First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

مبروك للجميع ♥️ [ تمت إجابته ]

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
+13 تصويتات
326 مشاهدات

مبارك مبارك للجميع شكراا لكل حد ساهم فانشاء مشروعين اجمل من بعض  بالشكل ده مش عارفه تعليقي هيظهر ولا هيختفي بس مبروك يا جماعه ذا اميركن وصلت 6 مليون مشترك الف مبروك يا مستر والف مبروك للجميع وشكراا ليكم كلكم والله فرحه متخيلتها لما فتحت القناه لقيتها 6 مليون مبروك مره تانيه وعقبال طليق يارب وعقبال ما نحتفل ب 100 مليون heart

تمت إجابته

9 إجابة

بواسطة طالب جديد (116 نقاط)  
مختارة بواسطة
+3 تصويتات

أفضل إجابة
عنجد احنا فخورين بالانجازات العظيمه للاستاذ ابراهيم عادل وطاقمه مبروك علينا كلنا وبالتوفيق للجميييييييييييييع
بواسطة طالب جديد (46 نقاط)  
+6 تصويتات

الف مبروك عقبال يارب متوصل ل 100 مليون وتوصل لكل انحاء العالم افضل مستر فالكون ويستحق كل خير هو وفريق العمل heart

بواسطة طالب عالمي (6.0ألف نقاط)  
+4 تصويتات
انا فرحت اوى انا كنت بتابع ذا اميريكان انجلشمن اول ١٠٠ الف وكنت عارفه ان القناه دى هيكون لها شأن عظيم فى المستقبل
بواسطة طالب اسطوري (11.7ألف نقاط)  
+4 تصويتات

إن شاء الله وبإذن الله سنصل للأعلى فالأغلى .heart

والف مبروك لكل عائلتنا الغالية ذا أمريكان انجلش و طليق .smiley

والف توفيق للجميع .yes

بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
+3 تصويتات
ألف مليون مبروك مستر ابراهيم .. حضرتك تستحق أكثر من ذلك.. ان شاء الله القناة يعرفها العالم كله ويتعرفوا علي هذا الصرح التعليمي الراقي الذي يقف خلفه قائد ملهم ومبدع ...شكرا لك ...
بواسطة طالب محترف (3.1ألف نقاط)  
+3 تصويتات

الف مبروك ويارب دايما في ازدياد

وفعلا استاذ ابراهيم يستحق هذا وأكثر

ونحن في انتظار فيديو الاحتفال بهذه المناسبة

بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
+3 تصويتات

منتظره الحلقه بفارغ الصبر والله انا مش عارفه ساعت ما يجيلي اشعار او افتح اليتيوب هعمل اي ساعتها انا تقريبا من كتر الفرحه هتن واقفه كده صبعي مش هيتحرك يفتح الفديوا من كتر الفرحه هههه او هخلي حد يضربني عشان اعرف اني مش بحلــــــــم ولا حاجه ♥️heartlaugh

بواسطة طالب مبتدئ (407 نقاط)  
+1 تصويت

موفق دايما أستاذنا الفاضل إبراهيم 

بواسطة طالب متحمس (919 نقاط)  
+1 تصويت
إن شاء الله فى تقدم دائم
بواسطة طالب متحمس (1.3ألف نقاط)  
ان شاء الله.
130 Online Users
0 Guest 130 Member
Today Visits : 40347
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44210493

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...