First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

احمل منين بي دي اف الكتابة والمراجعة على الدرس من على الكومبيوتر

في تصنيف اسئله عامه
بواسطة طالب جديد (46 نقاط)  
+3 تصويتات
406 مشاهدات
في ملف بي دي اف تحت كل درس في الابلكيشن في اللغة الصينية انا كنت عايزة احملهم على الكومبيوتر عشان اطبعهم حد يعرف منين ؟

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

3 إجابة

بواسطة طالب عالمي (7.6ألف نقاط)  
+3 تصويتات
ايوه موجوده

الملفات لحظات ابعتلك لينك الصفحه
+3 تصويتات
https://www.taleek.com/up/ucp.php?go=fileuser&id=1&page=1

انتبهي او انتبه فيه ملفات من الوحده السادسه مش بنصحك تحملهم او تحمليهم لانه احنا لسى خلصنا الوحده الثالثه والان راح ندخل للرابعه
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
احسنتِ مرام ❤
اهلين اختي رومانتك طمنيني عنك
بواسطة طالب اسطوري (11.6ألف نقاط)  
بخير حبيبتي
طمنيني انتِ عنك وعن صحتك ان شاء الله تكوني في أحسن حال
يارب دوم تكوني بخير وصحة وسلامة
الحمدلله  صرت احسن بكثير خلاص رجعتلكم ولكن الدروس والمرجعات هذي الفتره ماخذه من وقتي كثير الحمدلله
بواسطة طالب محترف (3.3ألف نقاط)  
+2 تصويتات
حضرتك ده غير متاح
بواسطة طالب جديد (46 نقاط)  
:(  شكرا
لا موجود ياحبي
https://www.taleek.com/up/ucp.php?go=fileuser&id=1&page=1
ده اللينك اختي فاطنة وفيه حتى دروس من الوحده السادسه مش بنصحك تحملينهم خالص لانه احنا لسى مخلصين الوحده الثالثه وداخلين ع الوحده الرابعه
شكرا حبيبتي ❤️ تسلم ايديكي
 انا فهمت انه عاوز الشرح بتاع الدرس pdf  علشان يطبعه وده غير متاح
والملفات الكتابة فيها مشكلة عند اغلب الناس
ومستر ابراهيم قال هحل المشكلة دي
شكرا ليكي مرة تانية
انا اسفة علشان ده ما كنش ظاهر عند اغلب الناس  وموجود علي الايفون ومستر ابراهيم قال هحل ل المشكلة لكن شرح الدرس غير متاح طبعه حاليا
ههههههههههههههههه حلو اوي  ❤️انهم في ملف واحد بدل ما ادخل علي كل درس
هم  مين اللي نزلهم
الشكر لله ياروحي ملفات pdf اصلا بإشتراك انا اتوقعت انه عاوز ملفات الشيت الافضل ملفات pdf كتابتها ع دفتر لانه اصلا مفتوح الملف لو مش قادرين ع الاشتراك .. ايوه فعلا انا عندي مشكله بتحميلها ع الايفون حتى مش بتتحمل حاولت امس ولكن رفض وطلع من التطبيق اتوقع بسبب اصدار الجهاز عندي لكن ع الاندرويد كذلك جربت ع جهازين واحد جالكسي وواحد نوكيا وكمان رافض  
مافيش بينا اسف حصل خير ياعمري
اللي نازلها admin اتوقع الاستاذ احمد ربنا يباركله بس انا منصحكيش تحملي ملفات دروس الوحده السادسه انتبهي اقري اسم الدرس الوحده ورقم الدرس وبالتوفيق يارب
ايوه ونسيت اوضح حاجه فيه ملفات لباقي اللغات اليابانيه والانجليزيه ايضا
شكرا ياقمر ❤️
عاوزة أوضح حاجة حتي لو  pdf  لشرح الدرس مدفوع  هينزل  بس علي الجهاز وتقدر تفتحة لو النت مش شغال لكن بردوا مش ينفع يطبع
شكرا لأستاذ احمد الحمد لله ملفات الكتابة شغالة عندي وكنت عاوزة أحملها للي مش عنده لكن مش كنت عارفة الطريقة
ايوه صحيح انا اعرف الكلام ده انه مش بتنزل ملفات pdf ع الجهاز  الحمدلله انها عندك بس هي مترتبه مزبوط والان فهمت انه الوحده الرابعه اللي هي هتكون للنغمات مافيها ملفات شيت وكمان الوحده الخامسه مافيها لاني فقط شفت الوحده السادسه وملفاتها وماحملتها عشان مااشتت نفسي واشغل نفسي فيها
ربنا يوفقنا في النغمات يارب وتسهل النطق شوية علشان دي حاجة مهمة جدا جدا
اللهم امين النطق اسمعي كثيير صيني النغمات سهله كنطق لكن مشكلتها لم تدخل بجمله بتلخبطي كثير خصوصا دي النغمة ǎ الثالثه بالكلام السريع مش بسمعها بس ان شاءالله الاستاذة الاء هتوضحها لنا
ان شاء الله كله مع التدريب هيبقي سهل ❤️
باذن الله
147 Online Users
0 Guest 147 Member
Today Visits : 40068
Yesterday Visits : 58576
Total Visits : 45973168

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...