي البنك وانت طالعة تعملي حسابهم وتمشي ههههههه
يارب تخرج منها هههههههههههههه انت ذكي كيف بدو يتخربط مخك بعدين ليش الفلسفة اعرفت انك بتلاحظ الغلط وبتعرف تدقق املاء ليش تورني انا اففففففف

ولا حتة من مين بالضبط يا  اخ ههههههههه  اول مرة اعرف انو الكبدة بتعمل بالسمن بس يلا اجرب مش تخسر شي

ههههههه اي يا عم مالك اصلا دي بس الاماكن الى راح اروح عليها اول يومين مش انا بدي اقعد شهر اه والله فكرك ستي ستار ومول العرب دا في حاجات بتشل بكون بدي ياها بس مو موجودة عندنا مع الاسف عااااااااااااااااااااا

هههههه اه فهمت طيب انت ما بتعرف الفلاشة هو لسا في حد بيستخدم DVD

وبعدين لحظة يا ابو مخ متلخبط انت ما هيك انت كمان خربط ولا انت ملاك تغلط عادي

هههههه ولي تعمد على الدكتور يا ابو التعليم الذاتي يعني اذا لقيت ولا حد مهتم ما تهتم انت محمد جلطتي

هههههههههههههههه والله زميلك معاه حق الحياة حلوة برضو جبالي تشاؤم فوق الي عندي اعمل فيك ايه

هههههههههههههه اه اه بس ما تحلم ولا بربع دولار يا محمد مخيمر تشيل الحلم الجميل دا من دماغك انت فاهم
عُدل بواسطة
اقصد بحتة قطعة من ارض البلد
هتروحي كل الاماكن دي في يومين لي فلاش جيرل هو اي ال هناك للدرجة كدة مخلييك هتموت وتروحي هههههه لا تبكي عندنا هتشوفي حتى جثث الفراعنة هههههه بس القلب
وهم هيعطونا  فلاشة اقل حاجة ٤٠ جنيه أم الاسطوانة ب ٥. ثانيا انا مقلتش اني مبغلطش أم انت مشاء الله تعليقاتك تفتح النفس والبوست هههههههه
ثانيا طبيعي دماغي يتلغبط لم اشوف كلمة زي دي لانها مندرجة بخط تاني يخليني استغرب لم اشوفها بمكان زي ده لا اراديا بس مش هشرح لكننها لازم تأثر عالدماغ والدماغ محسبهاش غلطة حسبها حاجة تانية هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
ههههههههه
مين قال اني اعتمد والدكتور اذا كنت داخل مجال مش عايزه اساسا بنطلع منه نعمل ورق فمصالح حكومية وخلاص فهتفرج عالدكتور عشان انجح وخلاص
ههههههههههههه ربع دولار ساد انا معايا ٣ دولار بحوش عليهم لاحولهم جنيهات لول
اها ما تقول كدا من الاول انت ليه بتلف ودور كدا بس اكيد بدلكم حلوة اوي + عندي بس تعليق على الصورة يعني حاطط ولد كمش وانت متشائم وحالتك حالة وحاطه صورة ذي ذي ارحمني يا محمد

ههههه اه يا سيدي انا راح اروح بيومين انت ملكش دعوة تمشي معاي وانت ساكت اه طبعا يا بني دي ام الدنيا وبلد الفراعنة وانا اصلا نفسي اشوف جثث الفراعنة بجد

وليش مو انت تجيب الفلاشة بتعتمد عليهم ليه يا ابو التعليم الذاتي ومالها تعليقاتي بقا اي يعني وانا كمان ما قلت اني بلغبط كتير بس ما بحب الفلاسفة  مع اني بحب الفلسفة

انا مش فاهمة الضحك الكتير دا ليه هو انت قلت نكتة ولا حاجة بس ما اعتقد انو انت اصلا عندك نكتة بعدين يا ذكي يا فيلسوف زمانك شفت الكلمة دي موجودة هنا انا اكيد مش بدي احطها عمد يعني اي يا ابو العقل الذكي مخك لازم يسفرها كدا امال ذكي ازي بس ما علينا

ما دامك مو حابه عيد الثانوية العامة انا كمان راح اعيد الثانوية الى يجبرك انك تقضي حياتك بشغلة مو حاببها

يانهار ابيض معك 3 دولار وبتقلي ما معي ومن وين ماااشي ماااشي يا lol بنتحاسب
وفين اللف والدوران ثانيا البلد عسل قوي مالها الصورة دي دي من افضل شخصيات افضل انمي عندي والمفاجأة لقيت الابلة مريم محي بتاعة الياباني استشهدت باحدى حلقاته وهي الاولى والاروع كمان فقلت لي محطش صورته شكله هيبة بالحزن ال فيه ده
مدام عارفة الطريق امشي معاكي لي ومين قال من الاول اني ممكن امشي اساسا وشوفي الجثث اساسا منظرها قدم وتقريبا محظور الدخول المقابر
انا عندي فلاشة ومش هحط عليها كتب ملهاش لزمة خليهم يجيبوا الاسطوانة فين الاعتماد عليهم فكدة بالظبط هم قرروا يعملوا كدة انا مال ابوي
انا ما بحب الفلسلفة رغم أن احيانا ارخم بيها
قلت اضيف للكلام شكل فحطيت هاها غريبة شوي انا مبعرفش اقول نكت عشان كدة محدش بقعد معايا مش ساد خالص وايش ال دخل الذكاء هنا ممكن نفسر ومين قال انه اساسا انا زكي انا ولا مرة طلعت من الاوائل
٣ دولار هيعملوا اي واحد امريكي بيقلي انا بجيب سندوتش ب ٩ دولار لول أو باقل بس مش قوي ومش هنتحاسب + مش فاضي اعيد الثانوية انا لست دحيحا مثل كن
لف ودوران وخلاص اسكت بقا  عسل اوي ليه حاسة انو في ترقية واستهزاء في الموضوع اولا حلوة كلمة ابلة دي ههههههههههه ثانيا ولا حرف من الي قلته مهم غير هيبة في الحزن في الهيبة دا منظروه يخليك تشيل طاغن ستك مو هيك بتقول بمصر

اي اي لا تعصب خلاص وليه تدخل انو في الموضوع خلاص خد الاسطوانة واما تخرب بقا ان شاء الله ما تبكي اوكي

لا انت مو محتاج ترخم بالفلسفة انت فيلسوف فعلا ههههههههههههه

لا هو صار مضحك مو غريب اي عارفة انك ما بتقول نكت وانا ما بقول نكت بس الكل بحب يقعد معي

اولا انت قلت لي انك ذكي وبرويك  الدليل اذا بدك وانا عندي سوال شو دخل الذكاء بانك تكون من الاوائل ليه دوما تربطوا الاوائل بس بالذكاء

لا بيعملوا كتير وكتير صدقني + اي ما راح نتحاسب بالمرة + يا الى مو دحيح استحمل بقا  تخصص وشغل ما بتحبه

عندي سوال هو انت بتتعلم 5 لغات سوا والي دي اللغات الى تتعلمها اول شي
ترقية واستهزاء شلون هيك وكمان ابلة نظيرة كلمة استاذ لاننا متعودين نقول كدة لي مش مهم عنيه لوحدها جعلت اقوى واحد في السلسلة يخاف منه وهو نسي اساسا معنى الخوف والكل كان يهابة من نظراته دي حرفيا وما يكون طاغن ستك ال هتشيليله ده شكله مفهوش مشكلة يعني
مش عارف انت ماسكة في الاسطوانة لي ولو خربت يعني هكون نزلة الملفات على جهازي اجيب واحدة وأحطهم عليها فين المشكلة بالموضوع يا فصيحة
اكيد مطفشين زيك ال بيقعدوا معاك هههههههههه
خلص مش محتاج دليل ثانيا انا نفسي مش مع ربط الذكاء بالنجاح في المدرسة ده انا بقول للبيعمل ربط بينهم انت غبي لان النظام حفظ بحت وين الذكاء في انه يجيب اعلى مني الفرق في المجهود وليس الذكاء هنا
ممكن يعملوا كتير عندك وحتى عملتكم تعبانة اساسا لكن عندنا لا
لا ما اتعلم اللغات دي كلها مع بعض ولكن ان شاء الله ال عاوز اتقنهم الفترة الجاية يعني على ال ٣٠ بالكتير
بواسطة طالب عالمي (5.9ألف نقاط)  
آسفة عالتدخل بس هاد واجبي
شايفة الكلام حد بيناتكن
لهيك اذا زاد الموضوع رح اضطر أرفض تعليقاتكم
رجاءً يكون الكلام لين ولطيف بيناتكن
لا تعلق بقا على اول شي لانو انا لطيفة كتير هههههههههه

وانا من اولى ثانوي بلشت اعمل كدا ليش اربط الذكاء بنجاح المدرسة المثابرة والاجتهاد و1‎%‎ ذكاء بس شو تعلم نظام بقول كدا

اولا الشيكل مو عملتنا دي عملت اسرائيل و لانو نحن بلد محتل مع الاسف تابعين لهم بالاقتصاد وثاني شي اتمنى انو عملتهم تتعب وتموت كمان
ياااه على 30 لي بس ما تخليهم على 70 احسن هتعلم 5 لغات لغاية سن 30
هاد كان نقاش ولا وداع صح الموقع يحتاج صورة جديدة
مش عارفة هههههههههه انت اختار الي شايفه مناسب
اي محتاج اكيد
انت تركت شي ما شفته  ؟
انا مش فاهمة شي ههههههههههههه
هههههههههههههه

محمد كيفك انت كويس
No I'm not but im trying too also I still sick
بواسطة طالب متحمس (1.1ألف نقاط)  
+3 تصويتات

لا شهد مش هتمشي محدش ماشي فيكم اللهم بلغت sadbroken heart

كده همشي انا كماان broken heart

لا بسمه بقولك هنا انتي هتفضلي يعنى هتفضلي
سلمتى علي بيرو اهم حاجه هههه
بسوسة حبيتبي
اولا شكرا على دوان فوت كتير هههههههههه

ثانيا يا عمري انتي لازم تبقي مين راح يدر باله على المنتدى اه

وانا ان شاء الله ارجع لا تقلقي
مش هفضل ... هفضل لي وانتم بتمشوا واحد واحد لما تبقوا ترجعوا تاني كلكم هبقي ارجع
حاضر هسلملك عليها
بسمه ارجوكم مش كده محدش هيمشي محدش هيمشي انتوا فعلا لو بتحبوا الموقع مش هتقدروا تقعدوا يزمين مش تدخلوه وشهد ان شاء الله عندها تفاهم وهترجع انا عندى يقين فيها الى خايفه منها مرام مراااااام وانا معرفش ايه الى حصل
ايوه عملتلك انتي ومرام دون فوت لاول مىع فحياتي اعمل لحد دون فوت عشان تستاهلوا
لا مش هفضل لما ترجعوا الاول هبقي ادخل انا كماان
كل الي حصل كان سوء تفاهم
انا فعلا زعلانه علي عائتنا كلها ومدايقه جداا
حسه اني غلطانه فحاحه ومش عارفه اي هي
بواسطة طالب محترف (4.3ألف نقاط)  
+3 تصويتات

وأنا مش موافقة يا شهد

أكيد في حل تاني broken heart

مفيش حل وسط !!!! 

بواسطة طالب متحمس (1.0ألف نقاط)  
+3 تصويتات

ليه بس كده يا شهود

o(╥﹏╥)o 

لييييييييييييه 

ربنا معاكى حبيبتى ❤

ويوفقك وترجعى فى اقرب وقت

بواسطة طالب محترف (4.2ألف نقاط)  
+2 تصويتات

مع الف سلامة اختي بس مش خالص

ان شاء الله ترجعي

شكرا محمود
ان شاء الله اتمنى ذلك
بواسطة طالب محترف (3.3ألف نقاط)  
+2 تصويتات
رايحة فين ياشادو❤️

هو فيه ايه اللي حصل

طيب مين هيحولني زومبي بقي هههههه

وايه حكاية مغادرة دي
هههههههههههه

اممم ما بعرف ممكن اخلي الاء راح اسلمها الحكم
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
+2 تصويتات
كده يا شهد . والله زعلت
بواسطة طالب متميز (2.0ألف نقاط)  
+2 تصويتات
انا كنت جاى افك عن نفسي شوية واسلم على اصحابي لانى بقالى فترة صغيرة كده مدخلتش هنا، اجى الاقي كل ده!!

حقيقي زعلت جدا على زعلى اللى انا فيه..

عالعموم ربنا يوفقك في اللى هتعمليه واتمنالك كل التوفيق يارب  ويوفق جميع الزملاء.. ❤️
انا فعلا ملاحظة انك مش بتدخل كتير يا هيثم

وانا زعلانة لاني ما راح فوت بس صارت ظروف كدا واتمنى اقدر ارجع تاني
وربنا يوفقنا جميعا يا هيثم
140 Online Users
0 Guest 140 Member
Today Visits : 68424
Yesterday Visits : 92815
Total Visits : 46347448

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...