First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

شكرا على كل شي

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
+12 تصويتات
1.7ألف مشاهدات

.

.

اولاً انا اسفه انه فكرت بإقتراح المراجعة 

واسفه جدا اني توقعت انه الكل اخوة واخوات ويد وحده 

الموضوع هذا راح نسكره حبيتو تعملو مراجعه انتو احرار براحتكم ماراح نطلب منكم شي وهذا افضل للكل لانه جد احنا اتضررنا من كل الجهات محد احترم جهودنا والله ترى حتى احنا طلاب لغة مثلكم ونتعب ع انفسنا ايضا كيف تبون كل شي نتحمله تبونا احنا نعمل مراجعة لغة احنا ماندرسها ؟ 

قلة اللي مفكرين يساعدو الموقع فيه لغات اقسم بالله من زمان ماشفنا لها منشور مثل اللغة الروسيه لدرجه نسيت انها موجودة انصدمت من كمية متعلمينها ع مواقع التواصل بيسألو عن اللغة اسئلة المفروض تكون بالموقع 

ولكن مافيه احد يقولهم روحو للموقع ليه لانه الموقع مافيه احد بينشر لغة روسية وقلة اللي مهتمين بزيادة عدد الاعضاء 

اهم شي زيادة عدد النقاط لنا ومباركات فقط 

هذا المهم ولم تشوفو نقد تجاه طليق من ناس تعبت وهي تسأل بتجو هنا بتتكلمو ليش اتكلمو هيك لومو انفسكم لانه مافيه احد يعلمهم  فيه موقع اسمه طليق وادخلو واطرحو اسئلتكم فيه 

محد بيوجه خمس دقايق ماراح تاخذ من يومكم شي انكم تردون ع الناس ع مواقع التواصل 

وبسبب هالشي جت فكرة المراجعه ولكن نفس الشي خذلان 

انا بس والله حابه اقول الله يسامحكم لانه فعلا تعبنا واجتهدنا ورحنا كلمنا الناس انه فيه مراجعه  مافيه غير اختي حبيبة الله يسعدها ويجبر خاطرها نزلت عن المراجعه 

فيه ناس حسبتني اكذب وقمت تسأل يعني انحطيت بموقع لااحسد عليه 

انا عرفت غلطي وعرفت ساحتي وجيشي من راح اكمل عشان انا بتعلم صيني انا راح اكون قد المهمه لاني بعرف كثير متعلمين للصينيه وعندي قروبات كثير وانا دارسه كل شي مش محتاجه منكم شي لانشر ولا غيره الحمدلله ولا ابي اي مساعدة بأذن الله انا قدها لكن باقي اللغات براحتكم انا عرفت غلطي اني تدخلت كثير وفكرت فيكم كمتعملين لغات انا اسفه بهذا الشي حابين تعملو مراجعتكم مش حابين ع راحتكم اعملو اللي تبونه 

.......

واخر شي عندي اعتذار من كل قلبي 

لطرحي للفكرة ع اختي رومانتك واختي الاء أنا اسفه جدا ع الخذلان اللي حصل 

وعندي اعتذار للطلبة اللي كانو فعلا اخوة ومحبين لمساعدة غيرهم 

اختي شهد وسارة وريم وشيرين وحبيبة والاء واخي يوسف متعلم اللغة الالمانيه 

انا اسفه للجميع 

شكرا لكم ع جهودكم المبذولة ❤️✨

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

14 إجابة

بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
+7 تصويتات

احنا اسفين .... انا بدأت سلسله المراجعه ونزلت من شويه اول بوست

اخي يوسف مافيش داعي للاسف واليوم مراجعة لغه وحده الانجليزيه بس خلاص اخي الله يعطيك العافيه وانا اسفه تعبتك معي
لا تتأسفي احنا الي اسفين عشان تعبناكي في تحضير الأشياء وتحضير الجدول وفي الاخر خذلانكي
لاتعب ولا شي وانا اعتذرلك مخصوص انه مليان برى متعلمين اللغة الالمانيه ومحد يعلمهم العذر والسموحه منك
شكرا لكي ربنا يسعدك
الشكر لك الله يسعدك
بواسطة طالب متميز (1.6ألف نقاط)  
+5 تصويتات

والله يا مرام انا مش لاقيه كلام اقولهولك حببتى لازم تكوني صبورة احنا هنبدأ لو واحد بس بدأ الكل هيتشجع ويبدأ صدقينى مفيش داعي للاعتذار أو اللوم لا تقلقي 

الى بطلبه منك انك تراجعي نفسك في القرار صدقينى انا بزعل لما بتزعلوا مش عايزاكي تكوني زعلانه انا اول ما عرفت والله متاخرتش في اي حاجه والفكرة لما طرحتيها عجبتنى جدا انا احب جو التنافس والتفاعل انا الي بيقول كلمه علي طليق او حاجه بكون معارضاه دايما وعمرى ما بكون عارفه اجابه او حاجه ومش بقولها لحد وكتيير وكتيير 

راجعي نفسك ومفيش داعي للزعل

بالظبط ❤
انا صبورة لم بيكون فيه شوية تقدير والكل يضع ضروفه
لكن الاغلب انسحب من الموضوع خلاص ع راحتهم والله يعني لدرجه الناس قاعدة تتهمني بالكذب واعتذر واقولهم تم التأجيل انا راح اخذف المنشورات السابقه وكل مجموعة من طلاب لغة معينه يتفقو ع مراجعه ويتفقو انهم يكلمو الناس
لانه والله العدد مش قليل بالخارج
وكثير محتاجين مساعده
لدرجه تم حظر التعليق بحساباتي مااقدر من كثر ماارسلت وبالاخير الاغلب يحسبني اكذب
انا اسفه لك والله ❤️✨
انا عندى فكرة . المنشور ينزل وبعدين بعد تظبيطه نبعت اللينك للناس كده احسن اهو نطلع سوا مع بعض مراجعة او منشور حلو وبعدين ناس برا الموقع نبعتلهم لينك اول منشور ويكون eye catching فيحبوا السلسلة بس كده
تمام فكرة
ممكن تقوليلى مواعيد الجدول او تبعتيهولي لانى مشوفتهوش ومش لاقياه
بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
حبيبه ان شاء الله هنزل الجدول بكل اامواعيد والاعضاء المشاركين الليله
في الانتظار ان شاء الله
بواسطة طالب عالمي (5.6ألف نقاط)  
+5 تصويتات
حبيبتى متزعليش نفسك فى ناس محتاجة اللى بيبحبوا الصبر
انا مش زعلانه والله لكن يعني اتعلمت درس
بواسطة طالب عالمي (8.9ألف نقاط)  
+4 تصويتات

لا تعتذري اقدر احباطك من الحاصل 

لكن نحتاج صبر 

وعدم يأس المنتدى يحتاج عمل كبير 

اخي جرير احباطي مش بسبب الناس اللي برى احباطي باللي يعرفو طليق وداخلينه ماتم نشر غير درس واحد مراجعه للغة
والاكبر من كذا انه رحنا واتكلمنا مع الناس ع اساس فيه مراجعه لكن الناس فعلا ع قولتهم اكلو وجهي يحسبوني اكذب
بواسطة طالب جديد (114 نقاط)  
+4 تصويتات
أنا على قدر حزنك والألم لأن هذا ما يحصل في مجتمعنا العربي وجدت منشور المراجعة كنت اريد المشاركة لكن لا يزال مستواي مبتدئ في اللغة الصينية

جعلنا الله ممن إذا ينشروا العلم ولا يبخلون به
المشكله انه فئة كبيرة متحفظه بمصادرها وهمها نفسها مع الاسف
منشور المراجعه للغة الصينيه لاتهتم فيه اخي انا راح اعمله بأذن الله
يعطيك العافيه  ماقصرت اهم ضي تكون حاضر معنا اشكرك
+4 تصويتات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ❤️ 

مساء الخير ❤️ 

كيفك مرام اتمني تكوني بخير ❤️ 

عارفه شعورك واحساسك بالاحباط بس صدقيني زي ما قلتلك امبارح ان بس في البدايه هيكون التشتت كبير بس بعد كدا كل شيء هيبقا تمام 

الان ان شاء الله هنزل بوست تاني بالاعضاء المشاركين واللغات والجدول والمواعيد عشان الكل يظبط بس بالله عليكي لا تقولي كدا ولا تنسحبي انتي والله من اكتر اااعضاء اللي بيفكرو بمصلحه المنتدي وانه اامفروض كل منشوراته تكون عن اللغات مش الاسئله العامه 

لا تعتذري ابدا بالعكس حقيقي فرحنا كتير باقتراحك واهتمامك ومساعدتك لزملائك ووقوفك مع الموضوع لحتي عملنا الخطه والجدول 

وان شاء الله كل شيء هيكون تمام 

بالتوفيق ❤️⁦(✿^‿^)⁩ 

مساء العسل ياعسل
الحمدلله انتي كيفك
والله انا اسفه ياالاء فعلا بحس حطيت الكل بموقف مش كويس
خلاص هم احرار اللي حابين يعملوه براحتهم
احنا مش نفس المره الاولى الاغلب سحب ع الموضوع والله حاسه بخذلان وانه فعلا كلمنا الناس احنا مش عاوزين نكلم حد وبالاخير كله يطلع كذب
والله ياالوش فعلا مقهوره ع لغات كثير مش بينزل لها منشورات يعني حرام فعلا حرام
ويد وحده ماتصفق العدد برى كبير اللي مايعرفو عن الموقع
الاء بسألك بكره فقط ننزل عن الوحدة الاولى ولا جميع الوحدات ؟
مساء الخير مرام
لو بتقدرو تعملو اكتر من منشور
يعني مثلا انتو الخمسه تمسكو الوحده الاولي وتقسموها عليكم وكل واحد ياخد درس
مثلا انتي الدرس الاول
شيرين الثاني
ساره الثالث
وهكذا لحد الدرس الخامس وييجي بيوم الصيني المره الثانيه تكملو من السادس فهمتي قصدي
وكمان اتواصلي مع استاذ عبد الله وقوليله هوا هيراجع اي بعد ما ترتبي لانه مش عارف وقالي انه متشتت فنبهيه قبل بكره
معلش هتتعبي كتير مرام ❤️❤️❤️❤️
لا انا مش هكلمهم لانه للامانه مش بعرف اتواصل معاهم فين خلاص انا وسارة هنكفي ولانه الوحده الاولى دروسها جدا قليله اربع دروس فقط وتم تقسيمها ع اثنين وعملنا كل حاجة وباقي المنشورين تبع المعلومات كمان قاعدين نشتغل عليه والحمدلله
خلاص انا هتواصل مع شيرين واستاذ عبد الله لا تقلقي
حبيبتي لا تتعبو نفسكم طلاما جهزتو الوحدات خلاص
خلي المعلومات العامه على شيرين واستاذ عبد الله
لانهم شاركو فحرام نتركهم كدا ونقولهم خلاص وعشان ما يزعلو وان شاء الله كله يكون تمام
بواسطة طالب متميز (1.8ألف نقاط)  
+4 تصويتات

اللي بيعتبرك تكذبي عليه،في العاده يكون شخص ما بيعرفك ولا اعطاكي حقك..

كلنا هنا على طليق( اخوه واخوات ) عارفين كمية مجهودك المبذول،وكمية التشجيع والمساعده اللي عمرك ما بخلتي بها على اي حد .

وانتي كغيرك تحتاجين الى الشعور بأن الاخرين مهتمين ومقدرين ما تقومين وما يقوم الجميع به للتقدم 

اقول لك:

لا تستلمي،ومش من اول (ضربة ) بنقول "اي"

عادة البعض وكما قلتي( الاحتفاظ بما تعلموه ولا هم لهم الا جمع النقاط ) وهذه انانيه بحد ذاتها...فما هكذا عُلمنا ولا على هذا تربينا،وليست هذه هي الطريقه اللتي نتلقاها من مجتمع طليق ..

علينا بذل ما تعلمناه لمن هم اقل منا،لاننا محاسبون.

ومجدداً لا تسمحي للاحباط واليأس بأن ينالا منك،فلو كانت البدايات والطرق مفروشه وروداً،لما ردت احد..والا لما وجد الناجحون انفسهم على قمة سلم التميز.

اشعلي قلبك بالاملheart

اكيد اخي جلال مابيعرفوني لانهم من برى الموقع وجيت وقلتلهم انه بكره فيه مراجعة للغة الانجليزيه
بس مع الاسف كذبوني ومعهم حق انا توقعت فيه ناس بتشارك لكن يبدو ان الامر اخذ منعطف اخر
انا مش يأسه ولا زعلانه ولا شي غير ع الموقع فقط كان فيه حياة لم كانو طلاب الثانوية موجودين لكن الان لا
ثانيا موقع الاحباط لاوالله يااخوي انا بس مشكلتي كلها اني بنظر لمتعلمين اللغات الاخرى يعني حرام والله بحقهم محد يعرف عن الموقع فيه لغات مظلومة جدا مابتحصل احد ينزلها منشور
فخلاص كل شخص حر باللي يبيه يجتمعون فريق متعلمين للغة معينه يعملو مراجعتهم وخلاص لاضرر ولاضرار
بواسطة طالب متميز (1.8ألف نقاط)  
وصلتني فكرتك،
اذاً لا تحملي نفسك فوق طاقتها،يكفي انكي،تنيرين الموقع بهكذا افكار خلاّقه وجميله،ومن كان ذا نيه وعزم فسيبحث بنفسه ولن ينتظر شيء من احد،فهذا ما كنت سأفعله.

شكراً على تواجدك في الموقع..وفقك الله.
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
+4 تصويتات

صباح الخير 

لست متفقة نهائي علي هذا الكلام .. أولا هنا بالموقع زملائنا البقية بالفعل لن يعرفوا عن حوار المراجعة وليسوا الكل علي دراية بالموضوع لأننا لم ندخل الموقع بوقت واحد ,,  واذا عرفوا هم أحرار يشاركوا أولا ده شئ راجع لهم .. وليس معني ذلك ان تلغي الفكرة حتي لو كان مشترك واحد فقط هو اللي هيقوم بالمراجعة ,, اللي عاوز يشارك أهلا وسهلا واللي مش عاوز برده أهلا وسهلا ,,

وليس شرطا أبدا جميع اللغات تنزل لها مراجعة اللي متوافر حاليا يستطيع عمل مراجعة للغة ويفيد غيره .. وبكل تأكيد البقية سوف تتشجع وبدل ما كنتم خمس أشخاص مشتركين مثلا سيصبح العدد كبير فيما بعد وحتي اذا لم يهتموا البقيه لا تتوقفوا أبدا عن شئ لأي سبب كان 

مش هنجبر الناس انها تشارك ومش هنجبرهم انهم يسجلوا بالموقع .. كل واحد حر

اللغة الروسية انا أدرسها وكان لي زميل هنا أحمد حمزة الله يعطيه ألف عافية هل توقف يوما عن النشر , لا , وهو يعلم جيدا انه لا يوجد أحد غيري يتعلم معه ومع ذلك ظل ثابتا لولا انشغاله ما ترك , ولكن سيرجع ان شاء الله ,, 

مرام لا تصعبي الأمور , حتي لو معك أربع لغات ولهم مشتركين أبدئوا وفيدوا غيركم ,, 

تلك العائلة لا تعرف الانهزام أبدا , ولا تكتب مثل تلك الكلمات , دائما كلماتكم تكون تشجيعيه وثابته ,, 

بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
روما امسكيني......
راح اقتل هالبنت ههههههههه
السلام عليكم اختي ماعليك من التفاهة الي فوق. بس هم قالو مراجعة قلتله انا بشارك احنا كنا مفكرين او بالاحرى انا ههههه انو راح يكون مثل ماعملت الاء امتحان واحنا نشارك   اقنعيها  راحت اوفر خالص هههههه
هههه .. عبدو اخبارك ايه . ودراستك ان شاء الله تكون امورك بخير ..
الحمد لله بخير اختي دامك بخير
امور دراستي والله جالس انتظر يقبلو التقديم هههه مشان اروح بيطرة
حلو كتيير ربي يوفقك ويسعد أيامك ..
اول ما تتقبل ان شاء الله تيجي تفرحنا .
وتجيب معاك حلويات هههه
هههههههههههههه ماشي
اختي رومانتك افهمي قصدي الله يرضى عليك انا مستحيل اجبر احد لكن ياعزيزتي فيه ناس قالت هتشارك والفكره فعلا للموقع مش فقط للمراجعة  يعني لم اتحمسنا ورحنا نكلم الناس وتصدقنا انه فيه مراجعه ونطلع كذابين هذا الكلام مش حلو بحقنا الناس صارت تحسبني اكذب لدرجه قفلت حسابي مؤقتا من يوم الجمعه لاني للامانه مااحب احد يكذبني والجدول مكتوب فيه الايام يعني صعب الموضوع
وفعلا انا بس الوم نفسي اني تدخلت واقترحت فكره اخرى كل مجموعه لو حابين يعملون مراجعه يجهزو كل شي بأنفسهم كذا افضل ولا ضرر ولاضرار
اللغة ااروسية اختي رومانتك اخر مره نزلها منشور متى ؟ الاخ احمد الله يرجعه بالسلامه راح عشان اشغاله معناها نوقف اللغه الروسيه !!!
فيه طلاب برى انا ذهلت من عددهم يتعلمون الروسيه بينما ع الموقع لايوجد احد يتعلمها
اليوم الحصيلة الاكبر بالنشر عن لغتين الانجليزيه والصينية
ثانيا اختي رومانتك حنا لازم نتعاون الموضوع مش اجبار لكن فعلا فيه ناس ماتدري عن الموقع ولا يعرفون اسمه
كتير فاهمة قصدك . وبرده اللي عاوز يصدق او لا هو حر انتِ عملتِ اللي عليكِ . المشكلة عنده هو مش عندك . اللغة الروسية ايه مالهاش متعلمين هنا هتعملي ايه هتتوقفي لحد ما يجيها ناس ؟؟ نوقف المراجعة وكل شئ ؟
اللي ما بيعرف الموقع هيعرفه في الوقت المحدد له انه يعرفه . لكن ما تتوقف اي شئ .. وقولتلك لو متشارك واحد بس هنفيده . ومش هنتظر حد اللي عليكُ عملتوه اللي نشر باليوتيوب وغيره . اللي عاوز يجي اهلا وسهلا .
الموضوع أبسط بكتييير من كل ده ..
اختي رومانتك هو فعلا بسيط بس التعاون وين ؟
ثانيا برى فعلا فيه متعلمين للروسيه يعني حرام مافيه لها منشورات هنا
يعني انا بشوفه شي غير عادل وماقلت يتم اقافه بالعكس نعلم متعلمين اللغة الروسيه انه فيه موقع اسئلو عن اللغة بالموقع لانه كثير بيسألو اسئلة ع مواقع التواصل المفروض تكون ع الموقع
ثانيا انا كل قصدي انه خلاص نشيل فكرة انه لكل لغة مراجعة الموضوع يتقرر بين الطلاب نفسهم كل مجموعة لو حابين  يفكرو بعمل مراجعة عشان مايكون فيه ضغط ولا حاجة يعني كل شي راجع لهم وهذا افضل حل وشكرا
+3 تصويتات
حبيبتى متزعليش نفسك انا اقترحت كمان انها تكون أسئلة عشان الناس تحل ويكون تفاعل و نصحح لبعض . استنى بس متحكميش من دلوقتي . انا فعلا مش لاقيه روسي خالص علي الموقع ولا حتي في قسم كلمة في جملة بس ان شاء الله كله هيكون كويس قدام ، يعنى فكرى فيها مثلا انا لقيتك بتنزلي وفي ناس بتحل معاكى او حتي يكفي سياقة منشورك ونظامه ده هيشجعني اعمل زيك انا اصلا اتعلمت منكم مكنتش بعرف لا اعمل منشور ولا اصيغة لا انزل اسئلة ولا اى حاجة وبسببكوا اتعلمت غبر روح التعاون بعيدا عن النقاط فعلا انا بنزل عشان اتفاعل معاكوا ونشارك معلوماتنا ونستفاد من بعض .

يمكن الأسبوع التانى يحبوا يعملوا زينا
شيرين حبي انا والله معك لكن الناس والله اكلت وجهي يحسبوني اكذب احنا ننشر ع اساس فيه مشاركين لكن مع الاسف يعني لاحظت انه قله المهتمين انتي واخي يوسف واختي حبيبه واختي الاء ورمانتك وشهد وريم وسارة البقيه مابشوف اهتمام خلاص هم احرار
الان فكرة جديده حلوة وافضل من كل هذا
كل مجموعة اشخاص من لغة معينه يتفقو ع مراجعة لغه وهم يكلمو الناس ع مواقع التواصل
كذا فيه ثقه اكبر وبس ياعمري
تمام . استنى بس اسبوع كده نشوف هيمشي ازاى .

الصينى سهل لانه رموز حاليا يعنى كمراجعة وأسئلة اما الفرنش ما شاء الله حساه اكتر لغة فيها سرعة هشوف ممكن اجمع ازاى كذا فيديو مثلا كمراجعة لسه هشوف هستمر في regarde ça و ادخل في جمل و أسئلة زى معملت و ان شاء الله اعمل مراجعة كويسة .
الصينيه سهل صحيح
يلا بالتوفيق مع الفرنسي يارب
بواسطة طالب متحمس (556 نقاط)  
عُدل بواسطة
+3 تصويتات
ما كان المفروض تخبري احد لان ما زالت الفكرة جديدة وما تعرفين المنتدى كيف صار يعني لم تقييمي الوضع جيدا ولم تعرفي انهم لا يتفاعلون وبهيك انتي صرتي بوجه المدفع(كما نقول) هم الكثير لن يهتم. وسيقولون جابتنا هنا ومافي شي المفروض تكون بين الاعضاء بعدها تبدي تنشري للخارج. انا اول ما دخلت للمنتدى شفته ميت سريريا اباوع الموجودين نقاطهم عالية التفاعل ميت. طرحت اول سؤال الي على امل ان اجد اجابة فلم احصل عرفت ان هذا الموقع منتهي ومن فيه يحاولون اعادته ومن ذلك الوقت لم اسال اي سؤال لاني اعرف النتيجة مسبقا هي انه لا احد سيقدم لي النصيحة وعرفت اني لن استفاد من هذا الموقع, وبما انك الغيتي الفكرة فهذا الموقع مجرد مضيعة للوقت وانا احر يوم لي فيه افضل شي. انا احل مشاكلي بنفسي دائما وانا اجد المصادر لنفسي وانا ادرس بنفسي

شكرا على كلشي قدمتوا والمفروض تعتذرون للاخت مرام والاخت حبيبة وتبقى الامر لهن سلااااام
انا غلطانا حقك علي
بس ياليت تضل معنا انت اخ عزيز وغالي
لست غلطانة رجاءا كافي جلد لذاتك قرأت تعليقاتك تلومين نفسك كثيرا وهذا شي يجعلك تقللين من ثقتك بنفسك انتي لم تخطئي(ماعرف شلون تكتب) بشي انتي طرحت فكرة جميلة يكفي لوم لنفسك رجاءاً
Abdullah Muhammed
الموقع ليس ميتا . حضرتك الناس اللي هنا معظمهم مصريين والأغلبية الكبيرة في ثانوي عام
وهما بنفسهم قالوا سنترك الموقع فترة لحين انتهائنا من الدراسة ,, الموقع دائما نسيط بأعضائه ويحاولوا جاهدين ان يفعلوا ما بسوعهم
وأيضا غلطان انك ما تسأل الجميع هنا متعاون جدا ويجاوبون ويفاعلوا مع زملائهم .. ليس معني انك سألت مرة واحدة ولم تجد اجابة يبقي باقي الأسئلة كذلك .. الموقع مفيد ونشيط وهنا تعرفنا جميعا علي بعض بدون معرفة من انت ومن اين , ونحب بعضنا جميعا ونساعد بعض بدون مقابل ,, وحضرتك أصبحت واحد من تلك العائلة ,
يعني السالفة افترت عليا وطلعت انا الغلطان... تمام شكرا لك انا غلطان وانا متاسف مافي داعي اسال اي شي شكرا
بواسطة طالب عالمي (6.8ألف نقاط)  
+3 تصويتات
انا ايضا أدرس الصينية

ازاى اساعد وانا موجودة  ان شاء الله

ولكن ما الذى حدث لكل هذا ؟؟؟؟
الله يسعدك ماتقصرين حبيبتي ❤️✨
بواسطة طالب عالمي (7.1ألف نقاط)  
+3 تصويتات
نعتذر منك مرام ع التقصير..

وانا دعما لفكرتك قلت اصير انزل مع اني مشغوله الفتره القادمه..

ولكن ما لقيت حد غيري دخل عشان اللغه الاسبانيه ينزل منشورات..

شوقي اسمي منور لوحده ههه

مع أن عدد متعلمين الاسبانيه كانو أكثر شي بعد الإنجليزي..

لكن للاسف الكل مشغول .
حصل خير يالولو انا قلت خلاص نترك الفكرة
لانه صعب جدا والله
+3 تصويتات
ما عجبني هاد المنشور منك يا مرام والله ما عجبتني

وما هي مرام الى بعرفها

بس هاد الى بدي اقوله انا زعلانة كتير
اسفه اني زعلتك بس فيه اشياء تصير غصب عن الشخص
فأنا التزمت حدودي اللي هم حابين يعملوه يعملوه براحتهم
بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
+2 تصويتات

ميمي الحلوة ♥️

ماتزعليش نفسك ابدا ولا تعتذري انت غرضك الفائدة للطلاب والموقع يعني مشكورة على الفكرة الجميله دي وفعلا مش مجاملة الفكرة حلوة إن احنا نراجع ويكون في يوم مخصص لكدة ♥️♥️ 

بس متقلقيش من جهة الصيني أنا معاكي بإذن الله اتفاعل وانزل منشورات للمراجعة واليوم بإذن الله اقول للناس أن بكرة في مراجعة الصيني 

حبيبي انا مش زعلانه
ع مراجعة الصيني خليني اخلص من التحضير وابعتلك الموضوع ياحبيبتي  ونتفق ايضا ع الوقت
وانا كمان بعدت للناس جزاك الله كل خير ربنا يسعدك
بواسطة طالب متميز (1.5ألف نقاط)  
اتفقنا انا بانتظارك
ساره ومرام كدا هتنزلو بوستين باول وحده بكره ان شاء الله ❤️
والمعلومات العامه هتكون على شيرين واستاذ عبد الله
بالتوفيق ❤️
الاء المشكله حتى جهزنا المواضيع خلاص واخترنا كل شي وعملت تصميم وكل حاجة واتفقنا ع الوقت انا وسارة ولانه والله يعني انا شيرين مش عاوزها تعمل معنا لانه والله ياعمري عليها عندها الفرنسي والصيني الوحدة  الاولى يعني قسمناها فعلا ع منشورين بس لانها سهله وحطينا اسئلة تفاعليه
وعملنا التصميم خلاص وكلمنا الناس وكل حاجة خلصنا والله
وعبدالله ماتوقعته بيكون متواجد قال امس انه هيغادر الموقع فسارة انا ع تواصل معاها برى الموقع فقالتلي انها معي وهنشتغل سوا قلت خلاص وارسلت كل حاجه لها وخلصنا واخترنا المواضيع احنا الان نفكر بمراجعة الاسبوع الجاي ونخطط لها كمان
ما شاء الله عليكم حبيبتي موفقين ان شاء الله ❤️
تمام بما انه عبد الله مش هيكون موجود وانا هكلم شيرين اقولها تجهز فرنساوي
كله هيكون تمام وبانتظار منشووراتكم الجميله
بس مرام كنت هقولك عنوان المنشور هيكون
مراجعه اللغه الصينيه
واختارو وسم محدد مثلا المراجعه عشان نقدر نوصله او نبعت جميع اامراجعات لاي هضو هييجي جديد
بالتوفيق ❤️
ماتخافيش كله عندنا خلاص اقترحنا كل حاجة الوسم ايوه كنت بفكر فيه عشان المراجعة ... وشيرين راح ابحث عنها بالسراج والفتيله عشان ماتزعلش مننا والله وكمان عشان لو الاسبوع الجاي لازم اراسلها برى الموقع عشان نقدر نتفق ع الاصوات يعطيك العافيه ياالوش وبارك الله فيك
تمام يا حبيبتي ❤️❤️❤️❤️
بالتوفيق ❤️
الله يوفقنا جميعا يارب ياحبيبتي
105 Online Users
0 Guest 105 Member
Today Visits : 20408
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44190582

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...