First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

قدامكم ست ٦ سنين :) :) :)

في تصنيف اللغه الاسبانية
بواسطة طالب محترف (3.3ألف نقاط)  
+3 تصويتات
423 مشاهدات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

ايه رايكم في حلقة الأفعال المنعكسة

قدامكم ست سنين علشان حد يطلب حلقة تاني عن الأفعال المنعكسة smileyblushsmiley

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

4 إجابة

بواسطة طالب محترف (3.4ألف نقاط)  
+1 تصويت
اقتربنا ناخذها بالالماني الله يستر من الأفعال المنعكسه دي قصه
ربنا يستر ميس الاء بدأت معانا في حلقة ٣ أفعال حلو اوي الحلقة اللي بعدها ٦ أفعال الموضوع كده كبر اوي انا دماغي بتلف
ربنا ييسر أمرك بالتوفيق اخي
ما عشان كدا اسمها انعكاسيه بتخلي الدماغ تنعكس وتلف ههههه
ههههههههههههههههه
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
+1 تصويت
الله يوفقكم الحمدلله بالصيني مافيه ههههههههه اصلا اللي خلاني ابتعد عن الاسباني القواعد
ههههههههههه سيباني لوحدي مش أحنا مع بعض في الصيني
ميس الاء بدأت معانا في حلقة ٣ أفعال حلو اوي الحلقة اللي بعدها ٦ أفعال الموضوع كده كبر اوي انا دماغي بتلف
ربنا ييسر أمرنا اللهم امين
الصيني سهل حتى الفعل مايتغير والقواعد بشهادة جميع متعلمينها اتفه قواعد ممكن تشوفيها وقالها الاستاذ فقط تعرف ماضي وحاضر ومستقبل كافي وبحكم اني اشوف مسلسلات كثير الفعل فعلا مايتغير حتى بالجمع هذي حلاوة اللغه الصينيه ..طبعا بالصيني معك بس اسباني حاولت صراحه ماحبيت اللغه كثير حبيت الروسي اكثر بس انتظر اتقدم بالصيني عشان ابدا تعلم الروسيه
تعالوا شوفوا الألماني وانتوا تدعولنا بالرحمه... تعرفوا انا شايف اي مجرم  بدل ما يتسجن يخلو العقاب انو يدرس اللغه الألمانيه هههههه
الحمدلله اخي يوسف اني شلت فكرة تعلمها ههههههههه لاني للامانه يعني مو مهتمه بألمانيا بس اعرف عنها كلغه كلماتها طويله وفيها اطول كلمه بالعالم من هنا قلت مع السلامه هههههههه
الله يوفقكم ولم تحبو اللغه هتتعلموها والله الصيني مش سهل صعوبته بالكتابة + النغمات شوي فهذي الصعوبه فيه اما قواعد سهله وتافهه جدا
الحب يصنع المستحيل لذالك انتي تحبي الصيني وابدعتي فيه رغم صعوباته وكذالك انا اعشق الألماني رغم كل شئ وقريبا سابدع به بإذن الله
طبعا لم تحب شي راح تتقنه بس كمقارنه الصيني اسهل من الالماني الالماني فيه كلمات طويله وقواعد كثيره عكس الصيني قواعد تافهه وصعوبته فقط في الكتابة
بواسطة طالب جديد (1 نقطة)  
+1 تصويت
شروق شرحتها بشكل رائع الصراحة
اكيد طبعا ميس شروق دي عسل اصلا
بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
+1 تصويت
ههههههههههههه ما اتعلم اسباني فطوم

بس شو يعني الحلقة صعبة
ههههههههههههههههه ايوه
بس هو جميل في الاخر❤️
ان شاء الله مع التكرار هتبقي سهلة
اصلا اخدنا حلقتين وراء بعض أفعال منعكسة
فكله ضرب ضرب :)
169 Online Users
0 Guest 169 Member
Today Visits : 30970
Yesterday Visits : 55702
Total Visits : 44256790

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...