First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

اقتراح جميل فى كتابه المحتوى علي ال pdf

في تصنيف تجارب شخصيه
بواسطة طالب جديد (43 نقاط)  
+1 تصويت
122 مشاهدات
يتم وضع فى مقدمه كل ورقه و خاتمه كل ورقه بالبنط العريض تفاصيل عن براند ذا أميركان ومن بعده براند طليق انا شايف أن المساحه دى كبيره جدا ممكن أن تستغل و نضغط كتابه المحتوى بدلا ما المستوي الواحد بيوصل لي 500ورقه !! ونفس المعلومات فى ورقه تنزل معا ال pdf يكون للطالب اختيار الاطلاع عليها أو طباعتها معا طليق اذداد الأمر وأصبحت الورقه مجرد جملتين !!!!!؟؟؟؟ عندى نهر من الأفكار فى الحته دى ممكن qr code بسيط فى مقدمه الصفحه يحتوي علي معلومات البراند ولينك تحميل التطبيق لو طليق كمل كدا ممكن المستوي يبقا ١٠٠٠ ورقه يصعب معه طباعته وحمله بالنسبه للي عايز يعمل كتاب لكل مستوي اتمني ان يصل صوتي وان تحل معا كمان مشكله الكلمات الي بتظهر نقط محدش يحاول لحل ليها لانها مش ببرنامج تاني بيدعم تليفونات  و تليفونات  لا ولا بتعديل الضبط لأن ذلك هيبعد رؤيه الهاتف ويرهق العين اكتر ما التليفون لوحده مرهق بشع للعين فى الوقت الي كل التطبيقات ماشيه عادى علي الاعدادات المألوفه دون ادني تعديل فى الضبط

ربنا يبارك فى مستر ابراهيم و يخليه للامه العربيه

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

2 إجابة

+1 تصويت
خصوصا وأن الشخص الي معا ال pdf هوا شخص عارف كل حاجه الكلام التسويقي و لينك التحميل يكون للغرباء و فى مكان آخر غير ورقه ال pdf
بواسطة طالب جديد (135 نقاط)  
+1 تصويت
هل تقصد ورقة التمرين على الكتابه ام الملخص؟
كله سواء دا أو دا كل ال pdf مقدمه و نهايه كل صفحه مليانه نفس الكلام معاد كذا مره و بحجم كبير
بواسطة طالب جديد (135 نقاط)  
الصراحه انا عاجبني الوضع الحالي واراه مناسب
93 Online Users
0 Guest 93 Member
Today Visits : 38923
Yesterday Visits : 65156
Total Visits : 45704337

25.4ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.6ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...