First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

حاجه في التطبيق مش عارفه عندي بس ولا عند الكل

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب محترف (4.1ألف نقاط)  
+6 تصويتات
436 مشاهدات

السلام عليكم 

اخباركم اي 

التطبيق لو مثلا انا فاتحه فيديو وضغط ع الباور عشان حاجه معينه مثلا وجيت فتحت التليفون تاني الفيديو بيعلق ومش بيشتغل  صوت زي الفيديو ده هنااا وبيخليني ابدا من الاول

والحاجه التانيه ان علامه التحميل مش بتروح بتفضل موجوده للعلم النت عندي سريع وبالتالي مش بقدر اوقف الفيديو وهو شغال زي ده هنااا

وفي حاجه اتمني توفيرها وهي ان يكون في ميزه اني ارجع بالفيديو لجزئيه معينه لانه مش بيرجع غير ٣٠ ث 

نوع الهاتف انفينكس هوت 4 برو اصدار 7 

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

5 إجابة

بواسطة طالب عالمي (7.3ألف نقاط)  
+2 تصويتات
السلام عليكم اختي عبير

ازيك ان شاء الله تكوني بأفضل حال

انا ما يحصل معاي كدا لكن بيحصل معاي شبه مشكلة الي تواجهك في التطبيق وهو كان بيحصل عندي توقف في فديو عند مشاهدة حلقة  وبرغم أني بلغت عن مشكلة ورجع طبيعي لفترة قصيرة لكن تفأجات مرة تانية برجوع نفس مشكلة البارحة معاي ربما هناك مشاكل قليلة في التطبيق تحتاج إلى وقت كي تنحل بأذن الله

وان شاء الله تنحل مشكلة بتاعك
وعليكم السلام حبيبتي عامله اي
مشكلتك دي برضوا احياناا بتحصى معايا
توقف التطبيق
امين ان شااء الله
بواسطة طالب عالمي (7.3ألف نقاط)  
الحمد الله تمام يا جميلة ❤
وان شاء الله تنحل مشكلة دي
دومتي بالخير والتوفيق دائم ❤
بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
+2 تصويتات
والله هو لو عند الكل مابقى  مكان في المنتدى الا لاسئلة المعترضين  

ان شاء الله تتحل مشكلتك   دمرونا دول اصحاب شركات الهواتف كل يوم ينزلو اصذار اندرويد ويضعف الي قبله
ههههههه صح
امين ياارب
اه والله صح
بواسطة طالب متحمس (556 نقاط)  
+2 تصويتات

اهلا دكتورة انا بخير ان شاء الله تكوني بخير! المشكلة ليست من النت وانما من التطبيق انا ايضا كنت اواجه هذة المشكلة وازيدك من الشعر بيت كنت لما اعيد الحلقة فقط صوت بدون صورة وايضا كنت اذا وقفت الفديوا لا يعمل مجددا او علامة التحميل ما تروح من الشاشة, كل هاي المشكلة تم حلها بالتحديث الاخير لذلك اذا انتي لم تحدثي التطبييق حدثية البارحة كان في تحديث. هاتفي هواوي P9 نظامه 7.5.4 فالمشكلة من التطبيق وتم اصلاحها قبل تحديث سابق

طيب انا كنت اريد استرجاع حسابي فاذا لم يرد عليا بامر كهذا لاحاجة ليرد عليا او يصلح مشاكل اخرى شنو ذنبي تقدمي ذهب كله
ازااي اصلاا تقدمك راح طالااما انت مسجل ببريد موثوق سليم مش مزور يعني تقدر تسترجع تقدمك في اي وقت
هي اي المشكله معاك بالظبط ؟
مشكلتي اني اعاني من التطبيق ومشاكله المعتادة مثل مشكلتك الي اخبرتك عنها مللت حدثته نفس المشكلة قلت احذفه وارجع ادخل طالما حسابي موجود وانا كاتبه بملاحظة في هاتفي كل شي اوثقه في هاتفي كل حساباتي رجعت كتبت ايملي والرمز السري ادخل ما يقبل يدخلني ادخل ماكو نتيجة استاذ رحمة لاهلك دخلني اخر مرة احذف التطبيق ماكو نتيجة كتبت هنا منشور ردت عليا بنت قالت ادخل كزائر وبعدها ادرس اول حلقة ولما توصل للاختبار يقلك سجل دخول ولما تضغط تسجيل دخول ينقلك لصفحة التسجيل عملت نفس الي قالته الاخت ولكن لما اجي اضغط على تسجيل وينقلني لصفحة التسيجل يبقى يحمل فقط بدون ان ينقلني للتسجيل جربت عدة مرات وابقيته لمدة نص ساعة يحمل وما قبل يدخلني قلت اتوقف عن الدراسة وطز في الدنيا طالما التطبيق فيه مشاكل وتقدمي باللغة الصينية راح كله دخلت بعدها بيوم ناقشت نفسي وقلت نحن في البداية اتعوذ من الشيطان وقم سجل دخول بغير حساب جيت اسجل بايميل اخر ولما اكمل يقول هذا الايميل مستخدم طيب ايميل اخر ايضا مستخدم طيب على رقم الهاتف ايضا مستخدم سجلت باييمل اختي ايضا مستخدم الظاهر المشكلة في التطبيق بالاخير سويت ربط حساب ويا احدى ايميلاتي ونجح الامر ورجعت من جديد وحتى سويته تصديق للايميل وانطيتهم نسخة من جواز السفر تبعي لحتى يطمنوا اني مو مزور ورجعت وقريبا راح اخلص الوحدة الاولى من الصينية  المشكلة الاستاذ موقف خاصية التقاط صورة شاشة داخل التطبيق لحتلى ارسل لهم المشكلة
تماام اخي فهمتك اولاا ان كنت ناشئ حساب فالبدايه بجوجل لازم عشان يقبلك المره الي بعدها تكون بجوجل ولو ناشئ الحساب وكاتب البريد يدوي اكتبه يدوي تاني ولو مسجل بفيس لازم تدخل من الفيس جرب وقولب نفعت او لاا
اه هي ملغيه الخاصيه دي لكن ممكن تصور من اي تليفون جنبك
المهم شيصار وانتهى شكرا لك
بواسطة طالب متحمس (739 نقاط)  
+2 تصويتات
أنا معايا نفس التليفون ونفس المشكلة بردو معايا
ممكن مشكله موحده فالنوع ده بقي
بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
+1 تصويت
والله يا نونة انا برائي تغيري الزفت الى مسمية تلفون ههههههه

لانو مو تليفون اصلا
هششششششششششششش
114 Online Users
0 Guest 114 Member
Today Visits : 52154
Yesterday Visits : 56116
Total Visits : 44222288

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.5ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...