First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

درسين في اليوم [ تمت إجابته ]

في تصنيف تطبيق طليق
بواسطة طالب جديد (97 نقاط)  
+3 تصويتات
639 مشاهدات
ليه درسين كل اربعة وعشرين ساعة ليه مش يبقوا كل الساعة اتناشر يعني بعد الساعة اتناشر يبقى مسموح اشوف درسين بدل ما لازم استنى لنفس المعاد اللي شفت فيه اليوم اللي قبله
تمت إجابته

5 إجابة

بواسطة طالب عالمي (6.1ألف نقاط)  
مختارة بواسطة
+1 تصويت

أفضل إجابة
بسبب التكلفة اخي لا يزالون غير قادرين  على ان يجعلوها اكثر من درسين

وليس شرط ان تمر  ٢٤ ساعة  بل ان يمر اليوم  اي يمكنك المشاهدة في المساء واليوم الثاني في الصباح
اصل امبارح شفت الدروس الساعة حداشر ف لما حاولت بعد الساعة اتناشر مفتحتش ف افتكرت اني لازم استنى الاربعة وعشرين ساعة بس خلاص لما حاولت دلوقتي فتح عادي اسف ع الازعاج و والله انا مش معترض على فكرة انو درسين بس في اليوم كتر خيرهم ع اللي بيعملوه وكمان عايزين اكتر + ان درسين كويس اوي عشان نقدر ننتظم ومنزهقش بسرعة
عادي اخي
اعتقد على توقيت غرينتش  يعني ١٢ بتوقيت غرينتش نهاية اليوم
بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
+1 تصويت

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ❤️

مساء الخير ❤️ 

اذا اردت مشاهده اكثر من درسين في اليوم يمكنك الاشتراك في التطبيق 

بالتوفيق ❤️⁦(✿^‿^)⁩

لا انا معنديش مانع على درسين في اليوم بس بصراحة مش عارف اوضح اللي انا اقصده
ايوه فاهمه حضرتك
قصدك ان مش يكون في نفس الموعد اللي اخدنا فيه الدرس
وان المده تبدأ بعد الساعه 12
لو راجعتها هتلاقيها هيا هيا
هو الفرق مش كبير بس اقصد ايه السبب استفسار مش اكتر يعني
اه فاهمه
بس لو اخدت درسين قبل ودرسين بعد 12 هتضطر تقعد 24 ساعه عشان 12 اليوم التاني
فهيا هيا
بصراحه مش عارفه
بس كدا كدا مش فارقه كتيير ❤️
بالتوفيق في دراستك اخي ❤️❤️✨
طيب شكرا
الشكر لله ❤️
تسلم ❤️❤️✨
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
+1 تصويت
اكثر من درسين هذي لنسخة المدفوعه واصلا افضل شي تدرس درسين اكثر من كذا ضغط كبير وهذا سبق واتكلم عنه الاستاذ

ثانيا الموضوع انه السيرفرات ايضا غاليه فشكرا للاستاذ ابراهيم ربنا يجزاه كل خير
انا مش معترض على درسين في اليوم وعارف موضوع السيرفرات بس اقصد ليه اليوم اللي بعده لازم في نفس المعاد اللي اخدت فيه الدرسين اليوم اللي قبله يعني ليه متبقاش الساعة عدت اتناشر يبقى اقدر اخد الدرسين عادي ده كل اللي اقصده والفرق مش كبير الفرق هيظهر بس لو كنت مثلا النهاردة شفت الدروس الساعة عشرة بليل وبكرة عايز اشوف الدروس الصبح هنا هيظهر الفرق بس مجرد استفسار والله مش اقصد حاجة
بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
والله انا فاهمتك وعشان كده قلت السيرفرات
يااخي الكريم احسبها كويس يعني لازم اربعه وعشرين ساعه اصلا كده افضل فقط درسين الزيادة بتضر وفيه ناس هتستغل هذا الشي بضرر يعني شوف مثلا زا اميركان كل حاجه مفتوحه فيه ناس استغلت هذا الشي المستوى الاول كم يوم وهم مخلصينه وهذا غلط وبعد كده جلسو يلومو الاستاذ انه اللي بيقدمة من محتوى سيء لانه مااستفادو مع انه الغلط منهم فالاستاذ مش حاب انها تتكرر وبطليق لغات جديده ثمان لغات غير الانقلش كده افضل درسين لااكثر ولا اقل وبعد اربعه وعشرين ساعه درسين ثانيه
بواسطة طالب متحمس (801 نقاط)  
+1 تصويت
انا كنت بفكر في نفس الحاجة برده ،

ليه ببقى محكومة بميعاد ،ده غير ان الميعاد بيبقى مش ثابت؛ ساعات بخش بعد ٢٤ ساعة ويكون لسة مقفول ! وساعات اخش بعد ١٢ ساعة والقيه فتح! وساعات اكون المتحنت على الدرس والقيه بعد كده مفقول ! ويتحسب عليا ثاني يومها !
0 تصويتات
طيب انت عارف ليه مشاهدة اكتر من فيديو ميزة مدفوعة

عشان السيرفر تكلفة عالية جدا وبسم الله ما شاء الله مستخدمين التطبيق كتير اوي وهما في تزايد

فالمستر مش  هيقدر يدفع لوحده يعني لازم نسعده

ودا السب الي يخليك بس انك تشوف 2 فيديو باليوم عشان ضغط السيرفر واتو ما يعطل وكدا
انا مش معترض على درسين في اليوم وعارف موضوع السيرفرات بس اقصد ليه اليوم اللي بعده لازم في نفس المعاد اللي اخدت فيه الدرسين اايوم اللي قبله يعني ليه متبقاش الساعة عدت اتناشر يبقى اقدر اخد الدرسين عادي ده كل اللي اقصده والفرق مش كبير الفرق هيظهر بس لو كنت مثلا النهاردة شفت الدروس الساعة عشرة بليل وبكرة عايز اشوف الدروس الصبح هنا هيظهر الفرق بس مجرد استفسار والله مش اقصد حاجة
اااه الان فهمتك شو بتقصد سوري انا ما فهمت صح
طيب هو انت لازم تشوف بنفس المعاد الى شفت فيه الفيديو في المرة الاولى
لانو لازم يعدي 24 ساعة
يعني انت شفت الفديو الساعة 10 بالليل لازم يمضي 24 ساعة عشان يفتح الفيديو الى بعده
اما عن انو ليش 24  ساعة الصراحة ما اعرف
اتمنى اكون فهمتك صح
واضح انو كلنا جننا حضرتك هههههههه
لا ده انا اللي جننتكوا بس هو اللي خلاني افكر في كدة اني امبارح شفت درسين الساعة حداشر بليل ولما الساعة عدت اتناشر قبل ما انام حاول افتح درس منفعش بس لما جربت الصبح لما صحيت فتح عادي يمكن كانت مشكلة مؤقتة واتظبطت
لا عادي والله نحن في الخدمة
لا هو متل مارقعت الدروس بتفتح بعد 24 ساعة مو 12. ساعة
106 Online Users
0 Guest 106 Member
Today Visits : 61327
Yesterday Visits : 73863
Total Visits : 46180392

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...