First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

عن سولفة مجانية فيديوهات المستر

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب محترف (3.8ألف نقاط)  
+7 تصويتات
582 مشاهدات

طبعا الكل عارف ان فيديوهات المستر والتطبيق مجانية بالكامل ما عدا بعض المميزات الجديدة والكل عارف لي هو حاطط درسين 

الغريبة والجديدة انه بيقلك الاعلانات وصت الفيديو احسن من واحد قبل الفيديو لان قبل الفيديو بيشتتك 

عرفتوا لي بكره ×××××× التي تسير على رجلين دلوقتي ده انا لو عطيت السبب ده لحمار حقيقي مش هيقتنع بيه طبعا الاعلان الاجباري ال بالاول افضل مليون مرة من ان يجيلك كذا اعلان وسط الفيديو وكل الناس ال بتندمج اثناء الفيديو والدراسة عارفة رخامة ان اعلان يجي يقطع الدرس مش يقلي ال قبل الدرس هو ال بيشتت ربنا يشفي وطبعا اخرك فيديوهين عشان متضغتش عالسرفر ياريت يفهموا

طبعا المستر بيستفاد بس القناتين مش صغيرين ومحدش يعرف قد اي بيتصرف عليهم من وقت المستر والفريق وأكيد يحتاجوا فلوس ثمن الوقت الضائع 

المشكلة ان ××××× ده يظن أن دفعه للكهرباء أو النت بينفع المستر أو ان فيديوهات المستر مش مجانية لانك بتدفع كهرباء ونت لشركات ميعرفوش المستر وربنا يشفي ده واحد متلوث بأفكار هدامة للمستر عشان يتحججوا على مجانية الفيديوهات ××××× 

لا وحجة الوقت هي ال منطقية منت لو بتروح سنتر بتضيع مواصلات ووقت طريق وهزار وياريتك بتاخد ربع ال بيديه المستر وكمان مش محتاج حد اوفلاين بجانب المستر يتابع معاك

ولا راح فين التعلم الذاتي والاعتماد عالنفس

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

6 إجابة

بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
+3 تصويتات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ❤️ 

مساء الخير ❤️ 

كيف حالك اخي 

عارفه انك عضبان كتير بس حاول تهدي شويه 

اكيد في اي طريق نجاح هتلاقي الناقد واللي هيحاول يحبطك وييأسك طبيعي هما دول هما نفسك اللي بيضغط. dislike للفيديوهات بس مش عايزين حد ينجح وهما اكيد غيرانين 

ربنا يحفظ مستر ابراهيم موفرلنا كل حاجه لو التعليم اونلاين مش بينفت ما كنا اتكلمنا انجليزي بالطريقه دي فرق كبيير جدا قبل وبعد معرفه ذا امريكان وطليق 

بالتوفيق ❤️⁦(✿^‿^)⁩ 

القاعدة بتقول ان مكنش في حد بيحبطك اعرف ان في حاجة غلط
ولكن المشكلة الواد ده مفيش نقطة في كلامه منطقية وانا لم اشوف الغباء وال بيعرف يحبكه مع بعضه بتنرفز
لا والمستر بيقبض من النت والكهرباء سبحان الله ولنعتبر ان المستر بيقبض مليون من القناتين محدش لي الحق يتكلم برده الفيديوهات ببلاش
معك حق
ربنا يهدي الجميع
❤️❤️❤️❤️
بواسطة طالب متحمس (1.1ألف نقاط)  
+3 تصويتات

السلام عليكم

يا اخي هذه حملات موجهة. ليس هناك شخص سيكتب كل هذا ارتجاليا من أجل النقد. مثل هذه التعليقات مخطط لها ومن الافضل عدم الاكتراث لها أبدا فهي اصلا لا تستحق وباعادة نشرك لها فقط تزيد قيمتها. تجاهلوا هذه الردود ولا تضيعوا وقتكم الثمين ولا تتعبوا اعينكم الجميلة بقراءتها.

بالتوفيق

.

والله معاك حق الأفضل الناس دي تندثر بالتراب لوحدها ولا نفكر فيهم حتى بس اتكلمت عشان نقطة الاعلان والنت والكهرباء انا لو شفت ده من سنتين فاتوا كنت صدقت
+2 تصويتات
مساء الخير محمد

في ناس مريضة لا يعجبها العجب اقسم بالله وهدوا ناس ناكرين للجميل

بالنسبة للاعلانات هي بس بتكون اول 20 ثانية بس يعني بدك تقنعي انك كتير مهتم وخايف على وقتك يضع ومش قادر تستنى 20 ثانية هدول الاعلانات هاي الى مشغلة التطبيق وطليق ومحلية حضرتك تدرس

اما الفيدوهات والله الان ما في حد فينا ما بيعرف السيرفر والضغط الى بيكون عليه من متل الاستخدام وكمان كام مرة عطل وخرب السيرفر بسبب الضغط

وبعدين طليق مجاني ما في غير ميزات معينة بفلوس لانو هي بتكلف المستر كتير يعني اعتبر الفلوس دي مكافاة للكسر على كل حاجة يعملها عشانا

اما ذا اميركان انا بدي اعرف مين الوقع الموثوق الى بلغك عم ايرادات القناة اه عشان نعرف المستر كمان بحسابه في بنك كام ما هو هاد الي ضايل

ناسي فريق العمل والمعدات والاصلاحات والمشاريع الى بدو يعملها المستر اي كل دا المستر هنعمله ببلاش يعني ولا ليكون معه كنز ونحن مو عارفين

وحضرتك كمان تخمل المستر اشتراك النت والكهرباء على فكرة كلنا ندفع اشتراك نت وكهرباء مو بس انت

الله يشفي العقول المريضة بس ما بدي اقول غير هيك
بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
انا اتنرفزت جدااااا اقسم بالله
انا من رأيي من منردش عليهم تانى نحاول يعنى اهو يكلموا نفسهم شوية
فعلا عقله مريض بيتلكلك على الاعلان ال في الاول عشان الوقت وعايز اعلانات متفرقة بنفس الوقت شفتي قديش الواد ده بيفهم
بيقلك موقع موثوق على اساس ف فيسبوك ممنوع تذكر اسم الموقع يسلام
اغبى نقطة قالها نقطة الكهرباء والنت ولم سالته انت بتشحت كهرباء ونت للمستر خصوصي مجاوبش
+2 تصويتات
افهم حاجة بس هو الإعلان منرفزهم في ايه اولا مش بشوفوا طويل وفعلا اعلان واحد في الأول احسن من كذا واحد في النص لانه مشتت . غير اكتر من فيديوهين ليه الناس عايزاه اوى كده هو عايز يلف اللغة كده علي الماشي. انا شايفة باقتناع ان لو اللغة في الأول كفاية فيديوهين في اليوم لكن لو متقدم اهو مراجعة واحدة واحدة لان بردوا المحتوى مش هزار . انا الفرنش معظم الفيديوهات في حاجات عرفاها قبل كده كتير ولكن في إضافات طبعا وشرح يحترم بثبت المعلومة بفهم واستيعاب مش دلق وخلاص .

جهود استاذ ابرهيم وفريقه جبارة ربنا يحفظهم ويقويهم يارب ❤❤ نحن عائلة طليق و ذا اميركان انجلش معك للنهاية ❤❤❤.
الاعلان مش منرفزه ولكن مش فاهمين ان المستر عامل كل حاجة بنظام عشان طلابه وهو عارف ان اعلان بنص الفيديو بيشتت وهو صاحب التعليق عايز يعمل كدة عشان يعمل عيب من اختراعه في التطبيق ده ملوث زي مقلتلكم
ربنا يهدى بجد
بواسطة طالب اسطوري (11.7ألف نقاط)  
+2 تصويتات

السلام عليكم 

كيف حالك أخي مخيمر؟ 

هذا منشور منتصف الليل , هدئ من روعك قليلا yes

أظن بأن كلاما كهذا لم يعد يؤثر لا علينا ولا على الأستاذ ولا على الطاقم 

هؤلاء يحبون التركيز على التفاهات ولا يجب أن نجاريهم 

بالتوفيق للجميع smiley

حالي مش ماشي
ولكن معاك حق احنا مش فاضيين نرد على السفهاء
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
+1 تصويت
هذا الشخص ان ماخاب ظني انا سبق واتواصلت معه عرفته من طريقة اسلوبه مميز جدا بالبجاحه والوقاحه بداية طليق ماكان عاجبه العجب وبيعيب وبيقول فاشل وتكلمت  معه ولكن لاحياة لمن تنادي وقلتله من الاخر روح تعب نفسك وادخل معهد وهذا وجهي لو حصلت فايدة زي طليق او زا اميركان وحاسد الرجل ليه هو والموقع الموثوق بتاعه يعني يبي الاستاذ يصرف من جيبه ؟؟؟؟ تارك المحتوى وكل شي وحاسده ع اعلان حسبي الله ونعم الوكيل انا سبق وقلت راح ابلغ الادارة عشان يبلكو حسابه والله بميزه من اسلوبه غير عن جميع الطفيليات امثاله اللي بيتكلمو بحقد هذا حاله خاصه لدرجه بلكني ع احد موقع التواصل الاجتماعي لم سكته والمشكله بيناقش بجهل ودايم هذا كلامه ع الفلوس وانه الاستاذ كم يطلع وانه مافيه شي مجانا  الرازق بالسماء والحاسد بالارض وعلى وقته اللي بيضيع لو خايف ع وقته ماجلس يهبد بالكلام ع الفاضي لو مهتم بوقته كان بدال الجرايد اللي كاتبها يروح يفتحله حاجه ينتفع منها لكن والله ان لم تستحي فصنع ماشئت هالانسان مستحيل يتوب الله يفكنا شر الطفيليات
لا تتواصلي مع احد منهم تاني الا لو لقيتي قابلية انه يفهم من التعليقات لانه حرام تضيعي وقتك ف نقاش ناس بالشكل ده وما يستاهلون
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
انا بوقفهم عند حدهم لانه ع مواقع التواصل دايم بيتكلمو بحساب طليق وبتضايق وماابي الاستاذ يشوف هذا الشي وهذا الانسان ضليت اتكلم معه ثلاث ايام بس مافيه فايده
كويس انك قلتي ده يثبت كلامي والكلمتين المشطوبين هههههه لانه حرفيا الناس دي نيتها كالزفت عامل حاله بيحب المستر وفنفس الوقت بيحب فكر ملوث بكلامه الله يخلصنا منهم
105 Online Users
0 Guest 105 Member
Today Visits : 27385
Yesterday Visits : 64489
Total Visits : 45450779

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...