First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

لقد قمت منذ 3 شهور بطرح مشكلة عندي في التطبيق وتم طلب نوع الهاتف الخاص بي وهو Realme 5 pro واتعلم اللغة الالمانية ولكن لم يساعدني احد عندي عند الدخول علي الفيديو الثاني يجب ان امر علي امتحانات تلك الامتحانات لا تظهر و يقول لي لقد اتممت الامتحان بنجاح و ايضا لا استطيع بعد تلك المقوله ان انتقل الي الدرس الذي يليه فارجوا من سيادتكم حل المشكلة وشكرا

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

2 إجابة

بواسطة طالب متميز (2.3ألف نقاط)  
+3 تصويتات

أهلاً وسهلاً

يعني بعد ما بتعدي على صفحة الكلمات (Vocabulary Lesson) صفحة الإختبار مش بتجيلك صح ؟

بواسطة طالب متحمس (1.1ألف نقاط)  
عمر انت مش هتقبل منشوري ؟؟؟؟
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
ليه حبيبتي ما نقبله ..
انتِ جميلة واحساسك روعة .. ربي يحميكِ
بس بعد أذنك حوار امبارح اتقفل ما نريد الحكاية به تماما .. الجزء ده فقط اللي اتحذف
ولا تزعلي حبوبة اذا كانوا بالفعل متضايقين هياخدوا وقتهم وهيرجوا تاني لكن لا تكتبي اني انت كمان هتمشي مثل ما كتبتي اننا هنا علشان مستر ابراهيم واننا نتعلم .
انا بجد تعبت جدا من الي حصل وعماله اعيط ... لي ده كله يحصل ولي نسيب بعص كده
لما الاقي كل او معظم الي بعرفهم بيمشوا واحد وراي التاني اقعد اعمل اي لما يبقوا يرجعوا هرجع
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
بسمة اللي اعرفها تكون شجاعة مش يائسة ابدا
تعملي ايه . تفيدي وتساعدي وتتعرفي ع الناس الجديدة وتشجعي الجديد انه يتفاعل وتنشري ابتسامتك وضحتك بالموقع انتِ ناسية اني هنا
ورغم مل اللي بشوفه مكملة وما قولت مثلك ومثل غيرك . حبيبتي دي فترة وكل شئ هيرجع تاني زي الاول .
ممنوع الحزن واليأس والا في دفع غرامة
شكولا بالبندق هههه .. ربي يسعد ايامك حبوبة
مش عارفه انا ادايقت جدااا حدا النهارده وكل الي حصل سوؤ تفاهم يا استاذه رومانتيك وهما كبروه جداا
نفسي الكل يرجع زي ماكان
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
+1 تصويت
اطلع من الحساب وارجع سوي تسجيل دخول

بعد ماتحل الاختبار الاول راح يفتح الدرس الثاني
بواسطة طالب جديد (5 نقاط)  
ما تنفع لقد قمت بذلك ولكن ما نجحت فانا لا تظهر لي صفحة الاختبار ويقول لي بعد صفحة  (Vocabulary Lesson) مبروك لقد اجتزت الاختبار ولكني لم اقم باي اختبار ولا يوجد زرار للضغط عليه للانتقال الي الدرس الذي يليه
103 Online Users
0 Guest 103 Member
Today Visits : 11083
Yesterday Visits : 64489
Total Visits : 45434502

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...